اجلاس بین المللی چری 2024

طرح بزرگ چری برای مشتریان در اجلاس بین‌ المللی چری 2024 رونمایی می‌شود

در این عصر اتصال، اتومبیل ها فراتر از حمل و نقل صرف تکامل یافته اند و به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. حالا چری قصد دارد تا تحقق این تفکر را در اجلاس بین المللی 2024 خود به نمایش بگذارد و مشتریان را سورپرایز کند.

در زندگی امروز، خودروها نقشی فراتر از حمل و نقل دارند و به بخشی جدا ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌‌اند. صنعت خودروسازی به مرحله‌ای رسیده است که شرکت‌های خودروسازی به صورت فعال به دنبال ساخت اکوسیستمی برای ارتباط نزدیک با کاربران هستند. به همین دلیل است که شرکت چری چین در سال‌های گذشته با برگزاری رویدادها و کنفرانس‌های مختلف، به دنبال ارتباطی نزدیک‌تر به علاقه‌مندان صنعت خودرو است. در ادامه همین رویدادها، چری در ماه جاری میزبان “اجلاس بین‌المللی کاربران چری 2024” با موضوع “برای ما، برای آینده” خواهد بود.

سورپرایز چینی‌ها برای مشتریان در اجلاس بین المللی چری 2024

اجلاس بین المللی چری 2024

در اجلاس بین‌المللی کاربران چری در سال 2024، مدل‌های سری تیگو شامل تیگو 4 که در ایران با نام ام وی ام ایکس 55 پرو شناخته می‌شود و نسخه فیس لیفت X55 پرو هم به زودی رونمایی می‌شود یا تیگو 7، تیگو 8 و تیگو 9 به نمایش خواهد آمد. این مدل‌ها نشان‌دهنده اوج طراحی و نوآوری فن‌آوری چری هستند و به فلسفه برند “Conquer with You, Guard for Love” را نمایش می‌دهند. روحیه دو شعار Conquer و Guard به معنای فاتح و محافظت را در تمام اجزای سری تیگو به ویژه در ارتباط نزدیک بین خودرو و راننده آن نیز منعکس شده است.

اجلاس بین المللی چری 2024

چری تیگو 9

تیگو 4 با طراحی جوان‌پسند و مد روز و همچنین پیشرانه کارآمد، خودرویی برای رانندگان جوان در رویارویی با چالش‌های مختلف است. تیگو 7 با عملکرد متعادل و ویژگی‌های متعدد خود نیازهای خانواده‌ها را برای دستیابی به راحتی و کاربردی بودن یک وسیله نقلیه را برآورده می‌کند. تیگو 8 فضای داخلی جادار و پیشرانه‌ای با قدرت بالا را ارائه می‌دهد و به فناوری پیشرفته ADAS مجهز شده است. این امر تجربه رانندگی آسان و ایمن را به ارمغان آورده و وعده “Guard for Love” را به واقعیت تبدیل می‌سازد.

اجلاس بین المللی چری 2024

در همین حال، تیگو 9 با طراحی داخلی لاکچری و فناوری‌های هوشمند پیشرفته، تجربه رانندگی خاص و حس انحصاری بودن را به خریداران القا می‌کند. انتخاب یک عضو سری Tiggo به عنوان یک خودرو برای مسافرت به معنای انتخاب یک نگهبان قابل اعتماد است. این یک جنگجو در جاده و محافظی برای خانواده  است.

اجلاس بین المللی چری 2024

این اجلاس بر هسته برند “سبز، فناوری، خانواده، همراهی” متمرکز خواهد شد و سناریوهای زندگی مبتنی بر فناوری هوشمند را از طریق یک نمایشگاه اکوسیستم جذاب ایجاد می‌کند. این رویداد به عنوان بستری برای بحث و تجربه در مورد سبک زندگی آینده است، شرکت‌کنندگان شخصا تجربه خواهند کرد که چری چگونه با ادغام زندگی روزمره در خودروها، عناصر فناوری هوشمندتر را در اکوسیستم خودرو ترکیب می‌کند و سبک زندگی راحت‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند.

چری معتقد است که هسته اصلی رقابت صنعت خودرو در آینده، اکوسیستم خواهد بود، “برای ما، برای آینده” فقط یک شعار نیست، بلکه یک اعتقاد راسخ به توسعه آینده چری است.

چری امیدوار است که بتواند مفهوم عمیق اکوسیستم جدیدش را از طریق اجلاس بین‌المللی کاربران چری 2024، با مهمانان خود از سراسر دنیا به اشتراک بگذارد، این فقط یک نمایشگاه خودرو نیست، بلکه تفکر عمیقی درباره سبک زندگی و آینده است. با نزدیک شدن به اجلاس بین المللی کاربران چری در سال 2024، چری بینش منحصر به فرد خود را در مورد سبک زندگی آینده را بیش از پیش به نمایش می‌گذارد و این نوید یک سفر خلاقانه و هیجان انگیز را می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*