ثبت نام تاکسی جی ۴

ثبت نام تاکسی جی ۴ آغاز شد + شرایط و قیمت

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از آغاز ثبت نام خودرو تاکسی جی ۴ کرمان موتور جهت خدمت در ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد.

با عنایت به آخرین اخبار داخلی، مرتضی ضامنی با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت ارائه خدمات به شهروندان و انجام طرح نوساز و توسعه تاکسی در بدنه حمل و نقل شهری، از ورود ۵ هزار دستگاه خودرو تاکسی جی ۴ که در گذشته با نام جک J4 توسط گروه گرمان موتور عرضه شده است، به این ناوگان خبر داد. در ادامه با جزئیات این خبر همراه گجت نیوز باشید.

جزئیات ثبت نام تاکسی جی ۴ از زبان مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری

ثبت نام تاکسی جی ۴

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به افزایش کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی و لزوم از رده خارج کردن تاکسی‌های فرسوده، از طرح ثبت نام خودرو J4 به‌عنوان تاکسی خبر داد. به گفته وی این خودرو با ارائه کیفیت و قیمت مناسب در کنار پیروی از استانداردهای آلایندگی یورو ۵ می‌تواند به محصولی قابل اتکا در بدنه حمل‌ونقل شهری تبدیل شود.

وی با اشاره به شرایط ثبت نام تاکسی جی ۴، قیمت این خودرو را ۸۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت:

این خودرو در دو بخش توسعه و نوسازی وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهری می‌شود و متقاضیان باید درخواست خود را به سازمان تاکسیرانی، حمل و نقل مسافر شهری یا حمل و نقل همگانی شهر محل فعالیت خود، اعلام کنند تا فرآیند اجرایی طرح با هماهنگی این اتحادیه انجام شود.

مرتضی ضامنی با اعلام آغاز مراحل شماره‌گذاری و ورود این خودرو به حوزه ناوگان تاکسیرانی، گفت: «واگذاری ناوگان فوق به متقاضیان با ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی توسط شرکت خودروساز صورت خواهد پذیرفت. با توجه به انباشت بالای فرسودگی ناوگان تاکسیرانی، استفاده از ظرفیت تمامی شرکت‌های خودروساز در این بخش می‌تواند گامی مهم در کاهش تعداد فرسودگی و به تبع آن افزایش سطح کیفی ناوگان در این حوزه باشد.»

طبق گفته مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ثبت نام این خودرو آغاز شده و شهرهایی که به جمع بندی نهایی برسند و درخواست خود را برای ورود این خودرو به ناوگان حمل و نقل خود اعلام کنند در اولویت قرار می‌گیرند.

همچنین بخوانید:
عدم استقبال از تاکسی‌های برقی؛ رانندگان تمایلی به خرید دارند سهمیه بنزین تاکسی های غیرفعال قطع می‌شود تاکسی برقی چانگان ایدو EV460 توسط کریمان موتور عرضه می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*