شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی

شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی در شهریور 1403 به‌صورت نقد و اقساطی

شرکت ایران خودرو دیزل با انتشار اطلاعیه ای، شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون دیزلی در شهریور ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو دیزل که از تاریخ چهارشنبه مورخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، پیکاپ فوتون دیزلی یورو ۵ با شرایط فروش نقدی (تک و سه مرحله‌ای) و اقساطی به متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی – شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی

طبق بخشنامه منتشر شده از سوی ایران خودرو دیزل، پیکاپ Foton دیزلی با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون و ۲۳۶ هزار تومان و با شرایط فروش نقدی تک مرحله‌ای (واریز کل وجه در هنگام ثبت نام) و سه مرحله‌ای شامل واریز مبلغ ۶۸۰ میلیون و ۲۳۶ هزار تومان در هنگام ثبت‌ نام و مابقی به‌صورت دو فقره چک ۶۸۵ میلیون تومانی به تاریخ ۱۷ مهر و ۷ آبان ۱۴۰۳ عرضه می‌شود.

همچنین شرایط فروش اقساطی این خودرو نیز فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۵۵۰ میلیون و ۲۳۶ هزار تومان، یک فقره چک ۷۵۰ میلیون تومانی به تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ و الباقی به‌صورت ۶ فقره چک ماهانه ۱۲۹ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان نسبت به خریداری این پیکاپ اقدام کنند.

لازم به ذکر است موعد تحویل این خودرو برای طرح فروش نقدی یک مرحله‌ای، هفته دوم آبان و برای طرح فروش نقدی سه مرحله‌ای و اقساطی هفته آخر آبان ۱۴۰۳ اعلام شده است. متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ایران خودرو دیزل به نشانی www.ikd.ir مراجعه کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*