قدرتمندترین تبلت گیمینگ 2024

رد مجیک قدرتمندترین تبلت گیمینگ سال 2024 را معرفی کرد

رد مجیک به‌تازگی از تبلت رد مجیک نوا – RedMagic Nova رونمایی کرده که ادعا می‌کند قدرتمندترین تبلت گیمینگ سال 2024 دنیاست.

صنعت گیمینگ موبایل در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بزرگی را تجربه نموده و به درجه‌های جدیدی رسیده است. در این بین، کمپانی‌های چینی نقش پررنگی را در صنعت گیمینگ موبایل ایفا کرده و محصولات باکیفیت و جذابی را در اختیار علاقمندان به گیمینگ موبایل قرار داده‌اند. روز گذشته کمپانی رد مجیک تبلت RedMagic Nova را برای بازارهای جهانی رونمایی کرد که به نظر می‌رسد قدرتمندترین تبلت گیمینگ سال 2024 است. این تبلت را البته می‌توان تا حد زیادی نسخه ری‌برند شده رد مجیک گیمینگ تبلت پرو دانست که مدتی پیش در چین معرفی شد.

ردمجیک نوا؛ قدرتمندترین تبلت گیمینگ سال 2024

مشخصات فنی تبلت جدید رد مجیک واقعا شگفت‌انگیز هستند. این دستگاه در دو رنگ سفید و مشکی و در دو نسخه با ظرفیت‌های 12 گیگ رم + 256 گیگ حافظه و 16 گیگ + 512 گیگ حافظه داخلی رونمایی شده که هم‌تراز با قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی حال حاضر دنیاست.

تبلت رد مجیک

رد مجیک نوا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بهره برده و سرعت کلاک هسته اصلی آن 3.4 گیگاهرتز است. علاوه بر این، نکته جالب و منحصربفرد در خصوص آن حضور یک فن داخلی با سرعت حداکثر 20 هزار دور بر دقیقه است که حتی حین اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها نیز دستگاه را کاملا خنک نگه می‌دارد. به‌ادعای RedMagic سیستم خنک‌کننده این تبلت قادر است دمای دستگاه را حدودا 25 درجه پایین‌تر بیاورد!

بعلاوه، یک باتری 10100 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این تبلت را بر عهده داشته و می‌تواند با یک بار شارژ حداقل یک روز کامل کاربر را همراهی کند.

اندازه صفحه نمایش قدرتمندترین تبلت گیمینگ نوا در سال 2024 برابر با 10.9 اینچ است و نرخ رفرش آن نیز 144 هرتز خواهد بود که آن را هم‌سنگ بهترین مانیتورهای گیمینگ بازار قرار می‌دهد. در عین حال رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 2.8K معادل 2880 در 1880 پیکسل بوده و نسبت طول به عرض صفحه نمایش نیز 16:9 است که راحت و متعارف به شمار می‌رود.

رد مجیک همچنین برای تفکیک تبلت جدیدش از محصولات مشابه بازار از برخی المان‌های مخصوص گیمینگ مثل نورپردازی RGB در کنار دوربین و طراحی تهاجمی و جالب توجه برای محصولش استفاده کرده است.

قدرتمندترین تبلت گیمینگ 2024

رد مجیک همچنین برای نمایش قدرت و پایداری عملکرد فنی تبلت‌های گیمینگ جدیدش همچنین سه بازی پرجزئیات Star Rail و Wuthering Waves و Absolute Zero را نیز روی آن اجرا کرده و به نمایش گذاشت. هر سه بازی یاد شده در مدت زمان 180 دقیقه‌ای اجرا روی تبلت ردمجیک روی بالاترین تنظیمات (Ultra-High) نرخ فریم میانگین بالاتر از 60 فریم را ارائه کردند. به این ترتیب تقریبا می‌توان مطمئن بود که هر بازی اندرویدی به‌راحتی روی تبلت جدید رد مجیک قابل اجرا خواهد بود.

رد مجیک البته ادعاهای خلاف واقعی را نیز در خصوص تبلت جدیدش کرده و اعلام نموده که این دستگاه تنها محصول اندرویدی است که قادر به اجرای بازی‌های AAA با کیفیت کنسول‌هاست. با این وجو ادعای رد مجیک مشخصا درست نیست و آیپد پرو M4 در کنار دو نسل اخیر آیفون دیگر گجت‌هایی هستند که قادر به اجرای بازی‌های کنسولی با کیفیت و نرخ فریم عالی بوده‌اند. در عین حال بی‌شک رد مجیک نوا یکی از قدرتمندترین تبلت های گیمینگ سال 2024 است که رقبای چندانی هم برای خود نمی‌بیند.

قیمت این تبلت RedMagic  برابر با 500 دلار اعلام شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
نوبیا از دو گوشی رد مجیک 9S Pro و رد مجیک 9 اس پرو پلاس برای عاشقان گیمینگ رونمایی کرد رد مجیک از لپ‌تاپ گیمینگ پرچمدار خود با کانفیگ جذاب رونمایی کرد مانیتور گیمینگ QD-OLED رد مجیک معرفی شد بررسی تبلت وان پلاس پد ۲؛ قوی ترین تبلت اندرویدی سال ۲۰۲۴ اینجاست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*