اولین تصویر نمایشگر سامسونگ گلکسی S25

اولین تصویر از نمایشگر خانواده گلکسی S25 سامسونگ لو رفت

تصویری از نسخه واقعی گلکسی اس 25 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده است که نکاتی را درباره نمایشگر Samsung Galaxy S25 فاش می‌کند.

با توجه به الگو همیشگی سامسونگ، به‌صورت تقریبی از زمان عرضه سامسونگ S25 اطلاع داریم و با نزدیک شدن به معرفی این گوشی پرچمدار جدید غول فناوری کره‌ای، انتظار می‌رود رفته‌رفته حتی جزئیات بیشتری درباره آن به بیرون درز پیدا کرد. حتی اخیراً که گلکسی S25 سامسونگ در فرایند تولید به سر می‌برد، تصویری از نمایشگر سه نسخه آن از طریق افشاگری شناخته‌شده لو رفته است.

اولین تصویر صفحه نمایش نسخه های سامسونگ گلکسی S25

«آیس یونیورس» (Ice Universe)، افشاگر مطرح، به‌تازگی تصویری از نسخه‌های معمولی، پلاس و اولترای گلکسی اس 25 به اشتراک گذاشت که قسمت جلویی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد. با توجه به این تصویر، حاشیه این گوشی‌ها نسبت به قبل باریک‌تر شده است. این تصویر همچنین بر این شایعه که گوشه‌های گلکسی اس 25 اولترا گِردتر شده است صفحه می‌گذارد.

آیس یونیورس پیش‌تر مدعی شده بود که گلکسی S25 اولترا هم مشابه آیفون 16 پرو مکس از یک نمایشگر 6.9 اینچی با حاشیه‌های باریک‌تر برخوردار خواهد بود. به گفته او، حاشیه‌های این گوشی 0.2 میلی‌متر نسبت به گلکسی S24 اولترا باریک‌تر شده‌اند. نتیجه این، صفحه نمایش بزرگ‌تر و در همان حال، ظاهر مرتب‌تر است.

گفتنی است که انتظار می‌رود سامسونگ چیپست اگزینوس 2500 را در نسخه‌های معمولی و پلاس و اسنپدراگون 8 نسل 4 را در نسخه اولترای گوشی پرچمدار جدید خود به کار بگیرد. البته زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر این‌که هنوز شرایط برای استفاده از چیپ اگزینوس 2500 مهیا نیست و سامسونگ ممکن است تمامی نسخه‌ها را با چیپ اسنپدراگون روانه بازار کند.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*