شرایط فروش لونا

شرایط فروش خودرو برقی لونا ویژه مهر 1403

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش فوق‌العاده سدان برقی لونا GRE در مهر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

طبق بخشنامه جدید ایران خودرو، امکان واریز وجه برای متقاضیان واجد شرایط خرید خودرو برقی لونا از تاریخ ۷ مهر الی ۱۲ مهر ۱۴۰۳ فراهم شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش سدان برقی لونا – مهر ۱۴۰۳

شرایط فروش لونا

براساس این طرح، متقاضیانی که در آخرین دور ثبت نام محصولات ایران خودرو، واجد شرایط تخصیص سدان برقی Luna GRE اعلام شده و پیامک تخصیص دریافت کرده‌اند، می‌توانند علاوه بر خودرو ذکر شده، دیگر محصول برقی ایران خودرو با نام فاو بستیون نات را نیز به صورت جایگزین خریداری کنند.

لونا GRE با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۴۵ هزار و ۶۰۰ تومان و فاو بستیون نات با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۱۹۷ میلیون و ۴۵ هزار و ۶۰۰ تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین موعد تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روز اعلام شده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

معرفی اجمالی سدان برقی Luna GRE

لونا GRE مجهز به یک پیشرانه سنکرون مغناطیس دائم با حداکثر توان ۱۱۰ کیلووات، معادل 149 اسب بخار و گشتاور ۲۲۵ نیوتن‌متر است. ظرفیت باتری این خودرو ۴۳.۹ کیلووات‌ساعت است که با یک بار شارژ کامل در شرایط استاندارد، قادر به پیمایش مسافت ۴۰۰ کیلومتر خواهد بود. این باتری در حالت شارژ خانگی عادی به حدود 8 ساعت زمان و در حالت شارژ سریع فست شارژ (DC) به کمتر از یک ساعت زمان برای فول شارژ شدن نیاز دارد. همچنین حداکثر سرعت سدان برقی لونا ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن نیز 9.5 ثانیه است.

از مجموع امکانات Luna GRE می‌توان به کلاستر ۷ اینچی دیجیتال راننده، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ورود بدون كلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، سيستم كنترل پايداري الكتريکی (ESP)، ترمز پارک برقی، ترمز كمکی اضطراری، سيستم كمكی حركت در سربالايی، سيستم كمكی حركت در سراشيبی، سيستم ضد لغزش، سنسور نور و باران، پاور ويندوز، آنتی ترپ، ايزوفيكس، باز شدن خودكار قفل درها هنگام تصادف، اخطار باز بودن درها و سنسور پایش ميزان باد لاستيک (TPMS) اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*