سدان برقی Forthing Xinghai S7

سدان برقی دانگ‌فنگ Forthing Xinghai S7 با ادعاهای بزرگ رونمایی شد

شرکت فورثینگ که از گروه دانگ فنگ چین به حساب می‌آید، به تازگی از سدان برقی Forthing Xinghai S7 با مشخصات و امکانات جدید رونمایی کرده است.

یکی از برندهای گروه خودروسازی دانگ فنگ، از خودرو برقی جدیدی به نام Xinghai S7 در دو کلاس سدان و هاچ بک رونمایی کرده است. این خودرو از ایکس پنگ مونا M03 بزرگ‌تر بوده و به ادعای شرکت دانگ فنگ، رقیبی برای ایکس پنگ مونا به حساب می‌آید. بیایید نگاهی به سدان پرادعای شرکت فورثینگ بیندازیم و وضعیت خودرو برقی آن را که تازه رونمایی شده، بررسی کنیم.

معرفی سدان برقی Forthing Xinghai S7

برند Forthing که از شرکت بزرگ دانگ فنگ چین محسوب می‌شود، Forthing Xinghai S7 را در سه مدل مختلف با نام‌های لایت، پلژر و لوکس به بازار فرستاده است. برد تمامی مدل‌ها 555 کیلومتر اعلام شده و قیمت پایه آن‌ها از 17.100 دلار آغاز شده و تا 19.950 دلار ادامه دارد.

سدان برقی Forthing Xinghai S7 - نمای جلو

سدان/هاچ بک برقی فورثینگ با ایکس پنگ مونا ام 03 شباهت‌هایی به یکدیگر دارند و با طراحی لیفت بک خود، چیزی بین سدان و هاچ بک قرار گرفته‌اند. پیش از اینکه Xinghai S7 با ضریب مقاومت هوای 0.191 به بازار بیاید، دانگ فنگ ادعا می‌کرد که Xpeng Mona M03 با ضریب 0.194 کمترین مقاومت هوا را در میان هاچ بک‌های تولید انبوه دارد. ضریب این سدان برقی از یک گلوله کمتر بوده و اس 7 را تبدیل به یکی از خودروها با کمترین مقاومت هوا می‌کند.

طراحی نمای جلو

از نظر ابعاد و اندازه، Xinghai S7 به ترتیب دارای 4.9 متر طول، 1.9 متر عرض و 1.5 متر ارتفاع بوده و فاصله بین محوری آن 2.9 متر است. در نمای جلو شاهد حضور یک جلوپنجره بسته هستیم که مجهز به چراغ‌هایی شبیه به سایر چراغ‌های این خانواده شده و شبیه به V است.

سدان برقی Forthing Xinghai S7 - زیر کاپوت

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث کاهش ضریب مقاومت هوا شده، دستگیره‌های مخفی درب و پوشش‌های چرخ اشاره کرد که میزان اصطکاک را به حداقل می‌رسانند. اس 7 دانگ فنگ با لاستیک‌های 19 یا 20 اینچی راهی بازار خواهد شد. از ستون B به بعد، خط سقف مثل سایر لیفت‌بک‌های دنیا، شیب‌دار شده و ظاهر کوپه مانند به خودرو می‌دهد. رنگ‌بندی که شرکت فورثینگ برای محصول الکتریکی تازه خود در نظر گرفته عبارتنداز: آبی دود و باران، سبز موج آبی، سفید ابری، قرمز ابری و مشکی تیره.

طراحی نمای عقب

درب صندوق عقب Xinghai S7 به صورت برقی باز و بسته می‌شود و از طراحی دم اردکی برخوردار است. متاسفانه علیرغم اینکه این سدان بزرگ‌تر از ایکس پنگ مونا M03 است، حجم صندوق عقب کمتری در مقایسه با آن دارد. (541 لیتر ظرفیت دارد حال آنکه رقیب این خودرو 621 لیتر گنجایش دارد) همچنین با خواباندن صندلی‌ها می‌توانید حدود 1303 لیتر ظرفیت داشته باشید.

سدان برقی Forthing Xinghai S7 - نمای جانبی

تریم داخلی خودرو دو رنگ سفید و مشکی است و شرکت فورثینگ آن‌ها را سفید شرقی و سیاه غروب آسمان نامیده است. صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 15.6 اینچی به همراه یک نمایشگر 8.8 اینچی نمایش ابزار در قسمت جلو کابین تعبیه شده است. حرکات و فرمان‌های صوتی با قابلیت فورجی و هات اسپات وای فای از طریق سیستم اطلاعات سرگرمی که روی سیستم عامل Xinghai OS در دسترس است.

آپشن‌ها و قوای فنی

زیر کاپوت و در محور عقب Xinghai S7 یک پیشرانه الکتریکی 160 کیلوواتی تعبیه شده که می‌تواند 310 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای اینکه سدان برقی فورثینگ از سکون مطلق به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت برسد، به 6.67 ثانیه زمان احتیاج دارد. همچنین نیروی موتور از طریق یک باتری 56.8 کیلووات ساعتی فسفات آهن لیتیوم تأمین خواهد شد.

سدان برقی Forthing Xinghai S7 - زیر کاپوت

گفتیم که برد نسخه‌های مختلف خودرو 555 کیلومتر اعلام شده و براساس چرخه CLTC است و زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه مدل EREV در آینده نزدیک به گوش می‌رسد. از مهم‌ترین امکانات این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صندلی‌های چرم مصنوعی با قابلیت گرم کن، سیستم صوتی با 12 بلندگو، دوربین‌های عقب، سنسورهای اولتراسونیک و رادارهای موج میلی متری، کروز کنترل تطبیقی در تمام سرعت‌ها، سیستم کمک به حفظ خطوط و حفظ مرکز خط.

گالری تصاویر

در گجت نیوز بخوانید: قیمت سوزوکی فرانکس برای عرضه در بازار ایران مشخص شد دانگ فنگ 917 M-Hero نسخه Dragon Armor؛ اژدهای چینی آفرودی روانه بازار شد شرایط پیش فروش جدید وانت نیسان – مهر ۱۴۰۳ تویوتا کرولا کراس هیبرید در بازار ایران قیمت خورد پاسخ ایران خودرو به انتشار تصویر دپوی انبوه خودرهای صفر کیلومتر در پارکینگ این شرکت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*