گوشی اقتصادی هندی لاوا آگنی 3 با نمایشگر دوم

این گوشی اقتصادی هندی یک نمایشگر اضافی هم دارد

برند هندی لاوا گوشی اقتصادی جدیدی را عرضه می‌کند که از امکانات فراوان از جمله نمایشگر اضافی و دکمه قابل شخصی‌سازی برخوردار است!

لاوا، شرکت هندی تولیدکننده گوشی، به‌زوی گوشی جدید خود با عنوان «آگنی 3» (Agni 3) را روانه بازار می‌کند. آنچه توجه دنبال‌کنندگان اخبار گوشی های موبایل را به این گوشی هندی معطوف کرده، برخورداری آن از نمایشگر اضافی است؛ در حالی که به‌عنوان یک گوشی میانرده با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود.

گوشی اقتصادی برند هندی لاوا با نمایشگر اضافی و امکانات دیگر

در پنل پشتی این گوشی اقتصادی هندی یک نمایشگر اضافی به کار رفته که یادآور شیائومی می 11 اولترا است. این نمایشگر کوچک در کنار دوربین‌ها قرار دارد و نه صفحه نمایشی معمولی، بلکه یک نمونه امولد است که می‌تواند جلوه‌هایی باکیفیت و جذاب را به نمایش بگذارد.

نمایشگر اضافی گوشی اقتصادی هندی لاوا آگنی 3

به نظر می‌رسد امکان انجام کارهایی نظیر کنترل موزیکِ در حال پخش با این نمایشگر دوم وجود دارد. حتی در تصاویر منتشر شده، یک سگِ متحرک در این صفحه نمایش به چشم می‌خورد که می‌تواند نشان از امکان تعیین تصویر پس‌زمینه برای آن داشته باشد.

به گزارش رسانه Gadgets360، نمایشگر گوشی اقتصادی جدید برند هندی لاوا دارای اندازه 1.74 اینچی است و می‌تواند حتی در حین استفاده از دوربین عقب برای گرفتن سلفی محتوای لنز را نمایش بدهد. همچنین برقراری تماس تلفنی، مدیریت تماس‌ها و مشاهده نوتیفیکیشن‌ها به‌واسطه این پنل امکان‌پذیر است.

گفتنی است که لاوا آگنی 3 از نمایشگر اصلی امولد با رزولوشن 1.5K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، چیپست دیمنسیتی 7300X مدیاتک و سه دوربین شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی حتی یک دکمه قابل شخصی‌سازی در فریم خود دارد که می‌توان از آن برای تعیین میانبرها یا فعالیت‌هایی مشخص استفاده کرد.

لاوا آگنی 3 - Lava Agni 3

این گوشی لاوا در حالی از این امکانات جذاب برخوردار است که قیمتی کمتر از 30 هزار روپی معادل حدود 360 دلار دارد. این گوشی در تاریخ 4 اکتبر مصادف با 13 مهر عرضه خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*