خرید لایسنس SES (SEP+EDR)

شرکت سامین پردازش ارائه دهنده لایسنس سیمانتک SES (SEP+EDR)

endpoints ها از اهداف اصلی هکرها در حملات سایبری در نظر گرفته می‌شوند. با افزایش پیامدها و خسارات ناشی از این حملات، بسیاری از شرکت‌ها در تلاش هستند تا با اضافه کردن چندین نرم‌افزار محافظتی برای endpoints، امنیت خود را تقویت کنند. اما این رویکرد در واقع باعث ضعیف شدن امنیت endpoint خواهد شد.

شرکت سامین پردازش ارائه دهنده لایسنس سیمانتک SES (SEP+EDR)

Symante Endpoint Security

پیاده‌سازی یک استراتژی منسجم برای امنیت endpoint؛ اکنون مهم‌تر از همیشه

تحقیقات مؤسسه Ponemon نشان می‌دهد که به طور متوسط، شرکت‌ها از هفت نرم‌افزار مختلف برای مدیریت فناوری اطلاعات و امنیت استفاده می‌کنند. هر یک از این نرم‌افزارها به صورت جداگانه عمل کرده و نیاز به پیکربندی، مدیریت و نگهداری خاص خود را دارند. این کار نه تنها هزینه‌ها و بار کاری را افزایش می‌دهد، بلکه باعث ایجاد شکاف‌های امنیتی و اشتباهاتی می‌شود که باعث نادیده گرفتن تهدیدات خواهد شد.

با توجه به اینکه تهدیدات سایبری در جهان روزبه‌روز تهاجمی‌تر می‌شوند و می‌توانند آسیب‌های شدیدی به کسب‌وکارها وارد کنند، پیشگیری از این حملات اهمیت زیادی پیدا کرده است. در زمانی که شما این متن را می‌خوانید، ممکن است یک شرکت بزرگ به طور کامل هک شود. برای مثال، گفته می‌شود حمله NotPetya در عرض تنها ۷ دقیقه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حمل‌ونقل جهان را از کار انداخته و هزاران سازمان دیگر را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

از این رو، جلوگیری از حملات در سریع‌ترین زمان ممکن بسیار حیاتی است، چرا که زمان شناسایی و واکنش به آن‌ها بسیار کوتاه است. همچنین، سرمایه‌گذاری در واکنش به رخدادها (Incident Response) نقشی کلیدی در تقویت امنیت و جلوگیری از حملات آینده دارد. با استفاده از Symantec می‌توانید از نفوذها جلوگیری کنید. چرا باید بین امنیت در سطح بالا و ساده‌ترین راه‌حل یکی را انتخاب کنید وقتی می‌توانید هر دو را با هم داشته باشید؟ در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر درباره این نرم افزار صحبت کنیم.

خرید لایسنس SES (SEP+EDR)

مروری بر راه‌حل

Symantec Endpoint Security Complete یکی از کامل‌ترین و یکپارچه‌ترین سیستم‌های محافظتی برای امنیت endpoint در دنیا است. این راه‌حل، به‌صورت محلی، ترکیبی و البته مبتنی بر ابر، با استفاده از یک عامل واحد از تمامی دستگاه‌های مورد استفاده شما و البته endpoints موبایل محافظت می‌کند. این سیستم از طریق دفاع‌ چندلایه در سطح دستگاه، برنامه‌ و شبکه و استفاده از هوش مصنوعی (AI)، به تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه‌تر در زمینه امنیت کمک می‌کند. در این میان یک سیستم مدیریت ابری ساده نیز به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی تهدیدات را شناسایی و مهار کرده و به آنها پاسخ دهید.

امنیت بی‌نظیر برای سازمان شما

Symantec Endpoint Security برای تمامی دستگاه‌های سازمان شما بهترین سطح حفاظت را در برابر تهدیدات را ارائه می‌دهد. این سیستم برای تمام مراحل حمله یعنی قبل از حمله، حین و پس از آن، با تمرکز ویژه بر پیشگیری، در کمترین زمان تهدیدات را مهار می‌کند. تمامی دستگاه‌های شما با استفاده از فناوری‌های نوین برای کاهش سطح حمله و پیشگیری از تهدیدات، در برابر پیچیده‌ترین حملاتی که از بدافزارهای مخفی، سرقت اطلاعات، حملات بدون فایل و روش‌های نفوذ داخلی، به‌خوبی محافظت خواهند شد.

علاوه بر این، Symantec قبل از در معرض خطر قرار گرفتن اطلاعات، از نفوذهای جدی جلوگیری می‌کند. تحلیل‌های پیشرفته حملات، بررسی رفتارهای مشکوک، راهنمایی‌های خودکار برای واکنش سریع و ابزارهای نوین جلوگیری از حرکت‌های جانبی و سرقت اطلاعات، به شما کمک می‌کنند تا به‌طور دقیق حملات را شناسایی کرده و تهدیدات را در لحظه برطرف کنید.

کاهش سطح حمله

Symantec با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و کنترل‌ سیاست‌گذاری، از endpoints محافظت می‌کند. این سیستم امنیت endpoint به‌صورت مداوم آسیب‌پذیری‌ها و مشکلات پیکربندی را در برنامه‌ها، Active Directory و دستگاه‌ها شناسایی می‌کند. با اجرای عملیات دفاعی‌ کاهش سطح حمله، بسیاری از روش‌ها و تکنیک‌های مهاجمان علیه دستگاه‌های شما از بین خواهند رفت.

  • ارزیابی نفوذ به صورت مداوم اکتیو دایرکتوری را بررسی کرده تا پیکربندی‌های نادرست، آسیب‌پذیری‌ها و نقاط ضعف را با استفاده از شبیه‌سازی حملات شناسایی کند. این فرآیند به شناسایی سریع ریسک‌ها کمک کرده و توصیه‌های موثر برای رفع مشکلات را ارائه می‌دهد تا بتوانید بلافاصله اقدامات لازم را انجام دهید.
  • کنترل دستگاه‌ها با خرید لایسنس sesراهبردهای بلاک شدن یا مجازبودن را برای انواع مختلف دستگاه‌هایی که به کامپیوترهای کاربران متصل می‌شوند، مانند USB، دستگاه‌های مادون قرمز و FireWire را تعیین می‌کند. این کار به کاهش خطرات امنیتی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کمک خواهد کرد.
  • کنترل برنامه‌ها ریسک‌ها و آسیب‌پذیری‌های برنامه‌ها را ارزیابی کرده و تنها به برنامه‌های معتبر و مطمئن اجازه اجرا خواهد داد. این کار از اجرای برنامه‌های مشکوک یا ناامن جلوگیری کرده و امنیت سیستم را بالا می‌برد.
  • ایزولاسیون رفتاری با خرید لایسنس Symantec endpoint security رفتارهای غیرعادی و پرخطر برنامه‌های مطمئن (که اجازه اجرا دارند) را محدود می‌کند تا کمترین تاثیر منفی بر عملکرد کلی سیستم داشته باشد. این ویژگی تضمین می‌کند که حتی برنامه‌های مورد اعتماد نیز در صورت بروز رفتارهای مشکوک، کنترل شوند.
  • رفع آسیب‌پذیری‌ها با ارائه دیدگاهی روشن و اطلاعات دقیق مرتبط با ریسک‌ها وضعیت امنیتی سیستم شما را تقویت می‌کند. آسیب‌پذیری‌های کشف‌شده بر اساس میزان تاثیر آن‌ها و با استفاده از سیستم امتیازدهی CVSS (سیستم امتیازدهی آسیب‌پذیری‌های مشترک) رتبه‌بندی می‌شوند. همچنین تعداد دستگاه‌های تحت تاثیر شناسایی خواهند شد تا اطمینان حاصل شود که ابتدا مهم‌ترین و بحرانی‌ترین تهدیدات رفع خواهند شد.

با استفاده از این روش‌ها، شما می‌توانید به طور موثر از سیستم‌ها و داده‌های خود در برابر تهدیدات پیچیده محافظت کنید و امنیت endpoint را بهبود ببخشید.

خرید لایسنس SES (SEP+EDR)

پیشگیری از حملات

سیستم پیشگیری چندلایه Symantec به‌طور فوری و مؤثر از حملات مبتنی بر فایل و بدون فایل محافظت می‌کند. این سیستم با استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، از روش‌های پیشرفته تشخیص مبتنی بر دستگاه و حافظه ابری برای شناسایی تهدیدات در حال تکامل در انواع دستگاه‌ها، سیستم‌عامل‌ها و برنامه‌ها استفاده می‌کند. حملات در لحظه بلاک می‌شوند تا endpoints سیستم سالم مانده و تاثیرات منفی به حداقل برسند.

  • پیشگیری از بدافزار شامل شناسایی و بلاک کردن تهدیدات جدید و قبل از اجرا است. این کار با استفاده از یادگیری ماشین پیشرفته، سندباکس برای تشخیص بدافزارهای پنهان در بسته‌های سفارشی و مانیتورینگ رفتارهای مشکوک فایل‌ها انجام می‌شود. همچنین از روش‌های مبتنی بر امضا، مانند تحلیل اعتبار فایل و وب‌سایت و اسکن بدافزار استفاده خواهد شد.
  • پیشگیری از سوءاستفاده (Exploit Prevention) از حملات zero day که از آسیب‌پذیری‌های موجود در نرم‌افزارهای محبوب سوءاستفاده می‌کنند، جلوگیری خواهد کرد. این حملات معمولا به حافظه سیستم دسترسی پیدا می‌کنند.
  • محافظت پیشرفته امکان تنظیم دقیق سطح تشخیص و بلاک کردن تهدیدات را فراهم می‌کند. این ویژگی به بهینه‌سازی حفاظت و افزایش مانیتورینگ فایل‌های مشکوک کمک خواهد کرد.
  • امنیت اتصال شبکه شبکه‌های Wi-Fi غیرمجاز را شناسایی کرده و با استفاده از تکنولوژی بررسی اعتبار هات‌اسپات و ارائه VPN مبتنی بر سیاست‌های امنیتی، از اتصالات شبکه محافظت خواهد کرد. این کار به اطمینان از رعایت مقررات و محافظت از ارتباطات شبکه کمک می‌کند.

با این روش‌ها، سیستم شما به طور مؤثر از حملات پیشگیری کرده و امنیت کلی شبکه و دستگاه‌های شما تضمین می‌شود.

پیشگیری از نفوذ

رویکرد پیشگیری Symantec برای امنیت endpoint بر این اساس است که مهاجمان در سریع‌ترین زمان ممکن، در همان ابتدای نفوذ به شبکه، متوقف شوند. این کار با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و هوش مصنوعی انجام می‌شود تا قبل از آنکه مهاجمان فرصتی برای نفوذ کامل پیدا کنند، از تثبیت حضور آن‌ها در شبکه جلوگیری شود. این فناوری‌ها حتی پس از اولین نفوذ به endpoints، از گسترش آن جلوگیری خواهد کرد.

  • پیشگیری از نفوذ و فایروال با استفاده از قوانین و سیاست‌ها، حملات شناخته‌شده شبکه و بدافزارهای مبتنی بر مرورگر را بلاک می‌کند و به صورت خودکار آدرس‌های IP مشکوک را در لیست سیاه قرار می‌دهد تا مانعی برای برقراری ارتباط آن‌ها شود.
  • فریب با استفاده از تله‌ها و طعمه‌ها (مثل فایل‌های جعلی، اعتبارنامه‌های تقلبی، اشتراک‌های شبکه ورودی‌های حافظه پنهان، درخواست‌های وب و endpoints‌های ساختگی) مهاجمان را شناسایی کرده و نیت و تاکتیک‌های آن‌ها را آشکار می‌کند. این روش باعث می‌شود مهاجمان زودتر شناسایی شوند و با به تاخیر انداختن آن‌ها، امکان دفاع بهتر فراهم شود.
  • امنیت اکتیو دایرکتوری از حملات مهاجمان به منابع اصلی شبکه به منظور سرقت اعتبارنامه‌های مدیر دامنه جلوگیری می‌کند. این کار با تغییر در دید مهاجمان نسبت به منابع Active Directory انجام می‌شود. با استفاده از ایجاد دارایی‌ها و اعتبارنامه‌های جعلی، مهاجمان هنگام تعامل با این منابع ساختگی خود را نشان خواهند داد.
  • سیاست‌های خودکار مدیریت‌شده که بر اساس هوش مصنوعی و یادگیری ماشین عمل می‌کنند، به‌طور مداوم رفتارهای غیرعادی و نشانه‌های نفوذ را ترکیب کرده و سیاست‌های امنیتی endpoints را با توجه به وضعیت فعلی خطرات به‌روزرسانی می‌کنند. این رویکرد اطمینان می‌دهد که سیاست‌های امنیت endpoint همیشه مطابق با سطح ریسک فعلی سازمان تنظیم شده باشند.

این رویکرد جامع به محافظت از شبکه شما کمک می‌کند تا از نفوذهای بزرگ جلوگیری کرده و امنیت کلی حفظ شود.

پاسخ بعد از نفوذ

Symantec با ترکیب فناوری‌های شناسایی و پاسخ به تهدیدات (EDR) و تخصص تحلیل‌گران مرکز عملیات امنیتی (SOC)، ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به سرعت به حملات endpoints رسیدگی کنید و تاثیرات آن‌ها را به حداقل برسانید. قابلیت‌های یکپارچه EDR، هم endpoints مرسوم و هم مدرن را پوشش می‌دهد و به دقت حملات پیشرفته را شناسایی کرده، تجزیه و تحلیل لحظه‌ای ارائه داده و امکان ردیابی تهدیدات و انجام تحقیقات قانونی و رفع آسیب‌ها را فراهم می‌کند.

  • تحلیل رفتار (Behavior Forensics) این قابلیت را فراهم می‌کند تا رفتار endpoints را ثبت و تحلیل کرده و تکنیک‌های حملات پیشرفته را که ممکن است از برنامه‌های قانونی برای اهداف مخرب استفاده کنند، شناسایی کند. این داده‌ها با چارچوب MITRE ATT&CK غنی‌ می‌شوند تا به تیم‌های واکنش به حوادث در تحقیقات کمک کنند.
  • ابزارهای پیشرفته شکار تهدید (Advanced Threat Hunting) نیز در Symantec EDR وجود دارند که شامل کتابچه‌های راهنمای از پیش تعریف شده برای بهترین شیوه‌های شکار و شناسایی رفتارهای غیرعادی است. پاسخ‌دهندگان به حوادث می‌توانند به جستجوی نشانه‌های نفوذ (IOC) در سراسر شبکه سازمان، از جمله جستجوی مستقیم در endpoints بپردازند،
  • پاسخ یکپارچه (Integrated Response) امکان اقدامات مستقیم روی endpoints مانند بازیابی فایل‌ها، حذف فایل‌ها، جداسازی endpoints و بلاک کردن را برای رفع آسیب‌ها فراهم می‌کند. (blacklisting) Symantec EDR از ارسال خودکار فایل‌های مشکوک به محیط شبیه‌سازی (sandboxing) برای تحلیل کامل بدافزارها پشتیبانی می‌کند. امنیت endpoint در این بخش با استفاده از شناسایی بدافزارهایی که به محیط‌های مجازی (VM-aware) حساس هستند، بالاتر خواهد رفت.

پاسخ و رفع آسیب پس از نفوذ (ادامه)

  • نرم افزار سیمانتک endpoint securityابزار Threat Hunter با استفاده از یادگیری ماشین پیشرفته و تحلیل‌گران متخصص مرکز عملیات امنیتی (SOC)، به جستجوی حوادث مهم می‌پردازد و ابزارها، تاکتیک‌ها و روش‌های مهاجمان را کشف می‌کند. این ابزار به سرعت حملات حیاتی را با توجه به زمینه‌های مرتبط شناسایی خواهد کرد. همچنین، دسترسی آسان به داده‌های امنیتی جهانی Symantec را فراهم می‌کند تا تیم شما بتواند جستجوی تهدیدات را بهبود بخشد.
  • ابزار Rapid Response زمان لازم برای رفع تهدیدات و واکنش به مهاجمان را به حداقل می‌رساند. ابزارها و راهنماهای داخلی به شما کمک می‌کنند تا مهاجمان را منزوی کرده و به صورت تعاملی به endpoints دسترسی پیدا کنید.

امنیت آسان برای محیط‌های پویا

  • یک نماینده واحد (Single-agent stack) میزان استفاده از تعداد زیادی ابزارهای امنیتی را کاهش داده و بهترین فناوری‌های پیشگیری، شناسایی و پاسخگویی را در یک سیستم ادغام می‌کند. با استفاده از یک سیستم مدیریت مبتنی بر ابر (Integrated Cyber Defense Manager)، شما می‌توانید همه چیز را به‌راحتی مدیریت کرده و زمان، منابع و تلاش لازم برای پیکربندی و نگهداری امنیت خود را به حداقل برسانید. همه چیز با یک یا دو کلیک در دسترس شما است که باعث افزایش بهره‌وری مدیران و تسریع در پاسخگویی به رویدادهای امنیتی می‌شود.
  • امنیت هدایت‌شده با هوش مصنوعی، سیاست‌ها را دقیق‌تر به‌روزرسانی خواهد کرد و با کاهش اشتباهات پیکربندی، به بهبود وضعیت امنیتی کمک می‌کند.
  • گردش کار ساده‌شده برای امنیت endpoint باعث می‌شود همه چیز هماهنگ عمل کنند و عملکرد، کارایی و بهره‌وری افزایش یابد. توصیه‌های هوشمند مبتنی بر شرایط به شما کمک می‌کنند با حذف کارهای روتین و تصمیم‌گیری‌های بهتر، به بهترین عملکرد برسید.
  • مدیریت امنیت خودکار به‌طور مداوم از رفتارهای مدیران و کاربران یاد می‌گیرد تا ارزیابی تهدیدات را بهبود داده و پاسخ‌ها را تنظیم کرده و امنیت کلی شما را تقویت کند.

کاهش پیچیدگی با پورتفولیوی گسترده Symantec و یکپارچگی آن با محصولات دیگر

لایسنس Symantec Endpoint Security یک راهکار پایه است که امکان یکپارچه‌سازی را نیز فراهم می‌کند تا تیم‌های امنیتی فناوری اطلاعات بتوانند تهدیدات را در هر نقطه از شبکه شناسایی و به‌طور هماهنگ به آن‌ها پاسخ دهند.

نرم افزارSymantec Endpoint Security در کنار دیگر محصولات Symantec و محصولات شرکت‌های دیگر با استفاده از اپلیکیشن‌های اختصاصی و API‌های منتشرشده عمل کرده تا وضعیت امنیتی شما را تقویت کند. هیچ فروشنده دیگری راه‌حلی یکپارچه ارائه نمی‌دهد که بتواند پاسخی در endpoints، مانند بلاک کرن و رفع آسیب، را با تشخیص تهدیدات در درگاه‌های امنیتی وب و ایمیل هماهنگ کند. برخی از این یکپارچگی‌های خاص شامل موارد زیر است:

  • خدمات امنیت وب Symantec: ترافیک وب کاربران Symantec Endpoint Security را از طریق یک فایل PAC به خدمات امنیت وب Symantec و CASB هدایت می‌کند.
  • درگاه وب Symantec: API‌های REST قابل برنامه‌ریزی امکان یکپارچه‌سازی با زیرساخت‌های امنیت شبکه داخل سازمانی را فراهم می‌کنند.
  • Symantec Validation and ID Protection: احراز هویت چند عاملی از جمله کارت‌های هوشمند PIV/CAC را به کنسول‌های مدیریت مبتنی بر ابر و داخل سازمان Symantec Endpoint Security اضافه می‌کند.
  • تحلیل محتوای Symantec: از محیط شبیه‌سازی دینامیک (sandboxing) و موتورهای تهدید اضافی برای تحلیل بیشتر فایل‌های مشکوکی که از Symantec Endpoint Security ارسال شده‌اند، استفاده می‌کند.
  • جلوگیری از نشت اطلاعات Symantec: از خروج اطلاعات حساس و به خطر افتادن امنیت endpoint جلوگیری می‌کند و با ارائه اطلاعات تهدید به‌صورت لحظه‌ای درباره برنامه‌های مشکوک، به جلوگیری از نشت اطلاعات کمک خواهد کرد.

سخن پایانی

در دنیای امروز که تهدیدات سایبری به سرعت در حال رشد و تغییر هستند، استفاده از راهکارهای امنیتی جامع و یکپارچه برای حفاظت از داده‌ها و اطلاعات حیاتی سازمان‌ها ضروری است. Symantec Endpoint Security با ارائه یک رویکرد یکپارچه و قدرتمند، به شما این امکان را می‌دهد تا نه تنها از endpoints خود محافظت کنید، بلکه با استفاده از ابزارهای پیشرفته و اتصالات خارجی، به سرعت به تهدیدات پاسخ دهید و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید. با کاهش پیچیدگی‌های مدیریتی و بهبود کارایی، Symantec به شما کمک می‌کند تا امنیت سایبری خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

کلمه کلیدی: امنیت endpoint

ویژگی‌های کلیدی برای Symantec Endpoint Security Complete:

  • محافظت از همه دستگاه‌ها: لپ‌تاپ‌ها، دسکتاپ‌ها، تبلت‌ها، دستگاه‌های موبایل و سرورها
  • محافظت یکپارچه: برای کاهش سطح حمله، پیشگیری از حملات، جلوگیری از نفوذ و شناسایی و پاسخ به تهدیدات (EDR)
  • کنسول واحد: با نمایش لحظه‌ای تهدیدات
  • قابلیت اجرای منعطف: قابل اجرا در محیط‌های محلی، مدیریت‌شده از طریق ابر یا مدل‌های ترکیبی
  • امنیت Active Directory
  • جداسازی برنامه‌ها بر اساس رفتار و کنترل آن‌ها
  • مدیریت کردن امنیت مبتنی بر هوش مصنوعی (AI)
  • تحلیل حملات هدفمند و تهدیدیاب پیشرفته
  • شبکه اطلاعات جهانی (GIN): یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌ها در جهان که اطلاعات لحظه‌ای تهدیدات، تحلیل تهدیدات، دسته‌بندی محتوا و داده‌های جامع برای مسدودسازی تهدیدات را ارائه می‌دهد
  • قابلیت اجرا با برنامه‌های دیگر: شامل Microsoft Graph، Open C2 و دیگر برنامه‌های Symantec از طریق Symantec ICDx

ویژگی‌های کلیدی نسخه Enterprise:

محافظت از دستگاه‌های مختلف: لپ‌تاپ‌ها، دسکتاپ‌ها، موبایل‌ها و تبلت‌ها

محافظت یکپارچه: برای امنیت endpoint

کنسول واحد: با نمایش لحظه‌ای تهدیدات

قابلیت اجرای منعطف: در محل، مدیریت‌شده از طریق ابر یا مدل‌های ترکیبی

مدیریت امنیت با هدایت هوش مصنوعی (AI)

شبکه اطلاعات جهانی: یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌ها که اطلاعات لحظه‌ای تهدیدات را ارائه می‌دهد

یکپارچگی با برنامه‌های ثالث: مانند Microsoft Graph، Open C2 و دیگر برنامه‌های Symantec از طریق Symantec ICDx

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*