خودروهای بی ام و

واردکننده جدید خودروهای بی ام و معرفی شد

یک شرکت وارد کننده که پیش از این نیز محصولات تویوتا را به کشور آورده بود، اکنون تصمیم گرفته تا خودروهای بی ام و را روانه بازار ایران کند.

در دور جدید واردات خودرو، شاهد شکسته شدن انحصار عرضه برندها و افزایش قابل توجه رقابت میان واردکنندگان هستیم. این رقابت باعث شده تا تنوع خودروهای وارداتی به شکل چشمگیری افزایش یابد و مصرف‌کنندگان انتخاب‌های بیشتری پیش‌روی خود ببینند.

با این حال، در این میان، برخی از واردکنندگان به دلیل عدم توانایی در ارائه خدمات پس از فروش مناسب، تجربه نامطلوبی را برای مشتریان رقم زده‌اند. این مسئله نشان می‌دهد که نظارت کافی بر عملکرد واردکنندگان از سوی وزارت صمت صورت نگرفته است.

این در صورتی است که یک شرکت واردکننده موفق می‌تواند با ایجاد همکاری‌های مؤثر با سایر شرکت‌ها و بهره‌گیری از زیرساخت‌های موجود، خدمات پس از فروش کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد و به این ترتیب، ضمن جلب رضایت مشتریان، به بهبود کلی بازار خودرو کمک کند.

واردات خودروهای بی ام و توسط مهام خودرو

واردات خودروهای بی ام و توسط مهام خودرو

در همین راستا، شرکت مهام خودرو که پیش از این نیز محصولات تویوتا را از طریق سامانه جانبازان روانه بازار کشور کرده بود، تصمیم گرفته تا با واردات خودروهای بی ام و و ارائه خدمات پس از فروش گسترده، رقابت در بازار خودروهای لوکس را تشدید کند. لازم به ذکر است که تا پیش از این پرشیا خودرو به عنوان نماینده انحصاری بی‌ ام‌ و در ایران فعالیت می‌کرد.

با توجه به تخصص و تجربه بالا پرشیا خودرو در زمینه خدمات پس از فروش خودروهای بی‌ ام‌ و، شرکت مهام خودرو مسئولیت گارانتی و خدمات پس از فروش خودروهای بی ام و وارداتی خود را به این شرکت سپرده است. این امر به مشتریان اطمینان می‌دهد که خودروهای بی ام و خریداری شده از شرکت مهام خودرو، از بهترین خدمات پس از فروش برخوردار خواهند بود.

در نهایت، می‌توان چنین استنباط کرد که تجربه موفق همکاری با ماهان صنعت پارس در زمینه خدمات پس از فروش تویوتا، شرکت مهام خودرو را به این باور رساند که واگذاری خدمات پس از فروش خودروهای لوکس مانند بی‌ام‌و به نمایندگی‌های رسمی و تخصصی، می‌تواند منجر به ارائه خدمات با کیفیت‌تر و رضایت بیشتر مشتریان شود. به همین دلیل، این شرکت تصمیم گرفت تا خدمات پس از فروش بی‌ام‌وهای وارداتی خود را نیز به پرشیا خودرو واگذار کند.

در گجت نیوز بخوانید:
این ربات باهوش، خودروهای بی ام و را می‌سازد + ویدیو آشنایی با بی ام و X2، وارداتی جدید پرشیا خودرو برای سامانه جانبازان بی ام و با همکاری ژاپنی‌ها، خودرو هیدروژنی می‌سازد