پلتفرم باشگاه مشتریان فیلیا

پلتفرم باشگاه مشتریان فیلیا، تحولی در مدیریت تجربه مشتری

حفظ مشتری، درست به اندازه جذب او و حتی بیش از آن اهمیت دارد. ماندگاری در ذهن مخاطب، راه‌های زیادی دارد. باشگاه مشتریان فیلیا، یک پلتفرم پیشرو در ایران است که به شما کمک می‌کند با مدیریت تجربه مشتریان، به بهترین شکل ممکن، ارتباط آن‌ها را با برند خود تقویت کنید و مشتریان وفاداری داشته باشید. دوست دارد بدانید که فیلیا از چه مکانیزمی برای وفادارسازی مشتریان استفاده می‌کند و چه امکاناتی را در اختیار شما می‌گذارد؟ تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا این پلتفرم جذاب را بررسی کنیم.

باشگاه مشتریان فیلیا؛ جذاب‌ترین روش مدیریت تجربه مشتری

در بازاریابی به سبک سنتی، کمتر کسی به تجربه مشتری توجهی می‌کند، از همین رو پلتفرم‌های سنتی مدیریت تجربه مشتری معمولاً برای تحلیل رفتار مشتریان و ایجاد تعامل موثر، امکانات بسیار محدودی دارند. اما فیلیا با پلتفرم باشگاه مشتریان خود، یکی از پیشروان و پرچمداران این عرصه است.

در باشگاه مشتریان فیلیا، برندها می‌توانند با استفاده از یک محیط ساده و جذاب، تجربه مشتریان خود را مورد تحلیل قرار دهند، تعامل خود را با آن‌ها بهبود ببخشند و با جمع‌آوری اطلاعات مفید، مدیریت تجربه مشتری را به بهترین شیوه ممکن پیش ببرند.

با استفاده از این محیط می‌توانید برای هر مشتری، یک تجربه شخصی و منحصر‌به‌فرد ایجاد کنید و فرایند وفادارسازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

مدیریت تجربه مشتری (CEM) چه معنایی دارد؟

برای شروع آشنایی با باشگاه مشتریان فیلیا، اول بیایید ببینیم CEM چیست و چرا اینقدر اهمیت دارد.

اول از همه، این واژه، کوتاه‌شده‌ عبارت Customer Experience Management و به معنی مدیریت تجربه مشتری است. ثانیاً، فرایند CEM، به معنی نظارت بر مسیر تعامل مشتری با کسب‌وکار برای ساخت تجربه بهتر برای او است. کمی پیچیده شد؛ بیایید موضوع را ساده‌تر کنیم!

مدیریت تجربه مشتری، یعنی روی فعالیت کاربر از لحظه آشنایی با برند شما تا زمان خرید و استفاده از خدمات پس از فروش، نظارت داشته باشید تا ببینید چه تجربه‌ای از این فرایند دارد، آیا برایش رضایت‌بخش است یا خسته‌کننده و طاقت‌فرسا؛ سپس، بر اساس اطلاعات به دست آمده، سعی کنید این تجربه را بهبود ببخشید تا مشتری به شما وفادارتر شود و تمایل بیشتری به خرید مجدد داشته باشد.

مدیریت تجربه مشتری، چند مزیت مهم دارد:

  • بهبود تعامل و افزایش وفاداری مشتری
  • افزایش نرخ تبدیل
  • کاهش هزینه‌های تبلیغات و جذب مشتری
  • افزایش تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان
  • متمایز شدن از رقبا

باشگاه مشتریان فیلیا، تنها پلتفرم مدرن و فعال در ایران در زمینه مدیریت تجربه مشتری است. با استفاده از این پلتفرم، می‌توانید کسب‌وکار خود را توسعه دهید و رشد شگفت‌انگیزی را تجربه کنید؛ اما پیش از اقدام به خرید اشتراک و استفاده از این سرویس، باید بدانید باشگاه مشتریان چیست و به چه دردی می‌خورد؟

باشگاه مشتریان فیلیا چیست؟

باشگاه مشتریان به مجموعه‌ای از خدمات، ابزارها و سیستم‌ها گفته می‌شود که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مشتریان خود را وفادار نگه‌ دارند. فرایند وفادارسازی در باشگاه مشتریان، به این شکل است که باید امتیازها و مزایایی به مشتریان قبلی ارائه دهید تا آن‌ها را به خرید مجدد تشویق کنید.

پلتفرم باشگاه مشتریان فیلیا

اما فایده این روش چیست؟ آیا بهتر نیست روی جذب مشتری جدید سرمایه‌گذاری کنید؟

نه لزوماً! طبق آمار و شواهد هزینه جذب مشتری جدید، چندین برابر هزینه حفظ و نگهداشت مشتریان فعلی است؛ علاوه بر این، در باشگاه مشتریان:

  • باعث می‌شود مخاطبان قدیمی برای کسب امتیاز بیشتر، شما را تبلیغ کنند؛ در نتیجه مشتریان جدیدی جذب برند شما خواهند شد.
  • به کاهش ریزش مشتری کمک می‌کند و وفاداری آن‌ها را افزایش می‌دهد.
  • وقتی مشتریان به شما وفادار هستند، نیازی نیست روی قیمت رقابت شدیدی داشته باشید.
  • اطلاعات مفیدی از کاربران جمع‌آوری می‌شود که روی بهبود تجربه مشتری موثر است.
  • باعث افزایش طول عمر مشتری (CLV) یا همان سود خالص هر مشتری برای شما می‌شود.
  • در ذهن مخاطب خود ماندگار می‌شوید و ارتباط قوی‌تری با او می‌سازید.

باشگاه مشتریان فیلیا، اولین و تنها سرویس ابری برای تعامل با مشتری و وفادار کردن او است. هدف نهایی فیلیا در سیستم باشگاه مشتریان، این است که در یک بستر ساده، امن و جذاب، ارتباطی عمیق بین مشتری و برند ایجاد کند و از این راه، مدیریت تجربه مشتری را بهبود ببخشد.

باشگاه مشتریان فیلیا چگونه روی تجربه مشتریان شما تاثیر می‌گذارد؟

باشگاه مشتریان فیلیا، چطور به بهبود مدیریت تجربه مشتری کمک می‌کند؟ مگر در این سرویس، چه امکانات خاصی وجود دارد که انقدر با تحلیل‌های ساده متمایز است؟

پلتفرم باشگاه مشتریان فیلیا

جواب شما اینجاست!

  • شما می‌توانید با استفاده از این سیستم، روی تمام فعالیت‌های کاربران نظارت کنید و از این راه، مدیریت تجربه مشتری را به نحو احسن انجام دهید. تمام رفتارهای کاربران،‌ با گزارش، نمودار و جدول در اختیار شما قرار می‌گیرد تا آن‌ها را پیگیری کنید و بهترین تصمیم‌ها را برای بهبود فرایند بازاریابی بگیرید.
  • در این سیستم، مشتریان بر اساس مدل RFM دسته‌بندی می‌شوند. این مدل، باعث می‌شود تحلیل دقیق‌تری از رفتار کاربر داشته باشید و تصمیم‌گیری‌هایتان هدفمندتر شود.
  • با استفاده از این سیستم، نیازی به کدنویسی یا حتی طراحی سایت ندارید! حتی اگر برند شما، سایت شخصی نداشته باشد، با خرید یک دامنه می‌توانید باشگاه مشتریان خود را به کمک فیلیا راه‌اندازی کنید.
  • باشگاه مشتریان فیلیا، از گیمیفیکیشن یا بازی‌سازی استفاده می‌کند. این روش، باعث انگیزه‌بخشی به مشتریان برای تلاش بیشتر خواهد شد.
  • سیستم پاداش‌دهی و امتیاز دهی دارد؛ در باشگاه مشتریان فیلیا، هر کاربر می‌تواند با فعالیت‌های خاص مانند خرید، کامنت گذاشتن، دعوت دیگران و … امتیاز بگیرد و بر اساس میزان امتیاز، پاداش‌های خاص دریافت کند.
  • فیلیا می‌تواند با ابزارهای دیگر از جمله ابزارهای حسابداری، CRM، مارکتینگ اتومیشن و سایر ابزارهای ضروری یکپارچه شود.

شخصی‌سازی، راز موفقیت فیلیا در مدیریت تجربه مشتری

مهم‌ترین ویژگی باشگاه مشتریان فیلیا، این است که برای هر کاربر، یک تجربه شخصی می‌سازد.

فرایند شخصی‌سازی تجربه مشتری، به این صورت است که با توجه به رفتارهای قبلی مشتری حین خرید و فعالیت در سایت، اطلاعاتی راجع‌به او جمع‌آوری می‌شود. فیلیا با جمع‌آوری اطلاعات مربوط به رفتار خرید، زمان‌بندی تعامل و نوع محصولات مورد علاقه مشتریان، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا دیدگاه‌های دقیقی در مورد نیازها و انتظارات مشتری خود به دست آورند.

سپس، با توجه به رفتارهای خاص هر مشتری، پیشنهادهایی منحصر به فرد به او ارائه خواهد شد. مثلا اگر نام محصولی را بیشتر جست‌وجو کرده است، روی همان محصول کد تخفیف می‌گیرد.

این شخصی‌سازی، باعث افزایش رضایت مشتریان و بهبود تجربه کاربری می‌شود؛ در نتیجه کاربران به بازگشت مکرر به برند و خریدهای بیشتر تشویق خواهند شد.

نتیجه‌گیری

در دنیای امروز که مشتریان گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارند، ایجاد وفاداری و تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای آن‌ها، می‌تواند کلید طلایی موفقیت کسب‌وکار شما باشد. باشگاه مشتریان فیلیا با بهره‌گیری از ابزارهای پیشرفته مانند مدل RFM، گیمیفیکیشن و شخصی‌سازی، به کسب‌وکارها کمک می‌کند مدیریت تجربه مشتری را به بهترین شکل پیش ببرند و از این راه، رضایت و وفاداری مخاطبان خود را افزایش دهند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*