ساعت هوشمند ضد آب

بهترین ساعت هوشمند ضد آب کدام است؟

در دنیایی که برندهای مختلف مشغول تولید بهترین ساعت‌های هوشمند با قابلیت‌ها و امکانات مختلف هستند، ساعت های هوشمند ضد آب یکی از پرطرفدارترین گجت‌های پوشیدنی هستند که طرفداران آن‌ها همچنان در حال افزایش است.

یک ساعت هوشمند ضد آب به دلیل توانایی‌ای که می‌تواند به شما بابت استفاده در محیط‌های مرطوب و خیس بدهد، گجتی ارزشمند به حساب می‌آید و برای بسیاری از کاربران ساعت‌های هوشمند، گزینه مناسب‌تر و کامل‌تری برای خرید دیده می‌شود. اگر شما هم در فکر خرید بهترین ساعت هوشمند ضد آب هستید؛ اما انتخاب بین ساعت هوشمند شیائومی، ساعت اپل واچ، گلکسی واچ و غیره برایتان دشوار است، این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

برندهای سازنده بهترین ساعت های هوشمند ضد آب

شاید در سال‌های گذشته تنها برندهای خیلی معروف و به‌نام توانایی ساخت ساعت های هوشمند ضد آب را داشتند؛ اما امروزه کمپانی‌های آمریکایی، کره‌ای، چینی و تایلندی زیادی هستند که برای ساخت و عرضه ساعت هوشمند ضد آب و ضد ضربه تلاش می‌کنند تا محصولاتی با کیفیت را راهی بازار کنند. کمپانی‌های اپل از آمریکا، سامسونگ از کره جنوبی، گوگل از آمریکا و برند و زیر برندهای میبرو، امیزفیت، وان پلاس، شیائومی و گلوریمی از چین در حال حاضر موفق به تولید و عرضه بهترین ساعت های هوشمند ضد آب شده‌اند.

معیار تشخیص ساعت هوشمند ضدآب

اگر تا به حال برای خرید ساعت هوشمند ضد آب اقدام نکرده باشید و این اولین بار است که در حال آشنایی با ویژگی‌های این گجت پوشیدنی هستید، بهتر است بدانید که ساعت های هوشمند همگی از یک میزان مقاومت در برابر آب برخوردار نیستند و بر اساس توانایی بدنه برای مقاومت در برابر آب در سطح‌ها و قیمت گذاری‌های مختلفی قرار می‌گیرند. قاعدتا طبیعی است که هر چقدر بدنه یک ساعت هوشمند از متریال بهتری ساخته شده باشد؛ مقاومت بیشتری در برابر آب دارد؛ بنابراین هنگامی که ساعت هوشمند را در دست دارید؛ در عمق‌های بیشتری می‌توانید به شنا کردن بپردازید یا برای مثال زیر دوش حمام از آن استفاده کنید.

بیان مقاومت ساعت هوشمند ضدآب بر حسب bar:

بار (bar) در حقیقت یک کمیت فیزیکی فشار است. بار با فشار اتمسفر زمین اختلافی ناچیز دارد و از آن برای بیان مقاومت یک جسم در زمان‌هایی که فشاری از سطح بالاتری روی یک همان جسم وارد می‌شود، استفاده می‌شود. 1 بار با 10 متر برابر است.

بیان ضد آب بودن ساعت هوشمند بر حسب ATM:

اتمسفر معیاری است که برای اندازه گیری فشار هوا استفاده می‌شود. هر اتمسفر برابر با 10 متر است. در حال حاضر در بین انواع ساعت های هوشمند ضد آب راهی بازار شده از برندهای مختلف، محصول‌هایی که به مقاومت 5ATM مجهز شده‌اند، می‌توانند تا فشار 50 متر را تحمل کنند و کاربران آن‌ها به غواصی و شنا با آن‌ها در سطح آب بپردازند.

دریافت گواهینامه IP

گواهینامه IPXY که به جای حروف لاتین X و Y آن، اعداد قرار می‌گیرند، گواهینامه‌ای است که مشخص می‌کند وسیله هوشمندی که در دست دارید تا چه اندازه می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کند. در حال حاضر IP68 بهترین گواهینامه‌ای است که گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند به آن مجهز می‌شوند.

ساعت هوشمند ضد آب

مثال: میزان مقاومت بهترین ساعت هوشمند ضد آب در سال 2024 عمق 100 متر است. این میزان مقاومت متعلق به ساعت هوشمند اپل واچ اولترا 2 است که به عنوان بهترین ساعت هوشمند کمپانی اپل تا سال 2024 محسوب شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر سیستم عامل گوشی هوشمند شما اندروید است (مخصوصا اگر از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کنید)؛ می‌توانید به جای خرید ساعت اپل واچ برای خرید بهترین ساعت هوشمند اندرویدی دنیا در سال 2024 یعنی گلکسی واچ اولترا از سامسونگ که در تیرماه 1403 از آن رونمایی شده، اقدام کنید.

معرفی انواع ساعت هوشمند ضد آب

در این قسمت قصد داریم تا شما را با تعدادی از بهترین ساعت های هوشمند ضد آب آشنا کنیم تا بتوانید با آگاهی کامل برای خرید هر یک از آن‌ها اقدام کنید. ساعت هوشمند شیائومی، اپل، سامسونگ و سایر برندها هم مانند گوشی‌های هوشمند دارای رده بندی پرچمدار و میان رده و اقتصادی هستند که با توجه به قیمتی که دارند، می‌توانید تصمیم به خرید آن بگیرید.

گلکسی واچ اولترا سامسونگ

ساعت هوشمند ضد آب

اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید و در فکر خرید بهترین ساعت هوشمند ضد آب هستید تا بعد از اتصال به گوشی و استفاده از GPS دوگانه آن به دل دریا و استخر زده و از استرس صدمه دیدن گجت پوشیدنی خلاص شوید؛ پس بهتر است هرچه سریع‌تر به فکر خرید گلکسی واچ اولترا 2024 سامسونگ (معرفی شده در تیر ماه 1403) باشید. این ساعت هوشمند در کنار تمام مشخصاتی که حتی اقتصادی‌ترین ساعت‌های هوشمند مانند تعدادی از ساعت هوشمندهای هاینو تکو، ساعت هوشمندهای طرح اپل واچ و ساعت هوشمند گلوریمی هم دارند (حسگرهای سنجش ضربان قلب، پایش خواب، تعیین سطح استرس، تعیین اکسیژن خون و غیره)؛ به هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز شده و می‌تواند در کنار زیبایی، عملکرد فوق‌العاده خوبی را به شما تحویل دهد.

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا 2 بند اوشن، ساعت هوشمند کاملا ضد اب

ساعت هوشمند ضد آب

اپل واچ اولترا 2 بهترین ساعت هوشمند کمپانی اپل است که تا عمق 40 متر می‌توانید به غواصی بپردازید و بدنه آن تا عمق 100 متر هم در برابر آب مقاوم است. این ساعت هوشمند ضد آب گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که در طول روز با آب سر و کار دارند یا ورزشکار حرفه‌ای هستند و به صورت مداوم نیاز به استفاده از دقت و سنجش حسگرهای مختلف دارند. اگر از قیمت آن صرف نظر کنید، این ساعت هوشمند به صفحه نمایشی 1.92 اینچی از نوع Retina LTPO OLED مجهز شده و روشنایی بالایی دارد، بنابراین در هر میزان از نور می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های Apple Watch Ultra 2 Titanium Case این است که شما می‌توانید به اندازه 64 گیگابایت حافظه داخلی درون آن اپلیکیشن نصب کنید تا در کنار سایر برنامه‌ها و حسگرها به خوبی کارهای خود را با تکنولوژی پیشرفته اپل جلو ببرید. البته به یاد داشته باشید که ساعت هوشمند ضد آب برتر اپل تنها به گوشی‌های همین کمپانی متصل می‌شود و برای اتصال حتما نیاز به سیستم عامل iOS دارید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 4

ساعت هوشمند ضد آب

شرکت شیائومی هم در تولید ساعت هوشمند ضد آب به خوبی عمل کرده و با تولید Redmi Watch 4 که تا عمق 50 متر می‌تواند در برابر آب مقاومت کند را راهی بازار کرده است. این اسمارت واچ نسبت به برند اپل و سامسونگ قیمت مناسب‌تری برای خرید دارد و شما می‌توانید با خیال راحت برای استفاده از آن در استخر و روزهای بارانی استفاده کنید. شیائومی برای ردمی واچ 4 حسگرها با دقت‌های بالایی قرار داده، بنابراین خیال شما از این نظر هم راحت خواهد بود.

سایر مدل های ساعت هوشمند ضد آب

  1. اپل واچ سری 9
  2. سامسونگ گلکسی واچ سری 6
  3. سامسونگ گلکسی واچ ۴
  4. اپل واچ سری ۸
  5. امیزفیت GTS 4 mini
  6. سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو
  7. هواوی GT 3 SE
  8. اپل واچ سری SE 2022
  9. شیائومی مدل S1 Pro
  10. شیائومی S1 Active

خرید انواع ساعت هوشمند ضد آب از تکنولایف!

اگر در فکر خرید ساعت هوشمند کاملا ضد اب هستید، حتما توجه داشته باشید که میزان مقاومت ساعت هوشمند را در برابر آب بررسی کنید؛ چرا که میزان مقاومتی که مد نظر شماست باید با استانداردی که بدنه ساعت به آن مجهز شده، هماهنگ باشد. خوشبختانه تنوع بالای محصولات از برندهای مختلف می‌تواند به شما این امید را بدهد که حق انتخاب بالایی دارید و می‌توانید نزدیک‌ترین محصول را برای خود خریداری کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*