نمایشگاه خودرو تبریز 1403

پوشش آنلاین گجت نیوز از نمایشگاه خودرو تبریز 1403

نمایشگاه خودرو تبریز 1403 با هدف به نمایش گذاشتن خودروهای جدید و مدرن، کار خود را از 17 مهر آغاز خواهد کرد. فروش تحویل و آنی برخی از خودروها، حضور اکثر شرکت‌های بزرگ خودروسازی و … از مهم‌ترین نکات نمایشگاه ماشین تبریز 1403 خواهد بود.

شرکت ایران نیکاتیس در قامت مجری نمایشگاه خودرو تبریز 1403 از مهم‌ترین و جذاب‌ترین برنامه‌های خود برای این رویداد خبر داد. تیم خودرو گجت نیوز هم طبق رسالت خبری خود و با توجه به استقبال کاربران سوشال و سایت از این قبیل رویدادها، در این نمایشگاه حضور دارد تا با پوشش آنلاین و لحظه به لحظه، در کنار شما عزیزان باشد.

معرفی نمایشگاه خودرو تبریز 1403

نمایشگاه خودرو تبریز 1403

نمایشگاه خودرو تبریز 1403 از تاریخ 17 تا 20 مهرماه سال جاری و از ساعت ۱۵ تا ۲۲، میزبان علاقه‌مندان به صنعت خودرو خواهد بود. این رویداد مهم، با حضور پررنگ خودروسازان و واردکنندگان خودرو، نویدبخش یک تجربه خرید و بازدید متفاوت است.

خودروهای جدید، تست درایو و فروش آنی در اتو اکسپو تبریز 1403

در این دوره از نمایشگاه، شاهد حضور خودروهای جدید در بخش‌های سواری، سنگین و کاربری‌های مختلف خواهیم بود. همچنین، برای نخستین بار، برخی شرکت‌ها امکان فروش و تحویل فوری خودروهای خود را در محل نمایشگاه فراهم خواهند کرد. این ویژگی، فرصت خرید خودرو را برای علاقه‌مندان بسیار آسان‌تر کرده است. علاوه بر این، کارگاه‌های آموزشی و تست درایو خودروها، از دیگر جذابیت‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

نمایشگاه خودرو تبریز 1403

در این نمایشگاه، تمامی خودروهای حاضر برای نخستین بار در تبریز رونمایی خواهند شد و هیچ خودروی تکراری از دوره‌های گذشته وجود نخواهد داشت.
امکان خرید آنی: برخی شرکت‌ها، امکان خرید و تحویل فوری خودروهای خود را در محل نمایشگاه فراهم کرده‌اند. به علاوه برخی شرکت‌ها، امکان خرید و تحویل فوری خودروهای خود را در محل نمایشگاه فراهم کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*