اخبار و شایعات فصل چهارم سریال تد لاسو

اطلاعات جدیدی از فصل چهارم سریال تد لاسو منتشر شد

فصل چهارم سریال تد لاسو در راه است. گرچه اپل تی‌وی‌پلاس هنوز تأیید نکرده، اما جزئیات تازه‌ای از فصل ۴ سریال Ted Lasso منتشر شده است.

خبر خوبی برای طرفداران سریال کمدی ورزشی محبوب تد لاسو (Ted Lasso) داریم. به نظر می‌رسد که این سریال محبوب برای فصل چهارم تمدید شده است. اگرچه اپل تی‌وی پلاس هنوز به طور رسمی این خبر را تأیید نکرده است، اما شواهد و قرائن زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد فصل چهارم سریال تد لاسو در راه است!

زیگموند جاج، نویسنده و پادکستر معروف، به تازگی در پستی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که فصل ۴ سریال Ted Lasso قرار است در ژانویه آغاز شود و فیلمبرداری آن اوایل سال 2025 در لندن شروع خواهد شد. همچنین، در ماه آگوست، ددلاین گزارش داد که اپل تی‌وی پلاس قرارداد بازیگران اصلی سریال از جمله هانا وودینگهام، برت گلدشتاین و جرمی سویفت را تمدید کرده است. این نشان می‌دهد که سازندگان سریال قصد دارند فصل جدیدی را بسازند.

هشدار: ادامه متن حاوی اسپویل است

اخبار و شایعات فصل چهارم سریال تد لاسو

هنوز مشخص نیست که داستان فصل چهار به چه سمتی خواهد رفت. در پایان فصل سه، تد لاسو تصمیم گرفت تا AFC ریچموند را ترک کند و به کانزاس بازگردد. ربکا نیز تصمیم گرفت باشگاه را بفروشد و به دنبال خوشبختی شخصی خود باشد. با این حال، با توجه به محبوبیت شخصیت‌ها و داستان سریال، ممکن است شاهد بازگشت تد لاسو به AFC ریچموند باشیم. همچنین، داستان‌های شخصیت‌های دیگری مانند روی کنت، نیت شلی و ربکا نیز می‌تواند در فصل چهارم دنبال شود.

اگر فصل چهارم سریال تد لاسو ساخته شود، می‌تواند به بررسی چالش‌های جدیدی که باشگاه AFC ریچموند با آن روبرو است، بپردازد. همچنین، ممکن است شاهد توسعه روابط بین شخصیت‌های مختلف باشیم و داستان‌های شخصی آن‌ها را بیشتر دنبال کنیم.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*