ارتقای کیفیت اینترنت

وزیر ارتباطات: تیم ویژه‌ای برای ارتقای کیفیت اینترنت و دسترسی‌ها تشکیل شد

وزیر ارتباطات و فناوری از تشکیل یک تیم ویژه در جهت ارتقای کیفیت اینترنت و آسیب شناسی انواع چالش‌های شبکه در این وزارتخانه خبر داد.

با عنایت به آخرین اخبار داخلی، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک نشست، از برنامه ریزی برای افزایش کیفیت اینترنت و رفع برخی چالش های فیلترینگ خبر داد. به گفته وی هم اکنون یک تیم ویژه در بحث آسیب شناسی چالش‌های شبکه، برای افزایش کیفیت اینترنت تشکیل شده است.

تلاش وزارت ارتباطات دولت چهاردهم برای ارتقای کیفیت اینترنت

ارتقای کیفیت اینترنت

ستار هاشمی با اشاره به تلاش روز افزون ابن وزارتخانه در جهت بهبود دسترسی و کیفیت اینترنت، در پاسخ به سوالی اینگونه توضیح داد:

بحث شبکه به طور کلی دو بعد متفاوت داد؛ یک بعد بحث کیفیت خدمات و ارتباطات است که مشخصاً در حوزه مأموریت وزارت ارتباطات قرار می‌گیرد و ما حتماً با جدیت را دنبال می‌کنیم و امیدواریم در بحث ارتقا کیفیت ارتباطات و دسترسی‌ها، خبرهای خوبی را به مردم بدهیم، یعنی تغییراتی که به معنای واقعی، مردم آن را در زندگی خود حس کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:

یکی از مطالبه گران جدی در بحث اینترنت در خانه، پسرم است که پای کار شبکه است و مرتب مطالعه می‌کند و ما خودمان را مکلف می‌دانیم که این موضوع را با جدیت دنبال کنیم. در حال حاضر یک تیم ویژه ای در بحث آسیب شناسی چالش‌های شبکه و کیفیت ارتباطات در وزارت ارتباطات مشغول به‌کار است.

به گفته وی، سیاستگذاری های مربوط به ارائه اینترنت، در وزارت ارتباطات انجام نمی‌شود اما ساز و کارهایی در نظر گرفته شده که کنشگری فعال در این وزارتخانه انجام شود. ستار هاشمی انتها گفت: «انشاالله در قالب سیاستگذاری‌های کلی، مدل‌ها و شیوه‌های جدیدی را به لایه سیاستگذاری ارائه دهیم و امیدوارم در این لایه اتفاقات خوبی بیفتد.»

همچنین بخوانید:
رئیس جمهور و وزیر ارتباطات: به‌طور جدی در حال پیگیری رفع فیلترینگ هستیم مومن نسب: استارلینک لولویی است که می‌‎خواهد پیشرفت ما در فضای مجازی را به چالش بکشد! به‌زودی طرح اینترنت بدون فیلتر در کیش اجرا می‌شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*