فروش اقساطی 5 محصول فونیکس

آغاز فروش اقساطی 5 محصول فونیکس مدیران خودرو – مهر 1403

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی 5 محصول فونیکس را برای مهر ماه 1403 اعلام کرده است. جزئیات این بخشنامه را در ادامه بخوانید.

بخشنامه جدید شرکت مدیران خودرو برای فروش شرایطی پنج محصول جدید منتشر شد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این شرکت و تکمیل مراحل ثبت نام، سفارش خود را ثبت کنند. در شرایط فروش اقساطی و اعتباری مدیران خودرو قرار است محصولاتی مثل تیگو 8 پرو پلاس، آریزو 8 اکسلنت و سه محصول دیگر به فروش برسند.

جزئیات فروش اقساطی 5 محصول فونیکس

براساس بخشنامه جدید نماینده شرکت چری در ایران، محصولاتی که به روش قسطی و اعتباری فروخته می‌شوند عبارتنداز: تیگو 8 پرو پلاس، فونیکس اف ایکس پریمیوم، آریزو 8 اکسلنت، آریزو 6 پرو اکسلنت و تیگو 7 پرو پلاس e. مشتریان می‌توانند با تسویه مبلغی به عنوان پیش پرداخت، الباقی هزینه‌ها را به صورت تسهیلات بانکی بپردازند.

فروش اقساطی 5 محصول فونیکس

در طرح جدید این شرکت، به دو روش عادی و جایگزینی می‌توان خودرو خرید. همچنین علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح از انواع تخفیف‌ها و تسهیلات بهره‌مند خواهند شد. تسهیلات از طریق بانک‌هایی مثل گردشگری، سینا و ملت ارائه می‌شود. تنها تفاوتی که بین این خودروها وجود دارد، موعد تحویل آن‌هاست. بعضی از محصولات دو ماهه و بعضی دیگر تا 90 روز کاری تحویل مشتریان داده می‌شوند.

میزان پیش پرداخت تیگو 8 پرو پلاس برای طرح عادی 40 درصد و برای طرح جایگزینی 50 درصد است و سه محصول دیگر مدیران خودرو با تسویه 50 درصد پیش پرداخت برای طرح عادی و 60 درصد برای طرح جایگزینی فروخته می‌شوند. همچنین تیگو 7 پرو e+ فقط به صورت نقد به فروش می‌رسد.

فروش اقساطی 5 محصول فونیکس

نکات مهم طرح فروش اقساطی و اعتباری مدیران خودرو

شرایط فروش اقساطی و اعتباری مدیران خودرو برای مدت محدودی ارائه شده و علاقه‌مندان توجه داشته باشند که در صورت تمایل به خرید خودرو باید سریعا درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین مشتریان در طرح جایگزینی می‌توانند از شرایطی ویژه با درصد پیش پرداخت و تسهیلات بهتر بهره‌مند شوند. مجددا تأکید می‌کنیم که موعد تحویل خودروها بین 60 تا 90 روز کاری است و بانک‌های سینا، گردشگری و ملت، تسهیلات لازم را به متقاضیان خرید اقساطی ارائه می‌کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*