تصاویر گلکسی S25 سامسونگ

این شما و این جدیدترین تصاویر گلکسی S25 سامسونگ

جدیدترین تصاویر گوشی گلکسی اس 25 – Galaxy S25 سامسونگ نمایی از طراحی و جزئیات بصری آن را به تصویر می‌کشند. ظاهر پرچمدار 2025 سامسونگ چه تغییری کرده؟

در فاصله‌ای اندک پس از لو رفتن رندرهای گوشی گلکسی اس 25 اولترا، افشاگر شناخته‌شده، OnLeaks، جدیدترین تصاویر گوشی گلکسی S25 سامسونگ را نیز در اینترنت منتشر کرده است. بر اساس این رندرها طراحی لبه‌های این گوشی مشابه نسل قبلی خواهد بود؛ درحالیکه حلقه دور لنز دوربین در آن یادآور طراحی جدیدترین پرچمدار تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 خواهد بود. این گوشی همچنین از یک صفحه نمایش 6.17 تا 6.2 اینچی بهره برده و حاشیه‌هایی اندک دارد؛ هرچند که این مساله از تصاویر منتشر شده از آن قابل تشخیص نیست.

تصاویر جدید گلکسی S25 سامسونگ چه اطلاعاتی در اختیارمان قرار می‌دهند؟

طبق اخبار و شایعات موجود از این گوشی، گلکسی اس 25 اندازه‌ای 146.9 در 70.4 در 7.2 میلیمتری داشته و اندکی کوچکتر از گلکسی اس 24 خواهد بود. به‌طور خاص، S25 حدود 0.4 میلیمتر باریک‌تر از S24 خواهد بود.

گوشی Galaxy S25

در خصوص تراشه به کار رفته در مدل‌های اس 25 استاندارد و اس 25 پلاس هنوز هیچ اتفاق نظری بین افشاگران و صاحب‌نظران وجود ندارد. بنابراین نمی‌توان با اطمینان از حضور تراشه‌های اگزینوس یا اسنپدراگون در آن خبر داد. با این وجود می‌توان مطمئن بود که میزان رم این گوشی 12 گیگ خواهد بود که از رم 8 گیگ پرچمداران 2024 سامسونگ بالاتر است.

علاوه بر این پیش‌بینی می‌شود که دوربین اصلی Galaxy S25 همانند نسل قبل از خود 50 مگاپیکسلی باشد و رزولوشن دوربین سلفی نیز همچنان 12 مگاپیکسل باقی بماند. شایعات پیشین همچنین از حضور باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی آن از شارژ 25 واتی خبر داده‌اند که دقیقا مشابه گلکسی اس 24 است. گوشی پرچمدار سامسونگ همچنین به اندروید 15 مجهز بوده و رابط کاربری One UI 7 نیز مجموعه‌ای از قابلیت‌های جذاب را در اختیار کاربران این گوشی قرار خواهد داد.

تصاویر گلکسی S25 سامسونگ

هنوز مشخص نیست که پرچمداران سری گلکسی اس 25 سامسونگ چه زمانی معرفی خواهند شد. با این وجود بر اساس تجربه‌های قبلی می‌توان ماه ژانویه سال آینده را زمان مناسبی برای این مساله دانست.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی S25 اولترا از آیفون 17 اسلیم هم باریک تر و سبک تر خواهد بود مشخصات دوربین گلکسی S25 منتشر شد؛ تغییراتی بزرگ در راه است سامسونگ: گلکسی اس ۲۵ با قدرتمندترین مشخصات فنی گوشی‌های جهان به میدان می‌آید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*