اپل واچ ارزان پلاستیکی

سال آینده منتظر یک اپل واچ ارزان و پلاستیکی باشید

به نظر می‌رسد معرفی ساعت هوشمند ارزان و پلاستیکی اپل واچ SE 3 به سال آینده موکول شده است. ساخت این دستگاه البته همچنان با قدرت ادامه دارد.

پیش از برگزاری رویداد رونمایی سری پرچمداران آیفون 16 اپل شایعات زیادی در خصوص احتمال معرفی مدلی ارزان قیمت و پلاستیکی از اپل واچ در این رویداد مطرح شده بود. با این وجود چنین اتفاقی رخ نداد و کوپرتینویی‌ها در کنار گوشی‌های پرچمدارشان از اپل واچ سری 10 و مدل سیاه رنگ اپل واچ اولترا 2 رونمایی کردند.

این مساله باعث پخش شدن حرف و حدیث‌های فراوان در خصوص این ساعت‌های اقتصادی اپل شد. خوشبختانه شایعات جدید حاکی از آن هستند که توسعه اپل واچ SE 3 همچنان ادامه داشته و احتمالا باید منتظر رونمایی آن‌ها به همراه سری آیفون 17 باشیم.

اپل واچ ارزان پلاستیکی؛ رویایی چند ساله علاقمندان به ساعت‌های هوشمند

بلومبرگ به‌تازگی گزارش داده که اپل همچنان به‌طور جدی مشغول کار روی فرآیند توسعه اپل واچ ارزان خود بوده و فرآیند توسعه آن را با قدرت دنبال می‌کند. بر اساس این گزارش جایگزینی آلومینیوم با پلاستیک در Apple Watch SE 3 ظاهرا به یک چالش تبدیل شده و کوپرتینویی‌ها با مشکلاتی در تراز کردن هزینه و کیفیت این دستگاه روبرو هستند. علیرغم این مساله توسعه ساعت هوشمند اپل واچ اس ای 3 همچنان ادامه داشته و احتمالا تا سال آینده نمونه نهایی آن آماده عرضه به بازار باشد.

ساعت هوشمند اقتصادی

استفاده از پلاستیک به جای آلومینیوم در ساخت اپل واچ SE 3 طبیعتا قادر خواهد بود ضمن آن که هزینه ساخت اپل واچ را کاهش می‌دهد امکان استفاده از رنگ‌های متعددی را نیز برای اپل فراهم کند. این مساله می‌تواند اپل واچ را به گزینه‌ای محبوب‌تر نزد کودکان و نوجوانان تبدیل کرده و زمینه‌ساز رقابت جدی‌تر اپل در بازار ساعت‌های هوشمند اقتصادی باشد. این مساله با توجه به آن که بسیاری مدارس اخیرا استفاده از گوشیهای موبایل را ممنوع کرده‌اند می‌تواند کمک فراوانی به فروش ساعت‌های هوشمند اپل کند.

اپل واچ پلاستیکی و ارزان قیمت علاوه بر استفاده از پلاستیک در ساخت احتمالا پردازنده‌ای سریع‌تر هم خواهد داشت و آماده استفاده از قابلیت‌های جذاب و منحصربفرد اکوسیستم اپل خواهد بود.

اپل واچ ارزان پلاستیکی

هم‌اکنون پیش‌بینی می‌شود که Apple Watch SE 3 اپل سال آینده و همزمان با سری آیفون 17 به بازار رونمایی شود. در همین رویداد احتمالا دیگر ساعت‌های هوشمند اپل، اپل واچ سری 11 و اپل واچ اولترا 3 نیز به‌طور رسمی معرفی شوند.

در گجت نیوز بخوانید:
اپل واچ SE 2024 تماما از جنس پلاستیک ساخته خواهد شد سیستم عامل watchOS 11 معرفی شد؛ جانی تازه به ساعت هوشمند اپل واچ ۵ تا از بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۴ که می‌توانید به جای اپل واچ بخرید این ۷ اپلیکیشن جذاب را فورا روی اپل واچ خود نصب کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*