نمایشگاه خودرو مشهد 1403

لیست شرکت ها و خودروهای جدید حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد 1403

نمایشگاه خودرو مشهد 1403 در حال برگزاری است و به همین خاطر نگاهی به لیست شرکت‌ها و خودروهای جدیدی که در این اتوشو حضور دارند، می‌اندازیم.

به‌رسم هر سال، نمایشگاه خودرو مشهد در واپسین روزهای شهریور 1403 در حال برگزاری است و خودروسازان و شرکت‌های واردکننده زیادی با حضور در غرفه‌های خود، خبر از رونمایی و عرضه محصولات جذاب و جدید می‌دهند. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در سال‌های اخیر، علیرغم تمام چالش‌های موجود، برگزاری نمایشگاه‌های خودرو در استان‌های مختلف بوده است.

فهرست شرکت ها و خودروهای نمایشگاه خودرو مشهد 1403

به طور کلی وقتی صحبت از نمایشگاه خودرو می‌شود، باید به دو دوره پیش از تحریم و پس از تحریم توجه داشته باشیم. تا قبل از این که ممنوعیت واردات خودرو در نیمه اول سال 1397 به گمرک ابلاغ شود، محصولات خارجی به بازار ایران صادر می‌شدند و شرکت‌های واردکننده زیادی در اقصی نقاط کشور شعبه داشتند.

نمایشگاه خودرو مشهد 1403

در این دوران بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در نمایشگاه‌های خودرو شرکت می‌کردند و با رونمایی از بهترین ماشین‌های خود، رنگ تازه و جدیدی به غرفه‌ها می‌زدند. اما امروز شاهدیم که با شروع تحریم‌ها و تداوم آن‌ها، خودروسازان معروف دنیا دیگر با بازار داخلی ما کار نمی‌کنند و جز شرکت‌های داخلی و بعضا برخی از برندهای چینی، محصول درخوری به چشم نمی‌آید.

خوشبختانه امروز ممنوعیت واردات خودرو به کشور با اما و اگر برداشته شده و شاهد حضور برخی خودروهای خارجی در نمایشگاه خودرو مشهد هستیم و با نگاهی به لیست شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 به این نتیجه می‌رسیم که واردات خودرو توانسته تا حدی موثر باشد. هم اکنون در دوره جدید این نمایشگاه، خودروسازان و واردکنندگان بیشتری نسبت به سال گذشته حضور دارند.

نمایشگاه خودرو مشهد 1403

کدام شرکت‌ها در اتوشو مشهد حضور دارند؟

گفتنی است که براساس آمار اعلام شده، بیست‌ و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد با حضور تعداد زیادی شرکت خودروساز و واردکننده برگزار می‌شود و حضور بسیاری از آن‌ها، هم اکنون قطعی شده است. محل برگزاری این نمایشگاه بین المللی مجهز به سه سالن مسقف و فضای باز مناسب برای رونمایی از محصولات است.

سالن فردوسی

این سالن میزبان محصولات جذاب آرین پارس موتور، خودروسازان دیزلی آذربایجان، نامی خودرو پیشرو، گروه ایران روور، گروه خودروسازی فردا، سروش موتور مبنا، کوشا خودرو نگین و گروه بهمن است.

نمایشگاه خودرو مشهد 1403

سالن عطار

محصولات گروه خودروسازی سایپا، پارس خودرو، سایپا سیتروئن، زامیاد، سایپا دیزل، ایران کاوه سایپا، خدمات فنی رنا و امداد خودرو سایپا قرار است در سالن عطار، منتظر حضور گرم بازدیدکنندگان باشند.

سالن مفاخر

سومین سالن نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، میزبان کرمان موتور، شرکت فنی و مهندسی آذر یورد سال، راسا موتور خاورمیانه، مجتمع صنعتی پیلسان و شرکت مادو سیکلت خواهد بود.

فضای باز

علاوه بر سه سالن مسقف فوق باید به غرفه‌هایی که در فضای باز میزبان بازدیدکنندگان هستند، اشاره کرد. در فضای باز شرکت‌هایی مثل سپاهان لیفتر، مهندسین رهپویان صنعت، آروم تریلر، میامی تجارت پیشتاز و ریزان فلز طوس حضور دارند.

نمایشگاه خودرو مشهد 1403

محصولات جدید نمایشگاه مشهد 1403

یکی از اهداف برگزاری رویدادهای خودرو و اتوشوها در استان‌های مختلف و به خصوص تهران و مشهد، رونمایی از محصولات جدید خودروسازان و واردکنندگان است. در ادامه مطلب ماشین‌های جدید بازار را که برای اولین بار در این نمایشگاه معرفی می‌شوند، اعلام خواهیم کرد:

  • کرمان موتور: کی ام سی اس آر 5 (KMC SR5) و کی ام سی سی آر 6 (KMC CR6)
  • آذری یورد سال: هوندا ZR-V، CR-V و HR-V و سیتی و سیویک
  • سروش موتور: وویا فری (Voyah free)
  • کوشا خودرو: کیا کی 8 و سورنتو
  • نامی خودرو: نیسان پث فایندر، نیسان آریا، کرولا، راو 4 و بی زد 4 ایکس
  • ایران روور: اشکودا سوپرب، اشکودا کاروک و نیسان سیلفی
  • پارس خودرو: ال 90 ایرانی
  • زامیاد: کامیونت 3.8 تن جدید

از امروز مورخ 28 شهریور تا 31 شهریور 1403 شاهد برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد هستیم.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
زمان تحویل سایپا شاهین پلاس مشخص شد + مشخصات و قیمت شرایط تبدیل حواله هایما S۷ به پژو 207 اتوماتیک و تارا اتوماتیک اعلام شد شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو در شهریور ۱۴۰۳ طرح افزایش قیمت خودروهای داخلی به هیات دولت ارسال شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*