کامیون فورس ۳.۸ تنی

شرایط فروش لیزینگی اقساطی کامیون فورس ۳.۸ تنی در مهرماه 1403

طرح فروش اقساطی کامیون فورس ۳.۸ تنی، از ۱۶ مهر ماه آغاز شده است. برای آگاهی از جزئیات این طرح در ادامه با ما همراه باشید.

از ۱۶ مهرماه، شرکت بهمن لیزینگ طرح فروش اقساطی کامیون فورس ۳.۸ تنی را آغاز کرده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت bahmanleasing.bahman.ir و ارائه دو ضامن معتبر، از شرایط متنوع پرداخت این طرح بهره‌مند شوند. این طرح تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

قیمت کارخانه‌ای محصولات بهمن موتور برای مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام شد

در این طرح، مشتریان باید مبلغ 477 میلیون و 236 هزار تومان را به عنوان پیش‌پرداخت در اختیار شرکت قراردهند. با در نظر گرفتن هزینه بیمه بدنه، مبلغ نهایی به 490 میلیون تومان می‌رسد. همچنین، موعد تحویل خودروها ۴۵ روزکاری اعلام شده است. این طرح با ارائه گزینه‌های متنوعی برای بازپرداخت، از جمله چک‌های ماهانه، دوماه یک‌بار و سه‌ماه یک‌بار، انعطاف‌پذیری بالایی را برای مشتریان فراهم می‌کند.

کامیون فورس ۳.۸ تنی

 

 

شرایط فروش اقساطی کامیون فورس گروه بهمن

در جداول پیوست، اطلاعات مربوط به شرایط فروش لیزینگی کامیون فورس ۳.۸ تنی به تفکیک روش‌های مختلف پرداخت اقساط قابل مشاهده است. شایان ذکر است که در روش اقساط با بازپرداخت دوساله و سه‌ساله، به منظور پوشش هزینه بیمه بدنه سال‌های آتی، به ترتیب مبالغ یک میلیون و دویست و بیست و چهار هزار تومان و یک میلیون و ششصد و سی و سه هزار تومان از مشتری دریافت خواهد شد.

جدول فروش اقساطی کامیون فورس 3.8 تنی با اقساط ماهانه

کامیون فورس ۳.۸ تنی

جدول فروش اقساطی کامیون فورس 3.8 تنی با اقساط دوماه یک‌بار

کامیون فروش ۳.۸ تنی

جدول فروش اقساطی کامیون فورس 3.8 تنی با اقساط سه‌ماه یک‌بار

کامیون فورس ۳.۸ تنی

اخذ تسهیلات منوط به معرفی ضامن با مشخصات زیر است:

سن ۱۸ تا ۶۵ سال، گرید اعتباری حداقل C3 و ارائه چک به ارزش کل مبلغ اجاره، با تاریخ سررسید اولین قسط، در وجه شرکت بهمن لیزینگ.

فرد یا افرادی که به عنوان ضامن معرفی می‌شوند، باید دارای مجوز کسب معتبر یا درآمدی ثابت باشند. اگر ضامن مغازه‌دار است، مغازه باید در شهر بزرگ یا مرکز استان باشد و درآمد مناسبی داشته باشد.

در صورتی که متقاضی و ضامن زوجین باشند، درخواست تنها در صورتی مورد پذیرش قرار می‌گیرد که ضامن معرفی‌شده، کارمند رسمی دولت باشد.
در گجت نیوز بخوانید:

شرایط فروش کامیون فورس بهمن دیزل به مناسبت نمایشگاه خودرو مشهد خریداران کامیون فورس بهمن دیزل ۵۰۰ میلیون سود کردند عنوان بهترین کامیون کشنده سال ۲۰۲۵ به مرسدس بنز اکتروس برقی رسید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*