15 هزار گوشی ال‌جی جی 5 در روز اول عرضه در کره فروخته شد

15 هزار گوشی ال‌جی جی 5 در روز اول عرضه در کره فروخته شد

پس از معرفی گوشی ال‌جی جی 5 ( LG G5 ) در کنگره جهانی موبایل 2016 انتظارات از این موبایل ماژولار بالا رفت زیرا نوید کیفیت ساخت بالا و همچنین امکانات گسترده‌ای داده شد. حال خبری به دستمان رسیده مبنی بر فروش بیش از 15 هزار گوشی ال‌جی جی 5 در روز اول عرضه‌ی این محصول در کره‌ جنوبی.

شاید در مرحله اول بگویید که این تعداد نسبت به فروش روز اول گوشی ها در کشور چین بسیار اندک باشد اما باید در نظر داشته باشید که جمعیت کره جنوبی بسیار کمتر از کشور پرچمعیتی مانند چین است.

گوشی ال‌جی جی 5 در کره به قیمت 729 دلار فروخته می‌شود

کمپانی ال‌جی در حال حاضر از بخش موبایل خود سود چندانی نمی‌برد در سه ماهه چهارم سال 2015 نزدیک به 37.3 میلیون دلار ضرر کرد، اما به نظر می‌رسد که آخرین پرچم‌دار ال‌جی توانسته به موفقیت برسد و نظر کاربران و خریداران را به خود جلب کند.

گوشی ال‌جی جی 5 پنج‌شنبه‌ی گذشته در کره جنوبی عرضه شد و با اینکه بر روی آن برچسب قیمت 729 دلاری خورده بود که نسبت به جد خود قیمت بالاتری دارد اما توانست بیش از 15 هزار واحد فروش داشته باشد.

جالب است بدانید که سال گذشته ال‌جی جی 4 ( LG G4 ) تنها توانست 5 هزار گوشی در 24 ساعت اول عرضه‌ی خود در کره جنوبی فروش داشته باشد. ال‌جی G4 نسبت به رقیب خود یعنی گلکسی اس 6 قیمت کمتری داشت اما چندان نتوانست نظر کاربران کره‌ای را به خود جلب کند و به قدری که ال‌جی G5 توانسته در برابر گلکسی اس 7 قد علم کند توان رقابت با رقیب خود را نداشت.

گزارش‌هایی که به دستمان رسیده حاکی از این است که احتمال داشت کمپانی کره‌ای بتواند بیشتر از مقدار اعلام شده فروش داشته باشد اما بخاطر مشکلی که در شبکه‌ی دومین اپراتور کره جنوبی به نام KT Corporation باعث شد تا بین هزار تا دو هزار واحد از فروش گوشی ال‌جی جی 5 کم شود.

شایان ذکر است که طبق گزارشات، کمپانی کره‌ای ال‌جی خدمات 24 ساعته‌ای را در نظر گرفته تا مشتریان بتوانند گوشی ال‌جی G5 خود را خریداری کنند. علاوه بر این موضوعات، تحلیلگران انتظار دارند تا ال‌جی جی 5 بتواند به فروش 10 میلیون واحدی برسد. شاید با وجود رقبای سرسخت دیگر که هر یک مشتریان خاص خود را دارند این رقم کمی بیش از حد خوش بینانه باشد اما چنین فروشی می‌تواند به وضعیت بخش موبایل ال‌جی کمک کند تا دوباره به سودآوری برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*