گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فلیپ ۲

تکنو فانتوم وی فلیپ ۲ اینجاست؛ رقیب جذاب و ارزان قیمت گلکسی زد فلیپ سامسونگ

تکنو فانتوم وی فلیپ ۲ – Tecno Phantom V Flip2، نام جدیدترین رقیب گلکسی زد فلیپ ۶ است که با قیمت استثنایی و امکانات جذاب، دل‌ربایی می‌کند.

تکنو با رونمایی از گوشی هوشمند تاشو جدیدش، تکنو فانتوم وی فلیپ ۲، بار دیگر ثابت کرد که در عرصه نوآوری گوشی‌های هوشمند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی زیبا و پر امکانات که رقبایی همچون موتورولا Razr 50 را به چالش می‌کشد و با قیمتی مناسب‌تر نسبت به گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ، گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به گوشی‌های تاشو به حساب می‌آید.

مشخصات و امکانات گوشی تکنو فانتوم وی فلیپ ۲

صفحه نمایش 3.64 اینچی جلوی قاب این گوشی، امکان انجام بسیاری از کارها را بدون نیاز به باز کردن گوشی فراهم می‌کند. از طرفی، صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز، تجربه‌ای روان و لذت‌بخش از تماشای محتوا را به ارمغان می‌آورد. لولای فولادی باکیفیت این گوشی نیز به آن امکان می‌دهد بدون هرگونه آسیب‌دیدگی، تا 400,000 بار تا شود. V Flip2 همچنین از زاویه‌های تا شدن بین 30 و 150 درجه پشتیبانی می‌کند و انعطاف‌پذیری برای سناریوهای مختلف استفاده را فراهم می‌کند.

این دستگاه از تراشه Dimensity 8020 مدیاتک همراه با سیستم عامل HiOS مبتنی بر اندروید 14، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌کند. گوشی چینی تکنو همچنین به یک باتری بزرگ 4،720 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع 70 واتی پشتیبانی می‌کند، همراه است.

در بخش عکاسی، دوربین سه‌گانه‌ای روی دستگاه حضور دارد که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی با میدان دید 150 درجه و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می‌شود.

رقیب چینی گلکسی Z Flip 6 در دو رنگ سبز (Travertine Green) و خاکستری (Moondust Grey) و با قیمت پایه ۶۹۹ دلاری راهی بازار خواهد شد.

پیشینه خبر:
گوشی تکنو Phantom Ultimate 2 معرفی شد؛ به نسل جدید موبایل‌های هوشمند سلام کنید کمپانی تکنو ارزشمندترین گوشی اقتصادی سال ۲۰۲۴ را رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*