فروش اقساطی ونوسیا D60 پلاس وارداتی

شرایط فروش اقساطی ونوسیا D60 پلاس وارداتی – مهر 1403

شرکت مکث موتور شرایط فروش اقساطی ونوسیا D60 پلاس وارداتی را برای مهر ماه 1403 اعلام کرد. جزئیات طرح را به همراه مشخصات خودرو در ادامه بخوانید.

گروه خودروسازی مکث موتور قصد دارد خودرو وارداتی ونوسیا D60 پلاس را با شرایط فروش اقساطی در مهر ماه 1403 به فروش برساند. متقاضیان می‌توانند برای اولین بار این سدان وارداتی را با شرایط ویژه و بدون کارمزد، خریداری کنند. در ادامه به ذکر جزئیات فروش اقساطی این خودرو و سایر شرایط می‌پردازیم.

جزئیات فروش اقساطی ونوسیا D60 پلاس وارداتی

در طرح فروش اقساطی سدان ونوسیا دی 60 پلاس، می‌توانند با پرداخت مبلغی مشخص به عنوان پیش پرداخت و الباقی هزینه‌ها به صورت اقساطی، این محصول جذاب را در مدت زمانی کوتاه تحویل بگیرند. براساس بخشنامه شرکت مکث موتور، قیمت پایه این خودرو 1 میلیارد و 567 میلیون و 737 هزار تومان است و قیمت برای مصرف کننده نهایی، 1 میلیارد و 985 میلیون و 700 هزار تومان تمام می‌شود.

فروش اقساطی ونوسیا D60 پلاس وارداتی

در صورت تمایل به خرید قسطی این سدان وارداتی، می‌توانید با پرداخت 1 میلیارد و 191 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، حدود 794 میلیون تومان باقی مانده را از تسهیلاتی که شرکت در نظر گرفته استفاده کنید. بازپرداخت اقساط به صورت 12 ماهه است و طی 6 فقره چک (هر دو ماه یک بار) وصول می‌شود.

نخستین چک صادر شده در تاریخ 1 آذر ماه 1403 وصول خواهد شد. همچنین مطابق وعده‌ای که این خودروساز داده، حداکثر زمان برای تحویل خودرو 30 روز کاری پس از تکمیل مراحل خرید و تسویه پیش پرداخت است. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با سدان وارداتی جدید بازار، نیم نگاهی به مشخصات آن می‌اندازیم.

قوای محرکه و امکانات

ونوسیا D60 پلاس مدل 2023 توسط مکث موتور به بازار ایران آمده و همان‌طور که ملاحظه کردید، هم اکنون شرایط فروش اقساطی آن اعلام شده است. زیر کاپوت این سدان یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم 1.6 لیتر تعبیه شده که می‌تواند حداکثر 120 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور تولید کند. وظیفه انتقال قدرت به عهده یک گیربکس ایکس ترونیک سی وی تی است.

فروش اقساطی ونوسیا D60 پلاس وارداتی

ونوسیا دی 60 پلاس می‌تواند به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ثانیه برسد و برای اینکه از سکون مطلق به شتاب 100 کیلومتر دست یابد به 12 ثانیه زمان نیاز دارد. با توجه به وزن 1247 کیلوگرمی خودرو، مصرف سوخت ترکیبی در هر 100 کیلومتر مسافتی که طی می‌کنید، 6.2 لیتر است.

از مهم‌ترین امکانات ایمنی ونوسیا می‌توان به کیسه هوا برای راننده، سرنشین جلو و کیسه هوای جانبی، سیستم‌های ترمز ضدقفل و کنترل کشش و پایداری اشاره کرد. این خودرو وارداتی همچنین مجهز به نمایشگر 8 اینچی لمسی، سیستم صوتی با 4 بلندگو و بلوتوث، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال، دریچه خروجی هوا برای سرنشینان عقب، سانروف، روکش چرمی صندلی‌ها، کروز کنترل و سیستم ورود و استارت بدون کلید است. رینگ‌های 16 اینچی آلومینیومی، سنسور پارک و دوربین عقب، اتوهلد و ترمز پارک برقی به همراه سیستم کنترل فشار باد تایرها سایر آپشن‌های این خودرو هستند.

در گجت نیوز بخوانید:
لوکسید R7، شاسی بلند مشترک هواوی و چری معرفی شد سورن پلاس XU7P یا سهند S ؛ جدال سدان های ارزان قیمت بازار ایران هاوال H9 جدید با طراحی و امکانات جذاب راهی خیابان‌ها شد مدیرعامل ایران‌ خودرو: روی ۸۰ درصد محصولات ضرر می‌دهیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*