شرایط فروش ون باری اینرودز

شرایط فروش ون باری اینرودز بهمن موتور – مهر ماه 1403

گروه خودروسازی بهمن موتور با انتشار اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش نقدی ون باری اینرودز در مهر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح فروش محصولات گروه خودروسازی بهمن موتور که از تاریخ ۷ مهر ماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، خودرو ون باری اینرودز با شرایط فروش نقدی و موعد تحویل هفته سوم آبان ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش نقدی ون باری اینرودز – مهر ۱۴۰۳

شرایط فروش ون باری اینرودز

در طرح فروش نقدی ون اینرودز بهمن موتور، این خودرو با قیمت ۹۵۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. رنگ قابل عرضه برای این خودرو سفید خواهد بود. همچنین سود انصراف و جریمه تأخیر در طرح فروش نقدی بهمن موتور به‌ترتیب ۱۷.۵ و ۲.۵ درصد اعلام شده است.

در طرح فروش ون باری اینرودز، امکان تهیه بیمه بدنه هم‌زمان با خرید خودرو فراهم شده است که در مدل پایه و پوشش کامل با تعهدات متنوع قابل خرید است. در بیمه بدنه پایه که قیمت یکساله آن ۴ میلیون و ۶۵۸ هزار تومان تعیین شده است، تعهداتی نظیر حادثه، سرقت کلی، آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار و … دیده می‌شود.

شرایط فروش ون باری اینرودز

نسخه پوشش کامل بیمه بدنه ون باری اینرودز اما تعهدات بیشتری دارد و قیمت آن هم بالاتر است. قیمت پوشش کامل بیمه بدنه کارگو ون اینرودز معادل ۱۰ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۳۳۹ تومان تعیین‌شده و تعهداتی مانند حذف فرانشیز، نوسانات قیمت تا سقف ۵۰ درصد ارزش قیمت خودرو، شکست شیشه، سرقت درجا قطعات تا سقف ۵۰ میلیون تومان، پوشش بلایای طبیعی، تعهد مواد شیمیایی و اسیدی و هزینه رفت و آمد را برای خریدار تضمین می‌کند.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به عاملیت های مجاز بهمن موتور در سراسر کشور مراجعه کنند.

مشخصات و امکانات ون باری اینرودز

ون اینرودز بهمن موتور به یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر مجهز شده است. یک گیربکس ۵ سرعت دستی وظیفه انتقال قدرت از موتور به چرخ‌های عقب ون اینرودز بهمن موتور را بر عهده دارد. این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۷ تا ۸ لیتر را به همراه خواهد داشت. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین ون اینرودز بهمن موتور قادر است تا ۷۲۵ کیلوگرم بار را نیز حمل کند.

از مجموع امکانات این ون می‌توان به یک نمایشگر لمسی 9 اینچی، دوربین پارک، سیستم تهویه مطبوع، چراغ روشنایی روز، دو کیسه هوای برای سرنشینان جلو، نمایشگر فشار باد تایرها TPMS، فرمان برقی، سیستم کنترل پایداری ESP و کنترل کشش TCS، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب به همراه سیستم ترمز ضد قفل ABS اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*