قاب اپل واچ سری 10

قاب جدید و لاکچری اپل واچ سری 10 حتی از Apple Watch Ultra 2 گرانتر است

یک قاب بسیار زیبا و خاص برای اپل واچ سری 10 معرفی شده است که قیمت فوق‌العاده بالایی دارد. شما می‌توانید به‌جای این قاب حتی ساعت هوشمند Apple Watch Ultra 2 را خریداری کنید.

اپل در رویداد اخیر خود علاوه بر آيفون 16 از نسل جدید ساعت هوشمند خود نیز رونمایی کرد. مسئولین اپل از مدل جدید به‌‌عنوان باریک‌ترین مدل اپل واچ یاد کردند و ظاهرا به‌آن افتخار می‌کنند. هرچند که تولید کننده گجت‌های لاکچری به‌نام Golden Concept نظر دیگری دارد. به همین‌خاطر آنها یک قاب جدید و لاکچری را برای اپل واچ سری 10 عرضه کرده‌اند.

قاب جدید اپل واچ سری 10 طراحی این ساعت را دگرگون می‌کند

قاب اپل واچ سری 10

اپل در طول سال‌های اخیر طراحی ساعت هوشمند خود را چندان تغییر نداده است. البته کاربران نیز مشکلی با این قضیه ندارند. چراکه اپل واچ همیشه در لیست محصولات پرفروش اپل حضور داشته است. گرچه ظاهرا مسئولان شرکت Golden Concept تصور می‌کنند که طراحی اپل واچ چندان خوب نیست. به همین‌خاطر یک قاب جدید را برای اپل واچ سری 10 عرضه کرده‌اند تا طراحی آن را دگرگون کند.

به‌گفته شرکت سازنده این قاب برای افراد فعالی است که می‌خواهند در ماجراجویی‌های خود فرهیختگی را به‌آغوش بگیرند. تا به‌اینجای کار مشکلی وجود ندارد؛ اما مسئله اینجاست که شما باید برای خرید این قاب ۸۹۹ دلار پرداخت کنید. بدین‌ترتیب قاب جدید Apple Watch Series 10 حتی از ساعت گران‌قیمت اپل واچ اولترا 2 نیز قیمت بیشتری دارد.

مهمترین تفاوت این قاب با سایر قاب‌ها به حذف تاج دیجیتال مربوط می‌شود. در عوض کاربران می‌توانند از تاج فیزیکی در مرکز و دو دکمه در بالا و پایین استفاده کنند. شرکت سازنده بر این باور است که با طراحی جدید اپل واچ سری 10 بیشتر به ساعت‌های کلاسیک و لاکچری شبیه خواهد شد. آنها حتی کاربری دکمه‌ها را نیز تغییر داده‌اند تا فرد حس متفاوت‌ بودن داشته باشد.

قاب اپل واچ سری 10

قاب جدید اپل واچ سری 10 مکانیزم خاصی برای نصب دارد. بدین‌ترتیب کاربران نیازی به پیچ‌گوشتی و یا استفاده از ابزارهای گوناگون نخواهند داشت. در حال حاضر این قاب با بند فلورو الاستومر (لاستیک مصنوعی) عرضه شده است و در آینده نیز مدلی با بند استیل ضد‌زنگ روانه بازار خواهد شد. شرکت Golden Concept اعلام کرد که قاب جدید در دو رنگ رز گلد و نقره‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تنها ۹۹۹ عدد از آن ساخته خواهد شد.

قاب جدید اپل واچ اولین‌ تجربه شرکت گلدن کانسپت در زمینه ارائه گجت‌های لاکچری نیست. آنها پیشتر نیز قاب‌هایی را با ترکیب فلزات گران‌قیمت و الماس برای محصولات اپل ارائه کرده بودند. به‌عنوان مثال قاب‌های ارائه‌شده این شرکت برای آیفون 15، ایرپادز مکس و اپل واچ اولترا از پلاتینیوم و مجموعا ۷۵۸۶ تکه الماس بهره می‌بردند. برای خرید این مجموعه نیز باید ۲۵۰ هزار دلار هزینه کنید.

بیشتر بخوانید:
مقایسه اپل واچ سری ۱۰ با سری ۷؛ آیا باید ارتقا دهیم؟ اپل واچ سری ۱۰ با طراحی جدید و نمایشگر بزرگتر رونمایی شد ساعت هوشمند آنر واچ ۵ با نمایشگر روشن‌تر و ۱۵ روز عمر باتری معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*