One UI 7 رابط کاربری

رابط کاربری One UI 7 صفحه هوم اسکرین گوشی های سامسونگ را دگرگون خواهد کرد

سامسونگ قصد دارد در رابط کاربری One UI 7 خود تغییرات گرافیکی و بصری مهمی در گوشی‌هایش رقم بزند. این تغییرات چه خواهند بود؟

احتمالا با نسل آینده رابط کاربری سامسونگ، One UI 7 آشنایی دارید و از جزئیات آن زیاد شنیده‌اید. این رابط کاربری قرار است تغییرات متعددی در گوشی های مختلف سامسونگ ایجاد کند. یکی از مهم‌ترین تغییراتی که می‌توان از این رابط کاربری انتظار داشت، ارتقای عملکرد هوم اسکرین، چینش آیکون‌ها و سایر موارد مربوط به آن است.

جدیدترین اطلاعات در خصوص این رابط کاربری هفته گذشته توسط معاون اجرایی سامسونگ در اختیار علاقمندان قرار گرفت. به‌ادعای او نسخه بتای رابط کاربری وان یو آی 7 امسال منتشر خواهد شد و نسخه کامل نیز در سال 2025 در اختیار کاربران گوشی‌های پرچمدار سامسونگ و سپس دیگر گوشی‌های این کمپانی قرار خواهد گرفت.

آپدیت وان یو آی 7

در کنار تمامی پیشرفت‌ها و قابلیت‌های جدید One UI 7، طراحی رابط کاربری به‌طور گسترده مورد توجه سامسونگ قرار گرفته؛ به‌طوری که انتظار می‌رود ظاهر وان یو آی 7 با تحولی بزرگ نسبت به قبل روبرو شود.

One UI 7 هوم اسکرین و رابط کاربری گوشی های سامسونگ را چگونه متحول خواهد کرد؟

معاون اجرایی سامسونگ در مصاحبه اخیر خود به‌طور خاص در خصوص تلاش نسل آینده رابط‌های کاربری سامسونگ برای درک نیاز لحظه‌ای کاربر و ساده‌تر کردن تعامل با دستگاه سخن گفت و طراحی انیمیشن‌های جدید جابجایی بین صفحات و بازطراحی سیستم محو شدن و بلور را یکی از بخش‌های مهم تغییرات بصری این رابط کاربری خواند. این مسئول سامسونگ ادعا کرد که صرفنظر از آن که از کدام گوشی گلکسی استفاده می‌کنید باید انتظار تجربه‌ای روان‌تر و کاربری ساده‌تری از دستگاه خود داشته باشید.

این تغییرات گسترده One UI 7 سامسونگ البته هم‌مسیر تغییرات بزرگ‌تری است که اکثر گوشی‌سازان در حال پیاده‌سازی روی رابط کاربری محصولاتشان هستند. برای مثال، سیستم عامل آی او اس 18 برای نخستین بار در تاریخ گوشی‌های اپل امکان چینش دلخواه آیکون‌ها روی هوم اسکرین را به کاربران داده و گوگل نیز با ارتقای هوش مصنوعی جمنای قادر به پاسخ‌گویی به سوالات کاربران در خصوص محتوای صفحه نمایش خواهد بود.

One UI 7 رابط کاربری

هرگونه تغییری که سامسونگ در رابط کاربری One UI 7 در هوم اسکرین و رابط کاربری گوشی‌های خود ایجاد کند می‌تواند تاثیر بزرگی در صنعت گوشی‌سازی داشته باشد؛ زیرا این غول کره‌ای حدود 20 درصد از بازار کل گوشی‌های هوشمند بازار را در اختیار دارد.

رابط کاربری وان یو آی که چند سالی است جایگزین سیستم نه‌چندان محبوب «تاچ ویز» سامسونگ شده در ابتدا بیشتر شبیه به یک پوسته برای اندروید خالص به شمار می‌رفت. با این وجود در گذر زمان این کمپانی به‌تدریج قابلیت‌های جدید و جذابی مثل مدهای مختلف دوربین، پشتیبانی از Passkey و هوش مصنوعی Galaxy AI را در رابط کاربری خود گنجانده و One UI را از یک کپی از Pixel UI به رقیبی برای آن تبدیل کرده است.

طبق آخرین اخبار سامسونگ، هدف نهایی سامسونگ در طراحی رابط کاربری اختصاصی خود هوشمند سازی حداکثر آن است؛ به‌طوری که کاربر هنگام کار با دستگاه نیازی به فکر کردن در خصوص گام‌های بعدی نداشته باشد و بخش عمده‌ای از فرآیندها به‌طور خودکار توسط خود دستگاه انجام شود. طبیعتا بخشی از این پیشرفت توسط در سال آینده انجام شده و بخشی دیگر نیز به بعدا موکول خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
آپدیت One UI 6.1.1 برای دوربین گلکسی اس 23 اولترا دردسرساز شد ۷ کاری که بعد از خرید یک گوشی سامسونگ باید انجام دهید هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی پولی خواهد شد + قیمت احتمالی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*