هواوی آنر ۸

هواوی احتمالا دو گوشی آنر ۸ و آنر ۵C را ماه آینده معرفی خواهد کرد

به‌احتمال‌زیاد ماه آینده شاهد رونمایی از چند مدل گوشی هوشمند کمپانی هواوی باشیم. بر اساس شایعات دو گوشی هوشمند آنر ۸ ( Honor 8 ) و آنر 5 سی ( Honor 5C ) نیز طی مراسمی معرفی خواهند شد.

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد هواوی بتواند به یکی از کمپانی‌های جذاب جهان بدل شود. این شرکت به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ سطح بین‌المللی شناخته می‌شود و قصد دارد تا عنوان سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند جهان که سال گذشته دریافت کرد را در سال جاری بهبود ببخشد.

انتظار می‌رود ۱۸ فروردین‌ماه در رویداد خبری شهر لندن این کمپانی از خط تولید گوشی‌های P9 خودش رونمایی کند و به نظر می‌رسد که ماه آینده دو مدل آنر را نیز از آن ببینیم.

اخیراً چندین دستگاه برند هواوی در چین توانسته‌اند مهر تأیید فرستنده‌های رادیویی را دریافت کنند. این دستگاه‌ها با شماره مدل‌های KNT-AL20، KNT-AL10، VIE-AL10 و VIE-AL20 دیده‌شده‌اند که قطعاً می‌توان گفت حداقل دوتای آن‌ها مربوط به گوشی‌های سری آنر شرکت هواوی خواهد بود.

آنر ۸ و آنر ۵ سی ماه آینده معرفی می‌شوند

همان‌طور که می‌دانید آنر از زیرمجموعه‌های تجاری کمپانی هواوی است و دستگاه‌های با این نام توانسته‌اند بهترین میزان فروش را در بین مدل‌های مختلف این شرکت چینی به دست بیاورند.

سال گذشته هواوی از محصول آنر ۷ خودش رونمایی کرد و پس از عرضه توانست خیلی سریع محبوب شده و این کمپانی را به‌جایی که الآن هست برساند. در حال حاضر نیست بسیاری از علاقه‌مندان به این کمپانی بی‌صبرانه منتظر رونمایی از پرچم‌دار جدید این سری، آنر ۸ هستند.

در سویی دیگر آنر ۵C قرار دارد که به‌طورقطع نسخه جدید گوشی میان رده‌ای آنر ۴C خواهد بود. در بین شماره مدل‌های درز کرده هنوز مشخص نیست که کدام از آن‌ها مربوط به چه محصولاتی هستند، اما شاید هم هیچ‌یک مربوط به مدل‌های ذکرشده نبوده و شماره مدل سه گوشی Enjoy 5، Y6 و آنر پلی ۶ باشند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این هندست‌ها موجود نیست اما منابع داخلی در چین این یقین را می‌دهند که ماه آینده چندین محصول جدید از سوی کمپانی هواوی معرفی خواهد شد. شاید قدرتمندترین این دستگاه‌ها آنر ۸ پرچم‌دار آتی گوشی‌های هوشمند هواوی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*