آنر 200 اسمارت

گوشی آنر 200 اسمارت با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 و قیمت 220 دلاری رونمایی شد

آنر 200 اسمارت – Honor 200 Smart با تراشه اقتصادی کوالکام، صفحه نمایش باکیفیت و باتری بزرگ گزینه‌ای خوش‌قیمت و باکیفیت برای علاقمندان خواهد بود.

کمپانی Honor ساعاتی پیش گوشی جدیدی را به خانواده محصولات Honor 200 خود اضافه کرد. این گوشی جدید گوشی آنر 200 اسمارت نام دارد و محصولی مناسب برای افرادی‌ست که دنبال یک گوشی خوش‌قیمت با قابلیت‌های مناسب می‌گردند. این محصول جدید قیمتی اقتصادی‌تر از دیگر اعضای خانواده Honor 200 مثل آنر 200، آنر 200 پرو و آنر 200 لایت دارد.

مشخصات گوشی اقتصادی آنر 200 اسمارت

گوشی اقتصادی جدید آنر از یک صفحه نمایش 6.8 اینچی TFT LCD بهره برده و رزولوشن 2412 در 1080 پیکسلی دارد. صفحه نمایش این گوشی از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی کرده و وضوح و دقت رنگ بسیار خوبی دارد. این نمایشگر همچنین از جنس شیشه آلومینوسیلیکات ساخته شده و دوام بالاتری دارد.

آنر در گوشی اقتصادی جدیدش از تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام استفاده کرده که قدرت کافی برای ارائه کاربری مناسب روزمره اعم از گشت و گذار در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، تماشای محتوای ویدیویی یا موارد مشابه را دارد. این گوشی همچنین 4 گیگ رم داشته و 256 گیگ هم حافظه داخلی در اختیار دارد که برای اکثر کاربران کافی‌ست.

مشخصات گوشی اقتصادی Honor

گوشی آنر 200 اسمارت همچنین در قسمت پشت از یک ماژول دوربین دوتایی بهره می‌برد که متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. دوربین اصلی این ماژول علیرغم آن که فاقد بسیاری قابلیت‌های حرفه‌ای دوربین گوشی‌های گرانقیمت است در شرایط نوری مناسب تصاویر باکیفیتی می‌گیرد. از سوی دیگر دوربین ثانویه نیز برای ایجاد افکت‌های تصویری و ثبت پرتره کیفیت مناسب‌تری دارد.

دوربین Honor 200 Smart همچنین قابلیت ضبط ویدیوهای با رزولوشن 1080p را داشته و بزرگنمایی دیجیتالی هشت برابری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی بوده و برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی عالی ارزیابی می‌شود. این دوربین نیز قادر به ضبط ویدیوهای 1080p است.

اندازه باتری گوشی اقتصادی جدید آنر 5200 میلی آمپر ساعت است که می‌تواند حتی در استفاده طولانی‌مدت نیز زمانی طولانی کاربر را همراهی کند. این باتری همچنین از شارژ سریع 35 واتی نیز پشتیبانی کرده و با سرعت قابل قبولی شارژ می‌شود.

در بخش اتصالات، گوشی جدید آنر همچنین نیازهای اولیه کاربر را کاملا پوشش می‌دهد. علاوه بر نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی (5G) گوشی جدید آنر همچنین از وای فای دو بانده، بلوتوث 5 و ان اف سی پشتیبانی کرده و علاوه بر حسگر اثر انگشت، از تشخیص چهره نیز برای احراز هویت کاربران استفاده می‌کند.

آنر 200 اسمارت در دو رنگ مشکی و سبز رونمایی خواهد شد. مدل مشکی رنگ این گوشی ضخامتی 8.09 میلیمتری داشته و 191 گرم وزن دارد. از سوی دیگر، نسخه سبز رنگ نیز اندکی ضخیم‌تر (8.24 میلیمتر) بوده و 193 گرم وزن دارد.

قیمت این گوشی اقتصادی آنر 219 دلار است.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی آنر X6a با باتری 5200 میلی آمپر ساعتی و چیدمان دوربین آیفون مانند، معرفی شد گوشی آنر X60i در قامت یک میانرده پرادعا از راه رسید گوشی آنر پلی 60 پلاس (Honor Play 60 Plus) با باتری غول پیکر و قیمت رقابتی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*