بایننس میزبان 3 میم کوین جدید

بایننس میزبان 3 میم کوین جدید؛ فرصت‌های جدید برای سرمایه گذاری؟

از روز گذشته بایننس میزبان 3 میم کوین جدید شده و همزمان با لیست شدن آن‌ها شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم. آیا فرصت‌های جدیدی برای سرمایه گذاری خلق شده است؟

همزمان با انتشار خبر لیست شدن سه میم کوین جدید در صرافی بایننس، سرمایه گذاران توجه زیادی به آن‌ها نشان داده‌اند. امروز بایننس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که 3 میم کوین نیرو، توربو و بیبی دوج کوین را لیست خواهد کرد و همین باعث شد تا آن‌ها تغییرات قیمتی قابل توجهی را تجربه کنند.

بایننس میزبان 3 میم کوین جدید شد

میم کوین نیرو که اغلب از آن به عنوان خواهر کوچک‌تر دوج یاد می‌شود، روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شد. این اتفاق پس از تبریک صمیمانه مالک شیبا اینو، کابوسو، رخ داد و باعث جلب توجه زیادی بین جامعه ارزهای دیجیتال شد.

هشدار سرمایه گذاری

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید هرگونه رمزارز، تحقیق و بررسی در آن حوزه، جزو اصول اولیه و مهمی است که تمامی سرمایه‌گذاران باید رعایت کنند. این مطلب با هدف آگاهی‌رسانی به مخاطبان عزیز، نوشته شده و توصیه به خرید یا فروش نیست. رسانه گجت نیوز با سلب مسئولیت از خود، معامله هر گونه دارایی را منوط به نظر شخصی کاربران می‌کند.

بایننس میزبان 3 میم کوین جدید

توربو هم خودش را یک میم کوین معرفی می‌کند که با هوش مصنوعی طراحی شده است. در همین حال بیبی دوج کوین با هدف ایجاد یک فضای سرگرم کننده و افزایش آگاهی برای پذیرش حیوانات ایجاد شده است.

پس از این که میم کوین Neiro در بایننس فهرست شد، بلافاصله قیمت آن 18 درصد رشد کرد و کمی بعد به 3 درصد افزایش قیمت رسید. در مقابل Turbo توانست افزایش 9 درصدی خود را همچنان حفظ کند. برخلاف سهم کوچک این دو میم کوین، بیبی دوج کوین توانست خوش بدرخشد و با بیش از 48 درصد افزایش قیمت، برترین رمزارز فهرست شده در صرافی بایننس شود.

بیشتر بخوانید:

بیت کوین یا طلا ؛ بهترین راه سرمایه گذاری از زبان رابرت کیوساکی

از زمانی که این سه میم کوین در کانون توجهات بازار قرار گرفتند، بایننس به کاربران خود در رابطه با نوسانات مثبت و منفی آن‌ها هشدار داد. این صرافی به کاربران خود توصیه کرد که پیش از خرید هر ارز دیجیتالی راجع به آن‌ها تحقیقات خود را کامل کنند و مدیریت ریسک را از یاد نبرند. در این اطلاعیه آمده:

نیرو، توربو و بیبی دوج کوین توکن های نسبتا جدیدی هستند که ریسک آن‌ها بالاتر از حد معمول است و احتمالا در معرض نوسانات قیمتی بالایی قرار دارند.

بایننس میزبان 3 میم کوین جدید

عملکرد سه میم کوین بایننس

علاوه بر این بایننس برای این توکن‌های تازه لیست شده، تگ Seed ایجاد کرده تا نشان دهد که احتمال نوسانات بالاتر برای آن‌ها وجود دارد و ریسکشان بیشتر است. برای معامله این سه میم کوین، معامله گران باید هر 90 روز یک مرتبه آزمون‌های مختلفی را پاس کنند تا بایننس مطمئن شود که از خطرات و ریسک‌های موجود اطلاع دارند.

علاوه بر اقدامات آموزشی، بایننس قابلیت‌هایی مانند ربات‌های معاملاتی و کپی تریدینگ را فعال کرده که 24 ساعت پس از لیست شدن آن‌ها در دسترس خواهد بود. (کپی تریدینگ روشی محبوب در دنیای ارزهای دیجیتال است که به معامله گران اجازه می‌دهد، معاملات دیگران را عینا تکرار کنند.)

در گجت نیوز بخوانید:
با عبور بیت کوین از سطح ۶۰ هزار دلار، این ۴ ارز دیجیتال را نباید از دست داد این ۴ ارز دیجیتال در آستانه جهش قیمتی بزرگی هستند پیش‌بینی سقوط بازار ارزهای دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۴ بیت کوین به سمت ۹۲ هزار دلار شتاب می‌گیرد؛ رشد تاریخی در راه است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*