تیزر جدید فصل دوم بازی مرکب (اسکویید گیم)

جدیدترین تیزر فصل دوم سریال بازی مرکب شما را به رقابت دعوت می‌کند

با نزدیک‌تر شدن به پخش دومین فصل سریال اسکویید گیم، تیزر جدید فصل دوم بازی مرکب منتشر شد. در ادامه این تریلر جدید Squid Game را از دست ندهید.

بازی مرکب (Squid Game)، یکی از پدیده‌های سینما در چند سال اخیر، به‌زودی به عرصه برمی‌گردد. نتفلیکس به‌تازگی ضمن انتشار تریلری، تاریخ پخش فصل جدید این سریال را مشخص کرد و جزئیاتی از داستان آن به اشتراک گذاشت. حالا با نزدیک‌تر شدن به پخش فصل دوم بازی مرکب، تیزر دیگری از آن منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

تیزر جدید فصل دوم سریال اسکویید گیم (بازی مرکب)

همان‌طور که نتفلیکس پیش‌تر اعلام کرده بود، در جدیدترین فصل این سریال بازیکن شماره 456، برنده بازی مرکب، حالا در راه پیدا کردن گرداننده مرموز این بازی قدم برمی‌دارد؛ اما حالا در دامی جدید می‌افتد و باید دوباره در این بازی مرگبار شرکت کند.

از جمله بازیگرانی که در این فصل به سریال برمی‌گردند می‌توان به لی جونگ جه، لی بیونگ هون، وی ها جون و گونگ یو اشاره کرد. پارک گیو-یونگ، ایم شی‌وان، لی جین-ووک، کانگ ها-نول و یانگ دونگ گون هم به‌عنوان برخی از نقش‌آفرینان جدید این سریال کره‌ای معرفی شده‌اند. هوانگ دونگ هیوک، خالق این سریال، کماکان مسئول کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه این مجموعه است.

نتفلیکس فصل دوم سریال اسکویید گیم را در تاریخ ۲۶ دسامبر ۲۰۲۴ مصادف با ۶ دی ۱۴۰۳ پخش می‌کند. خوشبختانه این سرویس استریمینگ پخش فصل سوم این سریال را هم تایید کرده است و انتظار می‌رود با فاصله کمی از اکران فصل دوم، جزئیات فصل بعدی به اشتراک گذاشته شود.

از دست دهید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*