آیفون اس ای

آیفون اس ای و آیپد پرو 9.7 اینچی به دست مشتریان رسیدند

امروز روز بزرگی برای بازار جهانی موبایل است؛ ال‌جی جی 5 ( LG G5 ) به طور رسمی عرضه شد و در کنار آن نیز آیفون اس ای ( iPhone SE ) به همراه آیپد پرو 9.7 اینچی ( iPad Pro 9.7 inches ) نیز هم اکنون از فروشگاه های رسمی اپل، در سراسر جهان، قابل خرید هستند. با گجت نیوز همراه باشید.

آیفون اس ای ( iPhone SE ) و آیپد پرو 9.7 اینچی‌هایی که پیش از این و در 24 مارس پیش‌خرید شده اند، امروز به دست صاحبان خود رسیدند.  البته برخی از افراد، به دلیل منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، فردا بسته‌ی پستی خود را از اپل دریافت خواهند کرد و کار کردن با یک دیوایس رویایی را تجربه می‌کنند.اگر از پیش‌خرید این دو دیوایس آی او اسی جا مانده‌اید، نگران نباشید، چرا که در فروشگاه های بزرگ اپل در سراسر جهان به روی شما باز است و شما می‌توانید به طور نقدی محصول دلخواه خود را خریداری کنید.

نیوزلند ، اولین مقصد آیفون اس ای

تا آنجایی که ما اطلاع داریم، مردم نیوزلند اولین کسانی بودند که آیفون SE نسیبشان شده است و مردم ایالات متحده آمریکا نیز نخستین دریافت کنندگان آیپد پرو 9.7 اینچی بودند. طبق معمول، دیوایس های اپل ابتدا در کشور هایی منتشر می‌شوند که بازار خوبی دارند؛ کشور هایی همچون استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، نیوزلند، پورتو ریکو، سنگاپور، برتانیا، جزایر ویرجینیا و آمریکا از جمله بازار های پر فروش اپل هستند و این شرکت در وهله اول، بازار این کشورها را هدف قرار گرفته است. بنا به آمار گرفته شده، بسیاری از مردم جهان، اشتیاق زیادی برای تعویض آیفون 6 اس ( iPhone 6S ) به آیفون اس ای ( iPhone SE ) ندارند. فروش این آیفون چهار اینچی تا کنون تنها یک سوم فروش آیفون 6S در هفته اول بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*