مودم‌های نسل جدید اینترنت LTE مبین‌نت به بازار آمد

مودم‌های نسل جدید اینترنت با تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های جدید، در حال تغییر تجربه‌های آنلاین کاربران اینترنت هستند و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. مودم‌های LTE مبین‌نت بدون نیاز به خط تلفن و فقط با قرار گرفتن سیم‌کارت در درون آن‌ها همراه با پوشش سراسری، امکان دریافت اینترنت پرسرعت را برای شما فراهم می‌کنند.

اگر تصمیم دارید با انتخاب یک مودم خوب، تجربه خود در استفاده از اینترنت پرسرعت را ارتقا دهید، در ادامه با ما همراه باشید تا با جدیدترین نسل مودم‌های اینترنت LTE مبین‌نت آشنا شوید.

مبین‌نت دو مودم رومیزی جدید CAT12 و یک مودم جیبی CAT7 را روانه بازار کرده است. رده‌بندی این مودم‌ها بر اساس سرعت دانلود و آپلود، نوع فرکانس استفاده‌شده و… انجام می‌شود و هر چه شماره رده‌بندی بالاتر برود، قدرت مودم در دانلود و آپلود نیز چندبرابر می‌شود.

مودم رومیزی CAT12 (MN-C1200M)

مودم رومیزی MN-C1200M یکی از بهترین مودم‌های سری CAT12 در بازار به حساب می‌آید. این مودم دارای دو باند فرکانسی 2.4 و ۵ گیگاهرتز است و سرعت دانلود و آپلود آن به‌ترتیب به ۴۵۰ مگابیت و ۷۵ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

  • سرعت وای فای: سرعت وای‌فای باند 2.4 گیگاهرتز، ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت وای‌فای باند ۵ گیگاهرتز، ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه است.
  • فناوری تجمیع فرکانس: این مودم با قابلیت 4CA، تا چهار باند فرکانسی را تجمیع می‌کند و با استفاده از تجمیع فرکانس 4CC و مدولاسیون 256 QAM سرعت دانلود و با استفاده از مدولاسیون 64QAM سرعت آپلود را افزایش می‌دهد.
  • تعداد افراد متصل: تا 40 نفر می‌توانند هم‌زمان به این مودم متصل شوند.
  • قدرت آنتن:  5dBi

مودم رومیزی CAT12 (MN-C1210 EQ)

یکی دیگر از مودم‌های جدید مبین‌نت که در رده مودم‌های CAT12 قرار دارد، مودم رومیزی MN-C1210 EQ است. این مودم نسبت به نسل قبلی مودم‌های پرو مبین‌نت، ۲ برابر سرعت آپلود و دانلود بیشتری را به کاربر می‌دهد و دارای دو باند فرکانسی 2.4 و ۵ گیگاهرتز است؛ سرعت دانلود در باند  2.4 گیگاهرتز، 300 مگابیت بر ثانیه و در باند ۵ گیگاهرتز نیز 867 مگابیت بر ثانیه است.

  • سرعت دانلود و آپلود: سرعت دانلود این مودم با قابلیت 3CA تا 600 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن با استفاده از 1CA تا 150 مگابیت بر ثانیه است.
  • فناوری تجمیع فرکانس: این مودم با قابلیت 3CA می‌تواند تا سه حامل فرکانسی را در شبکه اینترنت LTE تجمیع کرده و برد وای‌فای را چندبرابر افزایش دهد. همچنین از QAM با ۲۵۶ حالت برای انتقال داده‌ها استفاده می‌کند. این ترکیب باعث افزایش پهنای باند و سرعت انتقال داده می‌شود.
  • تعداد افراد متصل: تا ۶۴ نفر به‌طور همزمان می‌توانند از این مودم استفاده کنند.
  • قدرت آنتن: 5dBi

مودم جیبی هوآوی

مودم‌های جیبی از پرطرفدارترین مودم‌های بازار هستند. این مودم‌ها با قابلیت حمل آسان و بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق، اینترنت پرسرعت TD-LTE را در هر زمان و مکانی در اختیار شما قرار دهند؛ در سفر، جاده و هر جایی که دسترسی به برق وجود نداشته باشد، این مودم‌ها کاربرد دارند. با مودم جیبی، همیشه به اینترنت وای فای دسترسی دارید و دیگر نیازی نیست در فضای بیرون، از اینترنت سیم‌کارت موبایل استفاده کنید و مدام باتری موبایل خود را شارژ کنید. همچنین هزینه جاری شما برای اینترنت نیز کم‌تر می‌شود چون با همراه داشتن مودم جیبی مبین‌نت، دیگر نیاز به خرید بسته برای سیم‌کارت موبایل نیست.

مودم جیبی Huawei E5785 یکی از بهترین مودم‌های جیبی شرکت هوآوی است که با همکاری مبین‌نت به کاربران عرضه می‌شود. این مودم دارای دو باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز است که برخلاف دیگر مودم‌های جیبی، در کنار پوشش سراسری TD و  FDبه شبکه داخلی مبین‌نت نیز متصل می‌شود و از تمامی باندها و همچنین باند 42 پشتیبانی می‌کند. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این مودم، باتری 3000 میلی آمپری است که از قدرت بالایی برای نگهداری شارژ برخوردار است.

سایر ویژگی‌های مودم جیبی هوآوی:

  • سرعت وای فای: در باند 2.4 گیگاهرتز، 300 مگابیت بر ثانیه و در باند ۵ گیگاهرتز، 867 مگابیت بر ثانیه است و همزمان از دو وای فای به‌صورت مجزا می‌توانید استفاده کنید.
  • سرعت دانلود و آپلود: تا دو برابر سرعت بالاتر از مودم  CAT4را می‌توانید با این مودم تجربه کنید؛ سرعت دانلود تا 300 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن تا 100 بر ثانیه است.
  • فناوری تجمیع فرکانس: این مودم از تجمیع فرکانس 2CC در دانلود و آپلود بهره می‌برد و از این طریق سرعت را تا چند برابر افزایش می‌دهد.
  • باتری: دارای باتری 3000 میلی آمپر است که تا 12 ساعت درحال‌کار و تا 700 ساعت در حالت آماده‌به‌کار روشن می‌ماند.
  • نرم‌افزار موبایل: بررسی سرعت دانلود و آپلود و میزان سیگنال، مدیریت تعداد دستگاه‌های متصل به مودم، اضافه کردن کاربران مهمان و مشاهده مصرف کاربران با استفاده از نرم‌افزار موبایلAI Huawei
  • صفحه نمایشگر: مشاهده اطلاعات مودم از طریق یک LCD با ابعاد 1.45 اینچ
  • تعداد افراد متصل: تا 32 نفر می‌توانند هم‌زمان به این مودم متصل شوند.

مودم‌های رومیزی CAT12 و مودم جیبی هوآوی از بهترین مودم‌های اینترنت LTE هستند و برای اولین‌بار توسط مبین‌نت ارائه شده‌اند. این مودم‌ها تمام نیاز‌های کاربران اینترنت از کاربر حرفه‌ای و پرمصرف تا کاربر کم‌مصرف اینترنت خانگی را برطرف می‌کنند. برای بررسی بیشتر و سفارش این مودم‌ها، می‌توانید با شماره ۱۵۷۵ تماس گرفته و یا به فروشگاه اینترنتی مبین‌نت به آدرس shop.mobinnet.ir مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*