انتظارات از گلکسی اس 25 - Galaxy S25

هرآنچه از گلکسی S25، پرچمدار جدید سامسونگ انتظار داریم

فاصله زیادی تا عرضه گلکسی اس 25، گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، باقی نمانده است و به همین مناسبت در ادامه به انتظاراتمان از Galaxy S25 می‌پردازیم.

پس از معرفی گلکسی S24 FE، بالاخره نوبت به رونمایی از جدیدترین پرچمدار سامسونگ رسیده است. حتی کم و بیش از زمان عرضه گلکسی S25 اطلاع داریم و با توجه به زمزمه‌هایی که در این مدت درباره این گوشی سامسونگ به گوش رسید، انتظاراتمان از این گوشی در زمینه‌های مختلف از جمله طراحی و مشخصات فنی شکل گرفته است.

انتظارات از گلکسی S25 سامسونگ

در ادامه به انتظارات از گلکسی اس 25 در زمینه طراحی، نمایشگر، مشخصات فنی و دوربین می‌پردازیم. اگر کنجکاوید که گوشی پرچمدار جدید سامسونگ چقدر نسبت به قبل پیشرفت کرده است، در ادامه می‌توانید به دید مناسبی از آن دست پیدا کنید.

دسترسی به بخش‌های مطلب:

طراحی و نمایشگر پرچمدار جدید سامسونگ

اخیراً رندرهایی از گلکسی S25 منتشر شد که شاید بتوان بر اساس آن‌ها درباره طراحی این گوشی قضاوت کرد. در این تصاویر کل بدنه گوشی از جلو و گوشه مشخص است.

طراحی گلکسی اس 25 - Galaxy S25

همان‌طور که انتظار می‌رود، طراحی کلی اس 25 به نسخه قبلی شباهت دارد. پنل پشتی شیشه‌ای تخت با جزیره دوربین عمودی سر جای خود باقی مانده‌اند، ولی انتظار می‌رود سامسونگ این گوشی را با فریم Armor Aluminum عرضه کند. در گزارش‌ها هم آمده که این محصول جدید با ابعاد 146.9 در 70.4 در 7.2 میلی‌متر، کمی باریک‌تر از اس 24 است.

گلکسی اس 25 - Galaxy S25

احتمال داده می‌شود S25 به نمایشگر 6.2 اینچی با حاشیه‌های خیلی باریک و پانچ هول مرکزی مجهز باشد. گلکسی S24 از نمایشگر امولد 6.2 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی، حداکثر روشنایی 2600 نیتی، تکنولوژی DHR10 پلاس و محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 برخوردار بود. نسخه جدید سری S هم نباید صفحه نمایش آنچنان متفاوتی داشته باشد.

چیپست، رم، باتری و نرم‌افزار گلکسی 25

گلکسی S25 به‌عنوان پرچمدار نسل جدید سامسونگ احتمالاً توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 تامین می‌کند. انتظار داریم این گوشی چه در بازار کره جنوبی و چه در بازار آمریکا با همین چیپست در دسترس قرار بگیرد، اما در بقیه مناطق دنیا با چیپست اگزینوس عرضه شود. این الگو آشنایی است که پیش‌تر از سامسونگ دیده‌ایم؛ هرچند زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر این‌که این گوشی فقط با چیپ اسنپدراگون روانه بازار خواهد شد.

چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4

در شایعات به افزایش ظرفیت رم در مدل پایه گوشی پرچمدار جدید سامسونگ اشاره شده است. به‌طور دقیق‌تر، گفته می‌شود که مدل پایه این گوشی با افزایش 4 گیگابایتی ظرفیت، از رم 12 گیگابایتی بهره می‌گیرد. البته منتظر باتری بزرگ‌تر نباشید؛ چراکه به نظر می‌رسد همان باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی قبلی در آن به کار گرفته شود. حتی این باتری بدون تغییر در زمینه سرعت شارژ، از فست شارژ سیمی 25 واتی، شارژ بی‌سیم 15 واتی و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند.

مطابق انتظار، گوشی جدید سری گلکسی S دارای سیستم عامل اندروید 15 با رابط کاربری One UI 7 خواهد بود.

دوربین گلکسی اس 25

دوربین گلکسی اس 24 اولترا

گلکسی S22، گلکسی S23 و گلکسی S24 همه به سنسور 50 مگاپیکسلی ایزوسل GN5 سامسونگ مجهز بودند، ولی این قاعده بالاخره تغییر می‌کند. پیش‌بینی می‌شود سامسونگ در جدیدترین پرچمدار خود از سنسور سونی استفاده کند. جزئیات دو دوربین دیگر هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما به‌احتمال زیاد از نوع اولترا واید و تله‌فوتو خواهند بود.

تاریخ عرضه گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S25

رندر گلکسی اس 25 اولترا - Galaxy S25 Ultra

سامسونگ هنوز تاریخ معرفی گلکسی S25 را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است. با این حال، این شرکت باید در معرفی و عرضه گوشی پرچمدار بعدی خود از الگویی مشابه S24 پیروی کند. بر همین اساس، اواسط ماه ژانویه سال 2025 (اواسط دی آینده) از این گوشی رونمایی خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*