سولانا در آستانه سقوط

سولانا در آستانه سقوط؛ الگوی صلیب مرگ نشانه چیست؟

به اعتقاد تحلیلگران بازار کریپتو، با پدیدار شدن الگوی صلیب مرگ و وضعیت فعلی بازار رمزارزها، سولانا در آستانه سقوط قرار دارد.

سولانا نتوانست طی روزهای اخیر از سد مقاومت 138 دلار عبور کند و یک رالی صعودی جذاب را از دست داد. علیرغم عملکرد قوی این ارز دیجیتال در سال گذشته، احساسات بازار تغییر کرده و سطح حمایت 120 دلاری ممکن است برای مدت زمانی طولانی فعال بماند.

سولانا در آستانه سقوط قرار دارد؟

تحرکات قیمت سولانا در حال حاضر با توجه به این که نزدیک به سطوح بحرانی است، می‌تواند مسیر آینده آن را تغییر دهد و به همین خاطر نیاز به بررسی دقیق آن است. در این مطلب نیم نگاهی به خطرات پیش روی این رمزارز و آینده قیمتی آن می‌اندازیم.

هشدار سرمایه گذاری

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید هرگونه رمزارز، تحقیق و بررسی در آن حوزه، جزو اصول اولیه و مهمی است که تمامی سرمایه‌گذاران باید رعایت کنند. این مطلب با هدف آگاهی‌رسانی به مخاطبان عزیز، نوشته شده و توصیه به خرید یا فروش نیست. رسانه گجت نیوز با سلب مسئولیت از خود، معامله هر گونه دارایی را منوط به نظر شخصی کاربران می‌کند.

خطرات پیش روی سولانا

هم اکنون رمزارز SOL در آستانه تشکیل یک الگوی صلیب مرگ است که می‌تواند باعث ریزش شدید قیمت آن شود. براساس این الگو، میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA) از میانگین متحرک نمایی 50 روزه عبور می‌کند و اگر این اتفاق رخ دهد، روند صعودی 11 ماهه این آلت کوین تمام می‌شود و شاهد یک اصلاح قیمتی عمیق خواهیم بود.

سولانا در آستانه سقوط

میانگین متحرک نمایی سولانا

الگوی صلیب مرگ در حال پیشروی است و باعث نگرانی سرمایه گذارانی شده که نزدیک به یک سال است، روی آن ریسک کرده و نسبت به آینده‌اش خوشبین بوده‌اند. تحقق این سیگنال نزولی می‌تواند تمام سودی که معامله گران از سولانا به جیب زده‌اند را یک شبه به باد دهد.

در شرایطی که چشم انداز بلندمدت SOL به علت مشاهده شدن الگوی صلیب مرگ نزولی است، شاخص همگرایی واگرایی میانگین متحرک (MACD) تصویر دقیق‌تر و دید بهتری از آینده به دست می‌دهد. در بازه زمانی کوتاه مدت، شاخص مکدی نشان می‌دهد که احتمال بهبود روند نزولی وجود دارد که به معنای بازگشت قیمت سولانا و تغییر روند از نزولی به صعودی است. همچنین این اندیکاتور جذاب نشانه‌هایی از بهبود بالقوه نزدیک به سطح حمایت 124 دلاری را نشان می‌دهد و کورسوی امیدی در دل تاریک سرمایه گذاران این آلت کوین باقی می‌گذارد.

اگر سولانا بتواند همچون اوایل سپتامبر از سطح 124 دلار یک رالی صعودی را آغاز کند، ممکن است جلوی ضرر و زیان بیشتر سرمایه گذاران گرفته شود. سیگنال‌های MACD نشان می‌دهد که گرچه دورنمای بلندمدت ممکن است نامشخص باشد، اما در کوتاه مدت می‌توان نسبت به این رمزارز خوشبین بود.

سولانا در آستانه سقوط

شاخص مکدی

بیشتر بخوانید:

معرفی ۵ ارز دیجیتال که این هفته باید زیر نظر داشت

پیش بینی قیمت SOL: یافتن یک مسیر

سولانا که در حال حاضر با قیمت 131.62 دلار معامله می‌شود، نگاهش به افزایش قیمت از سطح حمایت 124 دلار است. به نظر می‌رسد که این حمایت یکی از مهم ترین و قدرتمندترین سطوح حمایتی برای SOL است و حتی اگر یک درصد این خط شکسته شود، سولانا آماده دفاع جانانه از کف 120 دلاری خواهد بود.

سولانا در آستانه سقوط

تحلیل قیمت سولانا

این ارز دیجیتال از ماه مارس در بالای محدوده 120 دلار تثبیت شده و در حال حاضر 138 دلار برای آن تبدیل به یک مقاومت کلیدی شده است. شکستن این مقاومت نشان می‌دهد که SOL می‌تواند علیرغم نگرانی‌های نزولی به سیر صعودی خود ادامه دهد.

اما اگر الگوی صلیب مرگ محقق شود، سولانا با فشار فروش شدیدی مواجه خواهد شد و قیمت به سرعت حمایت 120 دلاری را لمس خواهد کرد. همچنین فرضیه خوشبینانه و صعودی این آلت کوین از اعتبار ساقط می‌شود و ضررهای گسترده‌ای برای سرمایه گذاران به ارمغان می‌آورد.

در گجت نیوز بخوانید:
بیت کوین یا طلا ؛ بهترین راه سرمایه گذاری از زبان رابرت کیوساکی با عبور بیت کوین از سطح ۶۰ هزار دلار، این ۴ ارز دیجیتال را نباید از دست داد این ۴ ارز دیجیتال در آستانه جهش قیمتی بزرگی هستند پیش‌بینی سقوط بازار ارزهای دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۴ بیت کوین به سمت ۹۲ هزار دلار شتاب می‌گیرد؛ رشد تاریخی در راه است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*