قیمت نیسان قشقایی

نسل جدید نیسان قشقایی با این قیمت روانه بازار ایران شد

همزمان با تحویل نیسان قشقایی 2023 وارداتی نامی خودرو به خریداران، قیمت این کراس اوور جذاب ژاپنی در بازار ایران تعیین شده است.

شرکت نامی خودرو، به عنوان واردکننده اصلی محصولات برند نیسان، پس از معرفی محصولاتی چون نیسان سیلفی و نیسان ایکس تریل در سال گذشته، امسال نیز کراس اوور کامپکت وارداتی و محبوب ژاپنی نیسان قشقایی را به سبد محصولات خود افزود. بنابراین مدتی پیش شاهد عرضه این محصول در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بودیم.

طبق آخرین اخبار خودرو، اولین محموله این کراس اوور وارداتی پس از اخذ پلاک به مشتریان عرضه شده و حال شاهد قیمت گذاری نجومی این کراس اوور در بازار آزاد هستیم.

قیمت نجومی نیسان قشقایی وارداتی در بازار آزاد

مدتی پیش، نسل دوم نیسان قشقایی وارداتی 2023 با قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان توسط نامی خودرو عرضه شده بود. با این حال برخی مالکان که این خودرو را از نمایندگی تحویل گرفته‌اند، برچسب قیمتی ۴ میلیارد و ۵۰۰ تا ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را برای آن در نظر گرفته‌اند. اختلاف قیمتی حدودی 1.5 تا 2 میلیاردی این خودرو با توجه به سایر محصولات وارداتی عرضه شده در بازار اندکی بیشتر از حد تصور است.

معرفی اجمالی Nissan Qashqai 2023

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر خطی تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۴ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع توان اعلامی توسط یک گیربکس CVT با تکنولوژی ایکس ترونیک (Xtronic) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت نیسان قشقایی وارداتی ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. همچنین سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو از نوع مک‌فرسون و در محور عقب از نوع مولتی‌لینک است.

نمای داخل نیسان قشقایی

از مجموع آپشن های این خودرو می‌توان به نمایشگر اطلاعات و سرگرمی ۹ اینچی، فرمان برقی دی‌کات، ترمز پارک برقی به‌همراه اتو هلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایرها، ۶ کیسه هوای ایمنی، ترمز کمکی (BAS)، ایزوفیکس صندلی‌ها،  کنسول مرکزی، پورت شارژر USB، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، آینه‌های جانبی برقی به‌همراه گرم‌کن و… اشاره کرد.

لازم به ذکر است کمپانی نیسان نام‌ این خودرو را از ایل چادرنشین قشقایی الهام گرفته که در اطراف شهر شیراز سکونت دارند. این موضوع نشان‌دهنده توانایی نیسان قشقایی در عملکرد مناسب در شهرها و بیابان‌ها و مناطق صعب‌العبور و کوهستانی است.

همچنین بخوانید:
نیسان تیانا، سدان محبوب ژاپنی دوباره به ایران آمد کیا EV5 کوشا خودرو ؛ کراس اور برقی، جذاب و کره‌ای هوندا سیتی وارداتی به خیابان‌های ایران آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*