سقوط بازار ارزهای دیجیتال

پیش‌بینی سقوط بازار ارزهای دیجیتال تا پایان سال 2024

در شرایط فعلی بازار کریپتو که بیت کوین در عبور از سطح روانی 60 هزار دلار ناتوان مانده، تحلیلگران خبر از سقوط بازار ارزهای دیجیتال می‌دهند.

بازار ارزهای دیجیتال پس از یک دوره کوتاه صعودی، مجددا امروز (26 شهریور) را با کندل‌های قرمز و نزولی آغاز کرده و بیت کوین با 2.22 درصد کاهش، دوباره به زیر سطح روانی 60 هزار دلار رفته است. در بحبوحه نوسانات قدرتمند مارکت کریپتو، یکی از تحلیلگران برجسته بازار هشدار مهمی صادر کرده و معتقد است که ماه‌های باقی مانده سال 2024 برای آلت‌کوین‌ها ایده آل نخواهد بود.

پیش‌بینی سقوط بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024

در پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا سال 2028 راجع به سناریوهای پیش روی BTC صحبت کردیم. هم اکنون بنجامین کوئن که از استراتژیست‌های فعال در پلتفرم یوتیوب بوده، با انتشار یک ویدیوی جدید به 813 هزار دنبال کننده خود می‌گوید که براساس الگوهای تاریخی، به نظر می‌رسد که آلت‌کوین‌ها در نزدیکی پایان سال با کاهش قیمت دست‌وپنجه نرم خواهند کرد و در برابر بیت کوین تسلیم می‌شوند.

سقوط بازار ارزهای دیجیتال

کوئن معتقد است که تسلیم شدن رمزارزها در مقابل BTC با آغاز یک چرخه نزولی کاهش نرخ بهره همراه خواهد بود. به گفته او اگر نقاط آخرین چرخه یعنی سال‌های 2018 و 2019 را به 2020 متصل کنید، می‌بینید که اساسا این خط روند سه بار علامت گذاری شده و سپس سومین خط روند به پایین‌ترین نقطه تبدیل شده است. بنجامین می‌گوید:

می‌دانیم که چرخه نرخ بهره که یک چرخه تجاری است، کمی از حد معمول طولانی‌تر شده و اگر دوباره نقاط را به هم وصل کنید، سومین خط روند ممکن است در پایان سال و به طور تصادفی رخ دهد. اگر به این خط روند که در آن نقاط را به هم وصل می‌کنید، نگاهی بیندازید، در سه ماهه چهارم به عدد 0.25 می‌رسد که دقیقا همان چیزی است که گفتم می‌تواند نتیجه نهایی باشد: تسلیم آلت‌کوین‌ها در برابر بیت کوین تا قبل از پایان سال جاری.

سقوط بازار ارزهای دیجیتال

به گفته کوئن، آلت‌کوین‌ها به دلیل نقدینگی خالص جهانی پایین، در مقابل بالاترین دارایی ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار از بین می‌روند و او استدلال می‌کند که این عامل محرک بزرگی برای دارایی‌های دیجیتال است. معامله‌گر و یوتیوبر بازار کریپتو خاطرنشان می‌کند که نسبت آلت‌کوین‌ها به بیت کوین با مقاومت روبرو شده و تا پایان سال به کف محدوده خود باز خواهند گشت.

در گجت نیوز بخوانید:
بیت کوین به سمت ۹۲ هزار دلار شتاب می‌گیرد؛ رشد تاریخی در راه است؟ معرفی ۵ ارز دیجیتال که این هفته باید زیر نظر داشت آیا بیت کوین زیر ۶۰ هزار دلار ارزش خرید دارد؟ ریال دیجیتال به زودی در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*