گوشی ویوو وی ۴۰ لایت

گوشی ویوو وی ۴۰ لایت با قیمت زیر ۲۵۰ دلاری راهی بازار شد

گوشی ویوو وی ۴۰ لایت – Vivo V40 Lite در دو نسخه 4G و 5G با هوش مصنوعی، طراحی جذاب، مشخصات متوسط و قیمت اقتصادی رونمایی شد.

شرکت ویوو امروز دو گوشی جدید سری V40 خود را با نام‌های وی ۴۰ لایت 4G و 5G در اندونزی معرفی کرد. این دو گوشی از نظر ظاهری و مشخصات اصلی بسیار شبیه به هم هستند و تنها تفاوت اصلی آن‌ها در تراشه‌های پردازنده است.

مشخصات و امکانات گوشی ویوو وی ۴۰ لایت

ویوو V40 Lite 4G به تراشه Snapdragon 685 و 8 گیگابایت رم مجهز شده است، در حالی که V40 Lite 5G از تراشه Snapdragon 4 Gen 2 و حداکثر 12 گیگابایت رم بهره می‌برد.

گوشی ویوو وی ۴۰ لایت 5G

Vivo V40 Lite 5G

هر دو گوشی چینی از نظر طراحی و ابعاد کاملا یکسان هستند و دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز هستند. دوربین اصلی هر دو گوشی 50 مگاپیکسلی است و از ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند حذف نویز و بهبود عکس پشتیبانی می‌کند. همچنین هر دو گوشی به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم‌عامل Funtouch OS 14 مبتنی بر اندروید 14 مجهز شده‌اند.

V40 Lite 4G در سه رنگ نقره‌ای، بنفش و مشکی عرضه می‌شود و در دو نسخه با حافظه‌های داخلی 128 و 256 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. V40 Lite 5G نیز در دو رنگ نقره‌ای و مشکی و تنها در یک نسخه با حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. قیمت این گوشی‌ها در اندونزی اعلام شده است. نسخه 4G با قیمت پایه ۲۲۰ دلاری به‌فروش می‌رسد، در حالی که نسخه 5G آن ۲۸۵ دلار قیمت خواهد داشت.

گوشی ویوو وی ۴۰ لایت 4G

Vivo V40 Lite 4G

هر دو گوشی سری ویوو وی ۴۰ لایت از ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای برخوردار هستند که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌های خود را بهبود بخشند و اسناد را به صورت مستقیم از تصاویر اسکن کنند. همچنین، این گوشی‌ها از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهد باتری گوشی خود را در مدت زمان کوتاهی شارژ کنند.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*