ردمی 14R

شیائومی ردمی 14R با قیمت فوق اقتصادی معرفی شد

شیائومی به‌تازگی از گوشی جدید و فوق‌العاده اقتصادی ردمی 14R – Redmi 14R رونمایی کرده که باتری حجیم، تراشه قابل اتکا و نمایشگری باکیفیت دارد.

در شرایطی که زمان زیادی از رونمایی گوشی اقتصادی ردمی 14C از سوی شیائومی نمی‌گذرد، این کمپانی امروز مدل 14R را نیز به سبد محصولات اقتصادی خود اضافه کرد. مهم‌ترین برگ برنده ردمی 14R قیمت بسیار مناسب این گوشی است که می‌تواند آن را به یک اقتصادی قابل اتکا و ارزشمند تبدیل کند. در ادامه مشخصات این گوشی چینی را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی شیائومی ردمی 14R

صفحه نمایش گوشی ردمی 14R اندازه‌ای 6.88 اینچی داشته و از یک پانل ال سی دی با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز بهره می‌برد که حداکثر روشنایی 600 نیتی را ارائه کرده و استفاده از آن حتی با دستان خیس نیز امکان‌پذیر است.

این گوشی اقتصادی همچنین از تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 بهره می‌برد و به 8 گیگ رم LPDDR4X در کنار 256 گیگ حافظه UFS 2.2 مجهز است. ردمی 14R همچنین به درگاه کارت حافظه نیز مجهز بوده و از این طریق قادر به پشتیبانی یک ترابایت حافظه دیگر است. شیائومی همچنین به‌طور پیش‌فرض سیستم عامل هایپر او اس بر پایه اندروید 14 را نیز روی این گوشی نصب کرده است.

ماژول دوربین پشت گوشی اقتصادی ردمی دوگانه بوده و متشکل از یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار یک واحد ناشناخته دیگر است. از سوی دیگر در قسمت جلوی این گوشی نیز شاهد تعبیه یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی هستیم که برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی کاملا کافی‌ست. علاوه بر این، ظرفیت باتری گوشی جدید ردمی نیز 5160 میلی آمپر بوده و شارژ سریع آن با توان 18 وات انجام می‌شود.

در کنار موارد یاد شده دیگر قابلیت‌های گوشی جدید ردمی نیز عبارتند از درگاه اختصاصی کارت حافظه میکرو اس دی، حسگر اثر انگشت ادغام‌شده با کلید Power و جک 3.5 میلیمتری هدفون.

ردمی 14R

شیائومی همچنین گوشی اقتصادی Redmi 14R را در چهار رنگ مختلف روانه بازار کرده و در نسخه‌های زیر با قیمت‌های بسیار مناسب به فروش می‌رساند. قیمت مدل‌های مختلف این گوشی عبارتست از:

  • 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی، 155 دلار
  • 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی، 210 دلار
  • 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی، 240 دلار
  • 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی، 265 دلار.
در گجت نیوز بخوانید:
خرید گوشی های ارزان قیمت و اقتصادی نسبت به خرید پرچمداران، کاملا منطقی است! گوشی ارزان ریلمی C61 با بدنه ضد آب از راه رسید ویوو Y28s 5G؛ تازه‌ترین گوشی اقتصادی چینی‌ها با امکانات و قیمت جذاب

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*