فیس لیفت جک S3

فیس لیفت جک S3 کرمان موتور با ظاهر و مشخصات جدید به بازار ایران می‌آید

کرمان موتور به زودی فیس لیفت جک S3 را روانه بازار خواهد کرد. مشخصات فنی و امکانات این خودرو در سطح قابل قبولی قرار دارد.

پس از سال‌ها حضور موفق جک S3 در بازار ایران، کرمان موتور تصمیم گرفته تا با عرضه نسخه فیس‌لیفت این خودرو، تنوع و جذابیت محصولات خود را افزایش دهد. با داخلی‌سازی بخشی از قطعات این خودرو، کرمان موتور نشان داده است که برای ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌ها تلاش می‌کند. طبق آنچه در آخرین اخبار خودرو می‌شنویم، انتظار می‌رود مونتاژ و عرضه نسخه تجاری این خودرو در ماه‌های آینده آغاز شود و علاقه‌مندان به این خودرو را خوشحال کند. براساس اخبار منتشر شده، با وجود تغییر برند از جک به کی ام سی، ظاهراً نام محبوب S3 برای این خودرو حفظ خواهد شد.

فیس لیفت جک S3

بررسی مشخصات فنی و امکانات رفاهی فیس لیفت جک S3

فیس لیفت جک S3 (کی‌ام‌سی‌ S3) با پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT، تعادل خوبی بین قدرت و مصرف سوخت برقرار کرده است. این خودرو با تولید 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور، می‌تواند نیازهای رانندگی روزمره را برطرف کرده و در عین حال مصرف سوخت مناسبی داشته باشد.

در مقایسه با جک S3، کی‌ام‌سی S3 افزایش طول 20 میلی‌متری را تجربه کرده است. این خودرو با طول 4345 میلی‌متر، عرض 1765 میلی‌متر و ارتفاع 1640 میلی‌متر، فضای داخلی بزرگ‌تری را برای سرنشینان فراهم می‌کند. فاصله بین دو محور چرخ‌های این خودرو نیز 2560 میلی‌متر است که نشان از راحتی بیشتر سرنشینان در سفرهای طولانی دارد.

فیس لیفت جک S3

اگرچه اطلاعات دقیقی از تیپ‌های جدید KMC S3 در دسترس نیست، اما با توجه به مدل‌های قبلی این خودرو، می‌توان انتظار امکانات رفاهی و ایمنی متنوعی را داشت. این امکانات شامل ۲ کیسه هوای ایمنی (در برخی نسخه مجهز به ۶ کیسه هوا)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی زوایای داخلی آینه‌های جانبی همراه با گرم‌کن، سنسور نور، سانروف، سیستم کنترل دینامیکی خودرو (VDC)، ترمزهای EBD و ABS، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، روکش چرمی صندلی‌ها، فرمان D-TYPE، سیستم کروز کنترل، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت‌های عقب خودرو، مانیتور لمسی همراه با روبین عقب، چراغ‌های روز و سامانه کنترل پایداری (ESP) می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید
بررسی مزایا و معایب جک S3 نسخه جدید KMC J7 کرمان موتور با دو آپشن کاربردی به روزرسانی شد مقایسه جک J4 با فردا 511؛ کدام برنده مقایسه است؟