قابلیت هوش مصنوعی سامسونگ در آنر مجیک وی 3 و آنر 200

این گوشی های آنر به قابلیت کاربردی هوش مصنوعی سامسونگ مجهز شده‌اند

قابلیت جذاب و کاربردی هوش مصنوعی گوشی‌های سامسونگ، به گوشی های آنر اضافه شد. اگر این گوشی های آنر را دارید، این قابلیت را از دست ندهید.

اوایل سال جاری میلادی سامسونگ در جریان رویداد معرفی گلکسی S24، قابلیت جستجو با کشیدن دایره (Circle to Search) را به نمایش گذاشت. این قابلیت که مبتنی بر فناوری گوگل لنز توسعه پیدا کرده است، همان‌طور که از نامش بر می‌آید، امکان جستجو درباره سوژه‌های مختلف در موتور جستجوی گوگل با دایره کشیدن دور آن‌ها را فراهم می‌کند. این قابلیت هوش مصنوعی پس از پرچمدار سامسونگ، در دسترس کاربران سری گوشی های موبایل گوگل پیکسل قرار گرفت و حالا رفته‌رفته برای گوشی‌های بیشتری شامل محصولات آنر ارائه می‌شود.

جستجو با کشیدن دایره

آنر به‌تازگی اعلام کرد که قابلیت جستجو با کشیدن دایره به مجیک V3 و سری آنر 200 اضافه می‌شود. عرضه این قابلیت برای گوشی‌های آنر به‌صورت تدریجی صورت می‌گیرد و دارندگان این گوشی‌ها باید بتوانند به‌زودی با نصب یک آپدیت نرم‌افزاری جدید، از این قابلیت برخوردار شوند.

به‌تازگی شیائومی 14T و شیائومی 14T، دو گوشی بالارده جدید این غول فناوری چینی هم به قابلیت جستجو با کشیدن دایره مجهز شدند. انتظار می‌رود در آینده نه چندان دور این قابلیت به گوشی‌های بیشتری از جمله نمونه‌های اقتصادی با محدوده قیمتی پایین‌تر هم راه پیدا کند.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*