یکتانت

یکتانت از تصویرساز هوشمند خود رونمایی کرد

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت خبر از اضافه شدن قابلیت تازه‌ای به پنل خود داده است. «تصویرساز هوشمند» یکتانت در واقع ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که تصاویر تبلیغاتی را برای استفاده کاربران آماده می‌کند.

تصویرساز هوشمند موجود در  پنل یکتانت از نوع تبدیل متن به تصویر است؛ یعنی کاربران دستور خود را در قالب متن به آن می‌دهند و در عوض، تصویری مطابق با آن دستور تحویل می‌گیرند.

یکتانت اعلام کرده است که با بررسی نیاز و مشکلات کاربران در ساخت تصاویر تبلیغاتی، هزینه‌بر بودن این کار از نظر زمانی و مالی را شناسایی کرده و ابزاری را برای ساخت عکس‌هایی با کیفیت بالا ارائه داده است که با استفاده از آن می‌توان تنها با چند کلیک ساده در کمتر از ۳۰ ثانیه، عکس‌هایی متناسب برای ساخت تبلیغ در فضای آنلاین ایجاد نمود.

ثنا کنعانی مقدم، مدیر محصول یکتانت، در این باره می‌گوید: «توسعه «تصویرساز هوشمند» در دو فاز صورت گرفت. در ابتدا یک نسخه اولیه در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفت و پس از بازخورد گرفتن از ایشان و بهبود این قابلیت مطابق نظرات کاربران، به ابزار فعلی رسیده‌ایم. در نسخه فعلی، تصاویر ساخته شده واقعی‌تر شده‌اند، اعداد و نوشته‌های تولید شده در عکس‌ها بهبود یافته‌اند و قابلیت انتخاب زمینه برای موضوعات تبلیغاتی مختلف به این ابزار اضافه شده است که بیشترین نیاز تبلیغ‌‌کننده‌ها بوده و باعث می‌شود عکس‌ها برای استفاده در تبلیغات آنلاین مناسب‌تر باشند. نتیجه حاصل از این تصاویر نشان از نرخ کلیک (CTR) بالاتر تبلیغ‌های ساخته شده با تصویرساز هوشمند نسبت به میانگین کلی تبلیغات دارد. چشم‌انداز ما از توسعه این محصول، بالاتر رفتن نرخ کلیک و راحت‌تر شدن فرآیند ساخت تصاویر در آینده است. هم‌چنین در ادامه، در نظر داریم تا قابلیتی برای بهبود دستورهای وارد شده برای ایجاد تصویر (Prompt) اضافه کنیم و همچنین ساخت تصاویر برای تمامی انواع کمپین‌ها و جایگاه‌های تبلیغاتی با اندازه‌های مختلف به قابلیت‌های این ابزار اضافه شود.»

یکتانت

این قابلیت پنل در حال حاضر رایگان است و کاربران یکتانت می‌توانند بدون پرداخت هزینه، از آن برای ساخت تصاویر باکیفیت بهره ببرند. تعداد ساخت عکس در این ویژگی محدودیت دارد و پس از اتمام محدودیت، با توجه به فعالیت کمپین‌های تبلیغ‌کننده، این اعتبار تمدید خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*