شرایط فروش دایون Y7

شرایط فروش نقد و اقساط دایون Y7 – مهرماه 1403

شرکت خودروسازی ایلیا با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش نقد و اقساطی شاسی بلند دایون Y7 در مهر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح جدید فروش محصولات شرکت ایلیا موتور، شاسی بلند چینی و مونتاژی دایون Y7 با شرایط فروش نقد و اقساط، با ارائه تسهیلات 1 میلیارد تومانی و موعد تحویل متغیر به مشتریان عرضه خواهد شد. از شما دعوت می‌کنیم تا در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

جدول شرایط فروش نقد و اقساطی دایون Y7 – مهر ۱۴۰۳

شرایط فروش دایون Y7

در این طرح، شاسی بلند دایون Y7 در سه رنگ سفید و مشکی با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان عرضه می‌شود. در روش خرید نقدی مشتری می‌بایست در ابتدا مبلغ 750 میلیون تومان را به حساب شرکت واریز کند. مرحله دوم واریز از طریق یک فقره چک 15 روزه به مبلغ 248 میلیون تومان انجام می‌شود. باقیمانده وجه خودرو پس از صدور دعوت‌نامه تسویه می‌شود. موعد تحویل این طرح 30 روز کاری اعلام شده است.

همچنین شرایط خرید اقساطی با پرداخت مبلغ 750 میلیون تومان در مرحله اول و 248 میلیون تومان در مرحله دوم به‌عنوان پیش پرداخت و مابقی مبلغ خودرو به‌صورت اقساط از ۱۲ الی ۴۸ ماه با نرخ سود سالانه 24 درصد فراهم شده است. متقاضیان می‌توانند از تسهیلات بانکی تا سقف 1 میلیارد تومان بهره ببرند.

در صورت انتخاب بازپرداخت ۱۲ ماهه، مبلغ هر قسط 111 میلیون تومان، در صورت انتخاب بازپرداخت ۲۴ ماهه مبلغ هر قسط 64 میلیون تومان، در صورت انتخاب بازپرداخت ۳۶ ماهه مبلغ هر قسط 48 میلیون تومان و در صورت انتخاب بازپرداخت ۴۸ ماهه مبلغ هر قسط 41 میلیون تومان خواهد بود. موعد تحویل این طرح نیز 75 روز کاری خواهد بود.

در این طرح فروش فروش، سود تاخیر و انصراف سالانه به ترتیب 36 و 18 درصد محاسبه خواهد شد. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت صنایع خودروسازی ایلیا به نشانی https://ilia-auto.com/sale مراجعه نمایند.

توضیحات طرح فروش دایون وای ۷

شرایط فروش دایون Y7

۱. کلیه خودروهای فروخته شده، دارای گارانتی این شرکت به‌مدت ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر هستند.

۲. با توجه به فروش خودروها بر اساس موجودی قابل تخصیص، انجام ثبت نام برای هر خودرو منوط به وجود سهمیه قابل فروش خواهد بود.

۳. حق‌الزحمه نمایندگی‌های مجاز توسط شرکت تأمین و پرداخت می‌شود. بنابراین دریافت هرگونه وجه اضافی تحت هر عنوان، غیر مجاز و بر خلاف مقررات شرکت است.

۴. متقاضیان خرید خودرو مکلفند کلیه وجوه مربوط به قیمت خودروی مورد درخواست را فقط به نام و به حساب بانکی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا واریز کنند؛ در صورت عدم رعایت مورد مذکور، شرکت هیچ‌گونه مسئولیت و تعهدی در قبال متقاضی نخواهد داشت.

۵. هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط، عوارض قانونی و مالیات بر ارزش افزوده مورد محاسبه قرار گرفته و در فاکتور فروش لحاظ شده است و چنانچه در زمان تحویل، تغییری توسط مراجع ذی‌صلاح اعلام شود، نسبت به محاسبه و دریافت مابه‌التفاوت اقدام خواهد شد.

۶. در صورت درخواست متقاضی برای نصب آپشن‌های اضافه (دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور جلو و عقب، رادار نقطه کور و…) هزینه مربوطه جداگانه دریافت می‌شود.

۷. در صورت درخواست برای تجهیزات آفرودی تحت گارانتی به‌صورت جداگانه شرکت لیست را ارائه می‌کند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*