بهترین موس برای مک بوک، 4 مدل برتر 2025

بهترین موس برای مک بوک، 4 مدل برتر 2025

بسیاری از افراد به این دلیل که در طول روز ساعاتی زیادی را با مک بوک کار می‌کنند، ترجیح می‌دهند تا برای تمرکز و تسلط بیشتر بر کار خود، به‌جای پد، از موس برای مک بوک استفاده نمایند. باتوجه به تفاوت رابط کاربری مک بوک با ویندوز، لازم است تا در هنگام خرید به مطابقت نرم‌‎ افزاری و سخت‌ افزاری آن و سیستم توجه داشته باشید. برای راحتی بیشتر در زمان کار با مک بوک، می‌توانید از موس‌هایی چون مایکروسافت پرسیژن موس سرفیس، آرک موس سرفیس، مدرن موبایل موس سرفیس مایکروسافت، بلوتوث موس سرفیس مایکروسافت به‌عنوان بهترین موس‌های موجود در بازار استفاده نمایید. این موس‌ها با برخورداری از ویژگی‌هایی به‌روز و کاربردی چون جلوگیری از خستگی مچ دست، مطابقت با دستگاه و… به‌خوبی با سیستم ‌عامل مک سازگار بوده و با طراحی زیبا و رعایت اصول ارگونومیکی، نیازهای افراد را برآورده می‌سازند.

Surface Precision MouseMicrosoft Arc Mouse SurfaceMicrosoft Modern Mobile Mouse SurfaceMicrosoft Bluetooth Mouse Surface
فرکانس2.40 GHz2.40 GHz2.40 GHz2.40 GHz
تعداد دکمه6 عدد2 عدد4 عدد4 عدد
طراحیطراحی ارگونومیک با دستگیره‌های جانبیخمیدهساده با سطحی صافساده
ابعاد (میلی‌متر)43.3*77.6*122.614*55*13125.8*60.3*107.2100.4*58.2 *38.3
وزن (گرم) همراه باتری13582.497678
باتریلیتیوم یونی قابل شارژ‌2 عدد آلکالاین AAA2 عدد آلکالاین AAA1 عدد آلکالاینAA
کارکرد باتری3 ماه6 ماه12 ماه12 ماه
رابط اتصالUSB 2.1, Bluetooth Low Energy 4.0/4.1/4.2Bluetooth4.1Bluetooth Low Energy compatible 4.0/4.1/4.2Bluetooth4.0
جنس بدنهپلاستیکسیلیکونپلاستیک و فلزپلاستیک
قابلیت تنظیم برای هر دو دستندارددارددارددارد
نوع سنسورلیزریلیزری با فناوری Microsoft BlueTrackلیزری با فناوری Microsoft BlueTrackلیزری با فناوری

Red tracking

محدوده دقت عملیاتی3200dpi1000dpi1800dpi1000dpi

موس مناسب مک بوک

فارغ از صرف هزینه خرید موس، باید به نوع طراحی و ویژگی‌های فنی آن و کاربری که قرار است برای شما داشته باشد، مانند طراحی نقشه و تصویر، ویرایش فیلم و عکس یا بازی دقت نمایید. از جمله برترین ماوس‌ها برای سیستم اپل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ماوس مایکروسافت Surface Precision

این ماوس دارای اسکرولی صاف و با امکان حرکت دقیق است که امکان استفاده طولانی‌مدت را فراهم می‌سازد. شش دکمه برای این موس مک بوک تعبیه شده که سه دکمه قابل برنامه‌ریزی آن در سمت چپ آن قرار دارند و می‌توانند برای راه‌اندازی برنامه‌ها، اجرای ماکروها و حتی ذخیره فایل‌ها برنامه‌ریزی شوند؛ همچنین این ماوس می‌تواند همزمان به حداکثر سه رایانه متصل گردد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این تجهیز اتصال باسیم و USB و به‌صورت بلوتوثی هستند. این موس برای افراد راست‌دست طراحی شده و از ارگونومیک مناسبی برخوردار است.

ماوس مایکروسافت Surface Precision

ماوس مایکروسافت Surface Precision

موس Microsoft Arc Surface

موس آرک ‌تاچ ‌سرفیس با طراحی باریک و سبک خود، کاملاً با دست مطابقت داشته و قابلیت اسکرول به‌صورت عمودی و افقی را نیز دارد. این موس به‌راحتی خم و صاف می‌شود و قابل حمل است؛ به این صورت که به دلیل ضخامت بسیار کم خود، در جیب جای می‌گیرد‌. این تجهیز در طیف وسیعی از رنگ‌ها برای تکمیل سلایق افراد مختلف ساخته شده است. این موشواره به‌راحتی از طریق بلوتوث به مک بوک متصل شده و تنها با یک ضربه ساده روی آن، می توانید کلیک کنید. این موس برای مک بوک بدون وجود دانگل به سیستم شما متصل می‌گردد و با داشتن تکنولوژی BlueTrack روی سطوح مختلف قابل استفاده است؛ بنابراین به خرید موس‌پد نیازی نخواهید داشت.

همانطور که در توضیحات آرک موس در سایت پارسان می آمده است:

ماوس بی سیم مایکروسافت Microsoft Surface Arc Mouse دارای سطحی خمیده با طراحی ارگونومیک بوده و حجم و اندازه آن به مرور، کاملاً هماهنگ می‌شود.

به زبان ساده‌تر پس از مدتی کار کردن با آن، حالت مایکروسافت آرک ماوس microsoft با فرم دستتان تطبیق پیدا کرده و به شما کمک می‌کند در عین حال که بهتر و سریعتر کار می‌کنید، در زندگی پشت میزی امروزی، خستگی کمتری را در انگشتتان خود احساس کنید.
ماوس مایکروسافت سرفس آرک، برخلاف دیگر ماوس‌های سنتی، بدون اینکه حجم زیادی اشغال کند یا سنگین باشد، به راحتی به همه جا قابل حمل است. مخصوصا قابلیت خم و تخت شدن Arc ماوس مایکروسافت به این موضوع کمک می‌کند

آرک موس

آرک موس

مایکروسافت در سایت خود چنین در رابطه با این موس صحبت می‌کند:

Slim, light, and ready to travel, Surface Arc Mouse is designed to conform to your hand and snaps flat to fit easily in your bag. Connects via Bluetooth.

ماوس Microsoft Modern Mobile Surface

این موس مایکروسافت با طراحی سبک و حجم کم خود، پیمایش دقیقی را ارائه می‌دهد. این تجهیز آزادانه بدون سیم یا با دانگل به سیستم متصل شده و فضای کاری تمیزتری را ایجاد می‌کند. به لطف فناوری داخلی BlueTrack، تقریباً در هر مکانی چه روی میز، چه کاناپه یا زمین امکان استفاده از ماوس موبایل مدرن مایکروسافت وجود دارد. این نمونه موس برای مک بوک دارای رنگبندی مختلفی بوده و در مقایسه با دیگر موس‌های مایکروسافت از وزن کمی برخوردار است. با داشتن 2 عدد باتری آلکالاین AAA، این تجهیز می‌تواند تا 12 ماه به‌صورت بی‌وقفه کار کند.

موس Microsoft Modern Mobile Surface

موس Microsoft Modern Mobile Surface

ماوس Microsoft Bluetooth Surface

موس مایکروسافت بلوتوث سرفیس یکی دیگر از محصولات بسیار محبوب این شرکت بوده که در مقایسه با سایر مدل‌ها، قیمت پایین‌تری دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این موس ساده می‌توان به قرینه بودن بدنه‌ آن اشاره کرد که برای استفاده افراد راست‌دست و چپ‌دست بسیار کاربردی است. این موس برای مک بوک در رنگ‌های متنوع و زیبایی تولید شده و منبع انرژی آن یک عدد باتری آلکالاین AA است. همچنین برد این موس در فضای باز تا 10 متر و در فضای بسته و دفتر کار تا 5 متر بدون هیچ مشکلی عمل می‌کند.

سخن پایانی

در هنگام انتخاب بهترین ماوس برای مک توجه زیاد به جزئیات می‌تواند کمی گمراه‌کننده باشد. حوزه فعالیت شما می‌تواند در انتخاب مناسب‌ترین موس برای مک بوک، تاثیرگذار باشد. به‌طور مثال اگر قصد انجام کارهای طراحی ظریف و حساس را دارید، فارغ از هزینه، ماوس آرک مایکروسافت می‌تواند عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهد. همچنین اگر به‌دنبال موسی سبک و ساده با قیمتی متعادل هستید، مدل مایکروسافت مدرن گزینه مناسبی خواهد بود. موس پرسیژن نیز با دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی خود مخصوص افراد راست‌دست طراحی شده و مدل بلوتوث سرفیس مایکروسافت نیز برای انجام کارهای روزمره با قیمتی مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*