هتل های شمال کشور

معرفی بهترین هتل های شمال کشور از دید کاربران

شمال کشور هتل کم ندارد و موارد زیادی هم برای معرفی وجود دارند. اما کاربران اسنپ تریپ، چه مواردی را به ما پیشنهاد می‌کنند؟ آنها از چه مجموعه‌های اقامتی در شمال کشور بیشترین رضایت را داشته‌اند؟ در این متن این موضوع را با همه جزئیات آن بررسی می‌کنیم.

مواردی که به شما معرفی می‌کنیم، از تمامی دسته‌ها هستند و شرایط مختلف و بودجه‌های همه افراد را در بر می‌گیرند. پس همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این موضوع به‌دست بیاورید. با اقامتگاه‌های محبوب کاربران هم بیشتر آشنا شوید.

هتل پارسیان خزر چالوس؛ هایت سابق!

هتل پارسیان خزر مجموعه اقامتی در گذشته هایت نام داشت و امروز هم از 5 ستاره‌های شهر چالوس محسوب می‌شود. مجموعه پارسیان می‌تواند 174 واحد اقامتی را در اختیار شما قرار بدهد. واحدهایی که به‌لحاظ امکانات تکمیل و لوکس هستند. چشم‌انداز زیبایی که در همه واحدهای اقامتی پارسیان می‌توان پیدا کرد، ویژگی‌ای بوده که باعث شده پارسیان همانند یک نگین در چالوس بدرخشد.

از امکانات شاخص این مجموعه اقامتی باید به ساحل و پلاژ اختصاصی، تفریحاتی آبی مختلف مثل قایق موتوری، جت‌اسکی، پیست دوچرخه‌سواری، خشک‌شویی، رستوران، کافی‌شاپ با بهترین کیفیت و غذاها اشاره کرد.

هتل کادوس رشت؛ پاریس کوچک با هتلی استثنایی

کادوس بهترین و لوکس‌ترین Hotel رشت است. کادوس در موقعیت بلوار آزادی، خیابان منظریه قرار گرفته و همین موضوع هم باعث شده تا دسترسی فوق‌العاده‌ای به مکان‌های تفریحی و تجاری مختلف و بازارهای شهر رشت از مبدا هتل داشته باشید. کادو 96 واحد اقامتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اتاق‌ها شامل موارد زیر خواهند شد:

  • 2 تخته
  • 3 تخته
  • سوئیت 2 نفره
  • سوئیت 4 نفره

از امکانات خاص کادوس باید به زمین تنیس، استخر روباز، سالن‌های مختلف، پارک کودکان و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. افرادی که زمان اقامت خود در رشت را مهمان کادوس بوده‌اند ابراز رضایت زیادی از آن کرده‌اند.

هتل کادوس

هتل کادوس

هتل نارنجستان نور؛ ماه عسلی رویایی را تجربه کنید!

حجم افرادی که برای ماه‌عسل خود به مجموعه اقامتی هتل نارنجستان نور مراجعه کردند، رضایت‌شان به‌قدری زیاد بود که نارنجستان نور به یکی از بهترین مقاصد برای زوج‌هایی تبدیل شده که می‌خواهند ماه عسل خود را در چنین هتلی بگذرانند. رستوران‌های متنوع، چشم‌انداز بکر و واحد‌های اقامتی شیک و زیبا از دلایلی بوده که افراد مختلف خواسته‌اند اقامت‌شان در نارجستان شهر زیبای نور باشد.

این مجموعه دارای 57 ویلای دوبلکس، 52 اتاق 2 تخته و 3 تخته و 10 رویال سوئیت با امکانات کامل است. جت‌اسکی، قایق‌سواری، ساحل اختصاصی، سالن بیلیارد، آرایشگاه، سالن ماساژ و فروشگاه نیز از دیگر امکانات نارنجستان نور هستند.

هتل آپارتمان صدرا؛ یک گزینه اقتصادی در تنکابن

در بین گزینه‌های محبوب کاربران نباید فقط به‌دنبال هتل‌های لاکچری و گران‌قیمت بود. صدرا یکی‌از گزینه‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است که در تنکابن واقع شده و کیفیت بسیار خوبی هم دارد.

دسترسی این مجموعه به نمک‌آبرود، رامسر، جنگل‌های 2هزار و چند دهکده توریستی دیگر سبب شده تا بسیاری از افراد بخواهند برای اقامت خود چنین مکان اقامتی به‌صرفه‌ای را انتخاب کنند.

هتل نگین بابل؛ نگین تپه‌های بابل

اگر یک اقامتگاه روی تپه‌های بابل چیزی است که در سفر خود می‌خواهید، نگین بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. منظره‌های بی‌نظیر اتاق‌های بابل به شهر و شالیزهای اطراف سبب شده تا کاربران این مجموعه را یکی از بهشتی‌ترین مجموعه‌های بابل بدانند.

طرفداران این هتل به‌قدری زیاد هستند که شما باید از خیلی قبل برای رزرو اتاق مد نظر خود تلاش کنید؛ چون ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد، به‌سرعت پر خواهند شد.

هتل نگین بابل

هتل نگین بابل

هتل سفید کنار انزلی؛ محبوب‌ترین هتل ساحلی شمال کشور

در بین اقامتگاه‌های ساحلی و شمالی کشور، مجموعه‌ای نیست که به‌اندازه سفیدکنار محبوب باشد و بین کاربران طرفدار داشته باشد. این مجموعه 4 ستاره کنار دریای خزر و تالاب انزلی قرار گرفته و اولین ‌بار در سال 1352 افتتاح شد. شما می‌توانید از کیلومتر 6 جاده آستارا به سفیدکنار انزلی دسترسی داشته باشید.

دسترسی خوب به اماکن گردشگری و امکانات متوسط روبه‌بالا سبب شده که سفیدکنار گزینه مطلوبی برای بسیاری از افراد باشد. زمین تنیس، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، گیم‌نت، پارک کودک، لاندری و فروشگاه نیز از خدمات شاخص این مجموعه اقامتی هستند.

چگونه خیلی راحت هتل‌های شمال کشور را رزرو کنیم؟

فرقی نمی‌کند که می‌خواهید سفیدکنار انزلی را رزرو کنید یا هتل مروارید خزر. اسنپ تریپ همراه شما خواهد بود تا بتوانید به‌کمک چند کلیک این کار را به سرانجام برسانید. اسنپ تریپ سال‌های زیادی است که در ارائه خدمات مختلف گردشگری مشغول به فعالیت بوده و توانسته در این سال‌ها طرفداران زیادی برای خود جذب کند.

دلیلش هم سادگی دریافت خدمات این پلتفرم و قیمت مقرون‌به‌صرفه و واقعی آن است که باعث شده کاربران با آن احساس راحتی کنند. شما نیز می‌توانید به جمع طرفداران بزرگ اسنپ تریپ بپیوندید. کافی‌است همین حالا به وب‌سایت این پلتفرم مراجعه کرده و اقامتگاه شمالی خود را به‌راحتی و با چند کلیک رزرو کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب به شما چند هتل معروف و البته محبوب شمال کشور را معرفی کردیم. البته این‌ها بهترین‌هایی هستند که از نگاه کاربران انتخاب شده‌اند و برای محبوبیت هرکدام هم دلایل مختلفی وجود دارد. شمال کشور یکی از توریستی‌ترین مناطق کشور است و بدیهی است که در آن مراکز گردشگری و اقامتی زیادی وجود داشته باشد.

شما می‌توانید بسته به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. گزینه‌ای که هم به‌لحاظ موقعیت، هم اقتصادی و هم امکاناتی با مواردی که در نظر دارید، تطابق دارد. برای رزرو هم می‌توانید از سامانه جامع اسنپ تریپ کمک بگیرید. ممنونیم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.

سوالات متداول

بهترین هتل شمال کشور کدام است؟ بهترین مجموعه اقامتی را شما باید با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. معیارهای زیادی هستند که در انتخاب نهایی موثر خواهند بود اما ما در این متن محبوب‌ترین موارد از نگاه کاربران را به شما معرفی کردیم.

چگونه بهترین واحدهای اقامتی شمال را رزرو کنیم؟ راه‌های مختلفی در مقابل شما وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید، اما یکی از بهترین راه‌ها قطعا استفاده از اسنپ تریپ است.

اسنپ تریپ تخفیف هم برای رزرو هتل ارائه می‌دهد؟ شما می‌توانید از هتل‌های لحظه آخری استفاده کنید یا با پیگیری خبرنامه و شبکه‌های اجتماعی اسنپ تریپ در جریان کد‌های تخفیف قرار بگیرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*