سقف سوخت‌گیری روزانه خودروها با کارت سوخت شخصی کاهش یافت

با اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، بدون تغییر در سهمیه بنزین ماهانه، سقف سوخت‌گیری روزانه با کارت بنزین شخصی کاهش یافته است.

با عنایت به آخرین اخبار داخلی، و طبق اطلاعیه جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی در هر نوبت کاهش یافته است. این محدودیت به استثنای استان‌های مرزی که شرایط سوختگیری از گذشته در آنجا متفاوت بوده است، صورت می‌پذیرد. استان‌های مرزی همچنان با توجه به شرایط حاکم در همان استان سوخت ارائه خواهند داد.

کاهش سقف سوخت‌گیری روزانه به ۵۰ لیتر در هر نوبت

سقف سوخت‌گیری روزانه

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: «بدینوسیله به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند بدون تغییر در سهمیه بنزین ماهانه کارت هوشمند سوخت خودروها، دفعات روزانه برداشت بنزین از کارت خودروهای شخصی ۲ بار در روز و سقف برداشت روزانه در مجموع ۱۰۰ لیتر (۵۰ لیتر در هربار سوخت‌گیری) است. در ضمن سقف برداشت از کارت سوخت اضطراری بنزین جایگاه‌ها بدون تغییر، مطابق روال پیشین است.»

براساس این اطلاعیه، دارندگان کارت سوخت شخصی خودروها در هر نوبت سوخت‌گیری می توانند تا سقف ۵۰ لیتر بنزین دریافت کرده و فقط دو بار در شبانه‌ روز از کارت استفاده کنند. همچنین سقف سوخت‌گیری با کارت آزاد جایگاه‌ها، ۸۰۰۰ لیتر در شبانه روز بوده که اخیرا کارت‌هایی با سقف ۷۰۰۰ لیتر نیز در جایگاه‌های عرضه، توزیع شده است. تعداد قابل استفاده از هر کارت جایگاه برای سوخت‌گیری در هر شبانه روز 255 بار است و بیش از این تعداد، آن کارت تا ساعت صفر روز بعد، قابل استفاده نخواهد بود.

همچنین بخوانید:
خودروهای ایرانی تا ۳ برابر استاندارد جهانی سوخت مصرف می‌کنند؛ دولت در باتلاق واردات بنزین کاهش سهمیه سوخت به خاطر هجوم مردم به پمپ بنزین‌های کشور پس از یک وقفه طولانی، بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت تهران عرضه شد