این 3 ارز دیجیتال در آستانه جهش قیمتی

این 4 ارز دیجیتال در آستانه جهش قیمتی بزرگی هستند

در شرایط فعلی بازار رمزارزها که بیت کوین درگیر سطح روانی 60 هزار دلار است، این 4 ارز دیجیتال در آستانه جهش قیمتی قرار دارند.

بازار ارزهای دیجیتال، سه ماهه اول سال 2024 را با قدرت آغاز کرد و با 50 درصد رشد، ارزش کل بازار کریپتو به 2.6 تریلیون دلار رسید. از ماه آوریل، بازار 23 درصد ریزش کرده و هم اکنون بسیاری از رمزارزها نزدیک نقطه شروع خود در سال جاری معامله می‌شوند. بیت کوین به عنوان رهبر و پرچم‌دار مارکت، در محدوده 60 هزار دلار در حال نوسان است و سرمایه گذاران امیدوارند که اتفاقات خوبی در آینده بیفتد.

همزمان با افزایش فعالیت نهنگ‌ها و سرمایه گذاران نهادی، بازار کریپتو در هفته گذشته بیش از 140 میلیارد دلار به ارزش خود اضافه کرد و به دنبال آن، آلت‌کوین‌های برتر دوباره رالی صعودی خود را آغاز کرده و از سطوح مقاومتی مهمشان عبور کردند.

این 4 ارز دیجیتال در آستانه جهش قیمتی

بیت کوین به عنوان رهبر بازار رمزارزها، ارزش خود را بالاتر از سطح 60 هزار دلار حفظ کرده و سرمایه گذاران به پیروی از رشد خوب آن، کنجکاو هستند تا بدانند که طی هفته‌های آتی، کدام آلت‌کوین‌ها پتانسیل افزایش قیمت دارند.

علیرغم رکود فعلی بازار دارایی‌های دیجیتال، روند کلی نشان می‌دهد که هنوز در یک مارکت صعودی قرار داریم. تاریخ همواره ثابت کرده که رمزارزها دوباره اوج می‌گیرند و زمانی که این اتفاق رخ دهد، سه ارز دیجیتالی که در ادامه معرفی می‌کنیم، برندگان بازار خواهند بود.

این 3 ارز دیجیتال در آستانه جهش قیمتی

هشدار سرمایه گذاری

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید هرگونه رمزارز، تحقیق و بررسی در آن حوزه، جزو اصول اولیه و مهمی است که تمامی سرمایه‌گذاران باید رعایت کنند. این مطلب با هدف آگاهی‌رسانی به مخاطبان عزیز، نوشته شده و توصیه به خرید یا فروش نیست. رسانه گجت نیوز با سلب مسئولیت از خود، معامله هر گونه دارایی را منوط به نظر شخصی کاربران می‌کند.

اتریوم: آماده برای یک کامبک قدرتمند

این 3 ارز دیجیتال در آستانه جهش قیمتی

  • قیمت این لحظه: 2.382 دلار
  • ارزش بازار: 287 میلیارد دلار
  • حجم معاملات روزانه: 7.64 میلیارد دلار
  • حجم سکه در گردش: 120 میلیون دلار

اتریوم یکی از آلت‌کوین‌های آسیب دیده امسال است که در بحبوحه نوسانات اخیر، تقریبا هیچ بازدهی برای سرمایه گذارانش نداشته است. برای بسیاری از هولدرهای این رمزارز، قیمت راکد و بدون تغییر اتریوم، ناامیدکننده بوده زیرا سایر توکن‌های لایه 1 رشد نسبتا خوبی را تجربه کرده‌اند.

تشخیص این نکته که روند رنج و کند فعلی موقتی است یا طولانی مدت، اهمیت بسزایی دارد. برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، اتریوم دارای عرضه بی‌حد و مرز است. اما به جای این که به طور مداوم توکن‌های جدید ضرب کند، بسته به تعداد تراکنش‌های شبکه، در حال تجربه تورم است. هر چه تراکنش‌های بیشتری رخ می‌دهد، باز هم تعداد توکن‌های سوزانده شده نسبت به عرضه کل بیشتر است و تنها وقتی معاملات کند شود، عرضه قابلیت رشد پیدا خواهد کرد.

در شرایطی که عرضه اتریوم از اواسط سال 2022 تا ابتدای سال جاری کاهشی بود، در آوریل امسال اوضاع تغییر کرد و تورم به طور فزاینده‌ای رشد کرد. وضعیت تورمی اتریوم با فروش گسترده سرمایه گذاران همراه شد و منجر به اصلاح قیمت و آغاز یک رالی نزولی گردید.

به هر حال مهم این است که بنیان و مبانی این آلت کوین همچنان قوی مانده است. اتریوم به عنوان پرمصرف‌ترین بلاک چین برای برنامه‌های مالی غیرمتمرکز یا دیفای، بیش از 50 درصد از بازار را پشتیبانی می‌کند و پلتفرمی امن برای راه حل‌های لایه 2 است و همین نکته باعث محبوبی و موارد استفاده بی‌شمار آن می‌شود.

علاوه بر این، اتریوم از نظر درآمدی جزو چند رمزارز برتر بازار است. این پلتفرم توانسته در سال گذشته حدود 2 میلیارد دلار درآمد خلق کند و به مراتب از رقبای خود سبقت گرفته است. در شرایطی که این آلت کوین بتواند از موقعیت تورمی فاصله بگیرد، از نظر قیمتی در پوزیشن مطلوبی قرار خواهد گرفت و یک کاندیدای اصلی هنگام بازگشت کلی بازار است.

بیشتر بخوانید:

معرفی ۵ ارز دیجیتال که این هفته باید زیر نظر داشت

سولانا: آماده برای رشد انفجاری

این 3 ارز دیجیتال در آستانه جهش قیمتی

  • قیمت این لحظه: 133.8 دلار
  • ارزش بازار: 62.8 میلیارد دلار
  • حجم معاملات روزانه: 994 میلیون دلار
  • حجم سکه در گردش: 468 میلیون دلار

سولانا به لطف تراکنش‌های سریع و کارمزد پایین، با سرعت فزاینده‌ای در بازار کریپتو به شهرت رسید. علیرغم این که این رمزارز توانسته در سال گذشته بیش از 500 درصد رشد کند، اما همچنان 50 درصد کمتر از بالاترین رکورد تاریخی خود قرار دارد. وضعیت فعلی معیارهای شبکه سولانا از جمله تراکنش‌های روزانه، آدرس‌های فعال و کل هزینه‌ها، نسبت به یک سال گذشته بیش از سه برابر افزایش یافته است.

دقیقا مشابه با دوره رشد اتریوم، سولانا نان نوآوری، میم‌کوین‌ها و شبکه‌های زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز (DePIN) را می‌خورد. محبوبیت فزاینده آن در معیارهای کلیدی نشان می‌دهد که سولانا آماده یک رشد انفجاری دیگر است. با توجه به رشد بازار و صعودی شدن آن، این آلت کوین به خوبی می‌تواند در کانون توجهات قرار بگیرد و بازده چشمگیری برای سرمایه گذارانش به ارمغان بیاورد.

ایرودروم: جواهری پنهان

این 3 ارز دیجیتال در آستانه جهش قیمتی

  • قیمت این لحظه: 0.65 دلار
  • ارزش بازار: 411 میلیون دلار
  • حجم معاملات روزانه: 6.03 میلیون دلار
  • حجم سکه در گردش: 615 میلیون دلار

در حالی که اتریوم و سولانا به خوبی شناخته شده و مشهور هستند، یک آلت کوین تازه وارد به نام ایرودروم وجود داشته که ارزش توجه کردن دارد. ایرودروم تحت سیطره بلاک چین Base است. برخلاف سایر بلاک‌چین‌ها، بیس توکن بومی ندارد و ایرودروم به عنوان گزینه‌ای جذاب برای سرمایه گذارانی است که به دنبال رشد انفجاری بیس هستند.

از زمان راه اندازی، ایرودروم بیش از 90 درصد حجم معاملات غیرمتمرکز در بلاک چین Base را به خود اختصاص داده و در بین پروتکل‌های برتر از نظر درآمدزایی در صنعت کریپتو قرار گرفته است. به لطف معرفی مدل متادکس (MetaDEX) که عناصر صرافی‌های غیرمتمرکز محبوب مثل یونی سواپ را با یکدیگر ترکیب می‌کند، ایرودروم برای پاداش دادن به کاربران و دارندگان توکن طراحی شده و درآمد قابل توجهی را که ایجاد می‌کند، دوباره توزیع خواهد کرد.

گرچه این ارز دیجیتال شاهد کاهش قیمت 60 درصدی نسبت به اوج تاریخی خود بوده، اما این یک فرصت خرید مناسب برای کسانی است که تحمل ریسک بالایی دارند. ایرودروم می‌تواند پتانسیل بالقوه خود را با آغاز موج صعودی بعدی آزاد کند و این قدرت را از محبوب ترین بلاک چین بازار می‌گیرد.

دوج کوین: میم کوین شماره یک بازار

این 3 ارز دیجیتال در آستانه جهش قیمتی

  • قیمت این لحظه: 0.106 دلار
  • ارزش بازار: 15.4 میلیارد دلار
  • حجم معاملات روزانه: 354 میلیون دلار
  • حجم سکه در گردش: 146 میلیارد دلار

با وجود ثبت افت 1.86 درصدی طی 24 ساعت گذشته با حجم معاملات 363.75 میلیون دلار، قیمت دوج کوین بیش از 10 درصد و در سال جاری 18 درصد افزایش یافته است. این میم کوین با ارزش بازار 15.4 میلیارد دلار، جایگاه هشتم بازار را تصاحب کرده است.

واگرایی میانگین متحرک نمایی (MACD) افزایش ثابتی را در هیستوگرام سبز به ثبت رسانده است. علاوه بر این، میانگین‌های آن نشان دهنده الگوی صعودی هستند. حفظ قیمت بالاتر از خط روند حمایتی 0.101 دلار می‌تواند زمینه را برای حرکت دوج کوین به سطح بالاتر 0.127 دلار فراهم کند. البته اگر سناریوی بدبیانه محقق شود، باید منتظر فعال شدن حمایت 0.0780 دلار باشیم.

همچنین بخوانید:
پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا سال 2028؛ سناریوهای محتمل برای BTC آیا بیت کوین زیر ۶۰ هزار دلار ارزش خرید دارد؟ ایردراپ بازی تلگرامی کتیزن انجام شد؛ کلاه گشادی که سر کاربران رفت ریال دیجیتال به زودی در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*