آلفا رومئو توناله مدل 2025

آلفا رومئو توناله مدل 2025 به نمایشگاه خودرو پاریس آمد

آلفا رومئو از مدل 2025 توناله، کراس اوور لوکس کامپکت خود با تغییراتی در کابین رونمایی کرد. آیا رقیب مرسدس بنز GLA آماده‌تر از همیشه شده است؟

آلفا رومئو در سال 2022 کراس اوور توناله (Tonale) را وارد خط تولید خود کرد و پس از گذشت حدود دو سال از عرضه این خودرو، در نمایشگاه خودرو پاریس 2024 به‌صورت رسمی از نسخه فیس لیفت آن رونمایی کرد.

رونمایی از نسخه جدید آلفا رومئو با تغییرات اندک

شاید به سختی بتوان آلفا رومئو توناله مدل 2025 را یک فیس لیفت در نظر گرفت؛ چراکه صرفاً از تغییراتی در کابین برخوردار شده است.

نمای جلو آلفا رومئو توناله مدل 2025

برجسته‌ترین ویژگی جدید در کابین این کراس اوور لوکس ایتالیایی، کنسول مرکزی بازطراحی شده آن است. در کنسول مرکزی سلکتور دنده چرخان به چشم می‌خورد که جایگزین دسته دنده مرسوم قبلی شده است. آلفا رومئو همچنین نوید بهبود صفحه آمپر تمام‌دیجیتال را می‌دهد. با توجه به نمایش آلفا رومئو، احتمالاً جزئیات روی صفحه خواناتر از قبل شده باشند.

نمای عقب آلفا رومئو توناله مدل 2025

همان‌طور که در اخبار خودرو بازتاب داده شده بود، آلفا رومئو در تلاش برای جذب مشتری در بازار رقابتی کراس اوورهای لوکس کامپکت است و با این نسخه جدید از توناله هم در همین راستا قدم برمی‌دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهند که توناله به‌عنوان یک کراس اوور لوکس قدمی رو به جلو برداشته، ولی کماکان از برخی جهات کماکان از رقبای خود عقب است؛ نشان به آن نشانی که پلاستیک‌های به‌شدت خشک در فضای داخلی آن به کار رفته‌اند.

آلفا رومئو با حذف تیپ پرچمدار «تریبوتو ایتالیانو» (Tributo Italiano)، از این پس توناله را فقط در دو تیپ «اسپرینت» (Sprint) و «ولوچه» (Veloce) عرضه می‌کند. در اروپا پیشرانه‌های دیزلی 1.6 لیتری توربوشارژ 130 اسب بخاری، هیبرید 1.5 لیتری 160 اسب بخاری و پلاگین هیبرید 280 اسب بخاری برای این شاسی بلند در دسترس قرار می‌گیرند.

توناله با خودروهایی نظیر مرسدس بنز GLA، بی ام و X1 و ولوو XC40 رقابت می‌کند و تا به اینجا در کسب سهم خود از بازار با چالش‌هایی روبه‌رو بوده است. در واقع آلفا رومئو فقط کمی بیش از 2 هزار دستگاه از این کراس اوور در سال جاری میلادی فروخت، در حالی که کراس اوورهای بی ام و و مرسدس بنز به ترتیب موفق به فروش 17 هزار و 13 هزار دستگاه شده‌اند. این‌که در چنین وضعیتی، آلفا رومئو نسخه‌ای جدید از توناله فقط با یک سلکتور دنده جدید معرفی می‌کند، جای تعجب دارد؛ از آنجا که توناله حالا باید وجوه تمایز بیشتری نسبت به رقبا داشته باشد.

سایر اخبار نمایشگاه خودرو پاریس 2024:
رنو ۴ برگشت؛ معرفی رسمی نسل جدید هاچ بک محبوب فرانسوی آلپاین Alpenglow Hy6؛ سوپرکار جدید فرانسوی با پیشرانه 6 سیلندر هیدروژنی سیتروئن امی فیس لیفت معرفی شد؛ چهارچرخه دوست‌داشتنی با طراحی کارتونی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*