نمایشگاه خودرو تبریز 1403

نمایشگاه خودرو تبریز 1403: رویدادی بزرگ با حضور 28 شرکت معتبر

یک گام تا آغاز نمایشگاه خودرو تبریز 1403 بیشتر باقی نمانده است و اکنون قصد داریم تا با تمام شرکت های خودروسازی و برندهای حاضر در این رویداد مهم آشنا شویم.

نمایشگاه ماشین تبریز 1403 با حضور پرشور 28 شرکت خودروسازی، واردکننده و فعالان صنعت خودرو، از 17 تا 20 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. این رویداد بزرگ، فرصتی استثنایی برای علاقه‌مندان به صنعت خودرو فراهم می‌کند تا با جدیدترین محصولات و فناوری‌های روز دنیا آشنا شوند. رسانه گجت نیوز هم با افتخار، پوشش آنلاین نمایشگاه ماشین تبریز 1403 را خدمت شما عزیزان تقدیم می‌کند.

شرکت‌هایی حاضر در نمایشگاه خودرو تبریز 1403

نمایشگاه خودرو تبریز 1403

برندهای مطرحی همچون کرمان موتور، زامیاد، راسا موتور خاورمیانه، ایران خودرو دیزل، ایران کاوه، آرام سیکلت مادو، صنايع خودروسازى فردا، معین خودرو ايرانيان، لیفتراک سازی سهند، آمیتیس گستر نگاه پیشگام، پارس ساتر هوشمند، گروه صنعتی ایران روور، آرام سیکلت مادو، شرکت پالایش نفت تبریز، خودروسازان دیزلی آذربایجان، جهان همتا سیکلت، نیرو محرکه، آرس خودرو دیزل، شرکت مهندسی صنعت گستر بهکاران، نانو گستر برتر شهر بهشت، پیشگامان صنعت اکسیر پایتخت، ایدم، محور خودرو، قطعات خاور، چرخشگر، گروه خودرویی آسا، مجمتع صنعتی آسا، مجمتع صنعتی پیلسان و بسیاری دیگر از برندهای معتبر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

خودروهای جدید، تست درایو و خرید ماشین

یکی از جذابیت‌های اصلی این نمایشگاه، رونمایی از محصولات جدید خودرو توسط شرکت‌های مختلف است. پیش‌بینی می‌شود غرفه‌های کرمان موتور و راسا موتور و معین خودرو با رونمایی از محصولات جدید خود، بیشترین بازدیدکننده را به خود اختصاص دهند. علاوه بر نمایش محصولات جدید، امکان تست درایو برخی خودروها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیز در این نمایشگاه فراهم شده است. این فرصت، به شما کمک می‌کند تا پیش از خرید، خودرو مورد نظر خود را به طور کامل بررسی کنید. همچنین امکان خرید آنی برای برخی از خودروهای حاضر در این نمایشگاه مانند پیکاپ‌ها و … تدارک دیده شده است.