فورد رنجر پلاگین هیبریدی

فورد رنجر پلاگین هیبریدی با قدرت و پیمایش بیشتر از راه رسید

پس از معرفی نسخه بنزینی پیکاپ جدید فورد و عرضه آن به بازار، فورد رنجر پلاگین هیبریدی با قدرت و پیمایش بیشتر رونمایی شده است.

فورد رنجر پلاگین هیبریدی در حالی رونمایی شده که پیش‌تر شاهد معرفی نسخه بنزینی این پیکاپ جذاب بودیم. رنجر نسبت به قبل زیباتر و قدرتمندتر شده و آماده رقابت با سایر پیکاپ‌های جذاب جهان است. فورد رنجر پلاگین هیبریدی که در نمایشگاه حمل و نقل 2024 و در آلمان رونمایی شده، مجهز به یک موتور 2.3 لیتری توربو و یک پیشرانه برقی است.

فورد رنجر پلاگین هیبریدی رونمایی شد

برای نسخه بنزینی رنجر دو گزینه پیشرانه در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها 2.5 لیتری 4 سیلندر اکوبوست و دیگری 2.7 لیتری 6 سیلندر اکوبوست است. پیکاپ هیبریدی فورد هم اکنون در کنار موتور 2.3 لیتری بنزینی از یک پیشرانه الکتریکی با حداکثر توان 100 اسب بخاری بهره می‌برد.

فورد رنجر پلاگین هیبریدی - نمای جلو

پکیج باتری این خودرو 11.8 کیلووات ساعتی بوده و نیروی محرکه را از طریق یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. قوای محرکه فورد رنجر هیبریدی در شرایط ایده آل می‌تواند 275 اسب بخار قدرت و 690 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نکته جالب این که نسخه فعلی رنجر از تمامی مدل‌های قبلی این پیکاپ حتی رپتور، گشتاور بیشتری تولید خواهد کرد.

پکیج باتری لیتیوم یونی این پیکاپ غول پیکر به شما اجازه می‌دهد تا 45 کیلومتر را به صورت تمام برقی طی کنید. اگر بخواهید این باتری را با شارژرهای معمولی تکمیل کنید، به چهار ساعت یا کمتر احتیاج دارید. یکی از کاربردهای باتری رنجر هیبریدی با خروجی برق 2.3 کیلوواتی، تأمین انرژی ابزارهای مختلف است.

فورد رنجر پلاگین هیبریدی

بیشتر بخوانید:

فورد موستانگ GTD؛ معرفی وحشی ترین اسب آهنی آمریکایی ها

مشتریانی که علاقه‌مند به باتری‌های قدرتمندتر هستند، می‌توانند فورد رنجر پلاگین هیبرید را با پرداخت هزینه بیشتر و خروجی برق 6.9 کیلوواتی سفارش دهند. ظرفیت بار این پیکاپ 1 تن بوده و ظرفیت یدک کشی 3.5 تنی آن در حد و اندازه یک وانت پیکاپ توانمند خواهد بود.

فورد رنجر پلاگین هیبریدی

فورد اعلام کرده سه تیپ مختلف خودرو با نام‌های ایکس ال تی، وایلدترک و استورم ترک به بازار عرضه خواهد شد. تیپ استورم ترک مجهز به امکانات پیشرفته و بیشتری از قبیل چراغ‌های ال ای دی ماتریکسی، دوربین 360 درجه، سیستم صوتی B&O با 10 بلندگو، سیستم کمکی دنده عقب تریلر، رینگ‌های 18 اینچی و ریل‌های روی سقف است.

تولید این پیکاپ در آفریقای جنوبی استارت خورده و به مشتریان اروپایی از بهار 2025 وعده تحویل خودرو داده شده است. هنوز مشخص نشده که رنجر پلاگین هیبریدی در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود یا خیر!

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
زمان تحویل سایپا شاهین پلاس مشخص شد + مشخصات و قیمت طرح افزایش قیمت خودروهای داخلی به هیات دولت ارسال شد شرایط تبدیل حواله هایما S۷ به پژو 207 اتوماتیک و تارا اتوماتیک اعلام شد شرایط فروش کامیون فورس بهمن دیزل به مناسبت نمایشگاه خودرو مشهد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*