تصاویر گلکسی اس 25 پلاس

نخستین تصاویر گلکسی اس 25 پلاس، خبر از طراحی تکراری آن می‌دهد

چند ماه پیش از رونمایی رسمی سری Galaxy S25 سامسونگ، شاهد انتشار نخستین تصاویر گلکسی اس 25 پلاس هستیم. هرچند که طراحی تکراری این گوشی باعث ناامیدی شما خواهد شد.

در یک ماه گذشته افشاگران بیشتر اطلاعات مربوط به گلکسی اس 25 اولترا را منتشر کرده بودند. اغلب گزارش‌ها نیز روی کاهش ضخامت گوشی نسبت به نسل پیش و طراحی آشنای آن تمرکز داشت. حالا نوبت به گلکسی اس 25 پلاس رسیده است تا با اولین تصاویر خود در رسانه‌ها خودنمایی کند.

تصاویر جدید گلکسی اس 25 پلاس از یک طراحی خسته‌کننده خبر می‌دهند

تصاویر گلکسی اس 25 پلاس

رندرهای منتشر شده کاملا دقیق نیستند؛ بنابراین ممکن است جزئیات اندکی با محصول نهایی فرق داشته باشند. هرچند که طراحی کلی گلکسی S25 پلاس قطعا همینطور خواهد بود. متاسفانه باید بگوییم که طراحی گوشی جدید سامسونگ واقعا خسته‌کننده و نامناسب به‌نظر می‌رسد.

نکته مثبت اینکه در همان نگاه اول شما متوجه می‌شوید با یک گوشی از برند سامسونگ طرف هستید. طبیعتا این مسئله برای شرکت کره‌ای خوب است. هرچند مشکل اینجاست که طراحی گلکسی S25 پلاس تفاوت خاصی با سایر گوشی های سامسونگ ندارد. اگر پیگیر اخبار تکنولوژی باشید، قطعا دیده‌اید که گوشی های ارزان‌قیمت و میان‌رده سامسونگ نیز یکی پس از دیگری با همین طراحی معرفی می‌شوند.

شاید چنین چیزی در رابطه با گوشی‌های اقتصادی یا میان‌رده چندان مهم نباشد، اما در مورد سری پرچمدار قطعا مهم است. آیا نباید طراحی گوشی پرچمدار سامسونگ با محصول ۲۰۰ دلاری این شرکت تفاوت داشته باشد؟ اگر تصاویر منتشر شده از گلکسی اس 25 پلاس را به کاربران مختلف نشان دهید، قطعا آن را با مدل‌های ارزان‌قیمت شرکت کره‌ای اشتباه خواهند گرفت. چنین چیزی بدون تردید به فروش این گوشی ضربه خواهد زد.

تصاویر گلکسی اس 25 پلاس

کاربران هنگام خرید گوشی پرچمدار انتظار دارند که بهترین دوربین، صفحه‌نمایش، عملکرد و طراحی را در کنار هم داشته باشند. هرچند سامسونگ مورد آخر را از آنها دریغ می‌کند. جالب اینجاست که شرکت کره‌ای گلکسی اس 24 اولترا را با یک طراحی پریمیوم و جذاب روانه بازار کرده بود و قصد دارد همین روند را در سال جاری نیز ادامه دهد.

البته منظورمان این نیست که گوشی سامسونگ بدون هیچ تغییری روانه بازار می‌شود. با بررسی تصاویر گلکسی اس 25 پلاس می‌توان متوجه شد که حاشیه‌های اطراف نمایشگر اندکی کم‌تر شده‌اند و حلقه‌های دوربین نیز نسبت به سال گذشته کمی متفاوت به‌نظر می‌رسند. همچنین قطعا سامسونگ گوشی پرچمدار گران‌قیمت خود را در رنگ‌های متفاوتی عرضه خواهد کرد.

علاوه بر اینها انتظار صاف‌تر شدن فریم و استفاده از بافتی متفاوت را برای بدنه پشتی دستگاه داریم. حالا بیایید کمی از طراحی فاصله بگیریم و سایر مشخصات منتشر شده از Galaxy S25 Plus را بررسی کنیم. در بخش باتری تغییر خاصی را مشاهده نمی‌کنیم و سامسونگ همانند سال گذشته از یک باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهند کرد. بدین‌ترتیب سامسونگ فاصله بین مدل‌های پرچمدار خود را حفظ خواهد کرد. چراکه گلکسی S25 اولترا همچنان از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

تصاویر گلکسی اس 25 پلاس

در بخش پردازشی نیز شاهد حضور تراشه معرفی‌نشده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهیم بود. البته ممکن است این گوشی در برخی بازارها با تراشه سامسونگ اگزینوس 2500 عرضه شود؛ اما افشاگران در این زمینه اتفاق نظر ندارند. همچنین سامسونگ قصد دارد این گوشی را به ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز کند.

شرکت کره‌ای در بخش صفحه‌نمایش هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد. گرچه ابعاد دستگاه کمی متفاوت خواهد بود. منبع منتشر کننده تصاویر گلکسی اس 25 پلاس ابعاد این گوشی را ۱۵۸.۴ در ۷۵.۷ در ۷.۳ میلی‌متر عنوان کرده است. بدین‌ترتیب می‌توان گفت که گلکسی S25 پلاس نسبت به نسل گذشته اندکی کوتاه‌تر، باریک‌تر و لاغرتر خواهد بود.

اگر شایعات درست باشند، سامسونگ در اواخر دی ماه از گوشی های سری گلکسی S25 رونمایی خواهد کرد. با توجه به زمان باقیمانده تا رونمایی رسمی احتمال تغییر در طراحی دستگاه وجود ندارد. هرچند امیدواریم که سامسونگ در سال آینده رویکرد متفاوتی اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید:
گلکسی S25 Ultra سامسونگ از نظر ظاهری چه تفاوتی با S24 Ultra دارد + عکس نگاهی به ساختار درونی گوشی های تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ گوشی گلکسی S24 FE را گران‌تر می‌کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*